Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Nautilus Project: Πώς προχωρά η πεντάστερη επένδυση στον Αστακό

Έπειτα από πολύχρονες καθυστερήσεις φαίνεται ότι «λύθηκε» το χειρόφρενο για το Nautilus project, όπως έχει ονομαστεί η πολυαναμενόμενη τουριστική επένδυση στο Πλατυγιάλι Αστακού. Σύμφωνα με πληροφορίες, παρά το γεγονός ότι δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, έπεσαν οι τελικές υπογραφές για την ένταξη του mega project στις Στρατηγικές Επενδύσεις. Σ’ αυτήν τη φάση το έργο βρίσκεται ήδη στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας, καθώς εξετάζεται από τους γραμματείς των αρμόδιων υπουργείων ώστε να πάρει τις απαραίτητες τυπικές εγκρίσεις. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, το οποίο θα περάσει από το Συμβούλιο της Επικρατείας, έτσι ώστε να ξεκινήσουν και οι κατασκευαστικές εργασίες.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, το Nautilus project, το οποίο αναμένεται να φτάσει και το 1 δισ. ευρώ,  δεν θα το αναλάβει ένας επενδυτής, αλλά ένα πολυμετοχικό σχήμα, το οποίο θα αποτελείται και από ισχυρά ελληνικά και ξένα κεφάλαια. Ειδικότερα, παρά το γεγονός ότι το έργο είναι σε εξαιρετικά πρώιμο στάδιο, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από ξένα funds, ενώ όλο και πληθαίνουν οι φωνές οι οποίες κάνουν λόγο ότι μεταξύ των βασικών ενδιαφερόμενων είναι και γνωστοί επενδυτές από το Άμπου Ντάμπι. Το project αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε οκτώ με δέκα χρόνια και κατά τη φάση της κατασκευής του θα ανοίξει 1.000 θέσεις εργασίας, ενώ σε βάθος χρόνου θα δώσει σημαντικές ευκαιρίες εργασίας, προσελκύοντας νέο εργατικό δυναμικό, σε μια περιοχή που για δεκαετίες μαραζώνει.

Σύμφωνα με τις μακέτες που δημοσιεύτηκαν προ ολίγων μηνών, το Nautilus project θα αποτελείται από μια σύγχρονη μαρίνα, που θα διαθέτει 350 θέσεις ελλιμενισμού για superyacht, η οποία θα πάρει τη θέση του σημερινού λιμανιού του Αστακού. Γύρω από τη μαρίνα θα κατασκευαστούν πεντάστερες υποδομές, οι οποίες θα περιλαμβάνουν έναν σημαντικό αριθμό βιλών και πολυτελών κατοικιών, ενώ θα δημιουργηθεί και ξενοδοχείο. Ακόμη, το project θα αποτελείται και από μια σειρά εμπορικών αναπτύξεων και θα συνδυάζει τις  επιχειρήσεις με τη διασκέδαση, καθώς θα υπάρχουν υψηλού επιπέδου συνεδριακές εγκαταστάσεις και εκθέσεις τέχνης, με βασικούς πυλώνες τη φιλανθρωπία, τη βιωσιμότητα και την εκπαίδευση.

Υπενθυμίζεται ότι στην υλοποίηση του έργου θα συμμετέχουν η κυπριακή εταιρεία MYMAR NautilusInvestments, με διευθύνοντα σύμβουλο τον Νίκο Αθανασόπουλο, που κατά το παρελθόν κατείχε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στον ΟΑΣΑ, ενώ διετέλεσε και μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων στις θυγατρικές του Ομίλου. Η κατασκευαστική εταιρεία ARCHIRODON θα αναλάβει την κατασκευή του, καθώς ειδικεύεται στις θαλάσσιες υποδομές. Επίσης, τη διαχείριση, την οργάνωση και τη λειτουργία των γιοτ θα την έχουν από κοινού η εταιρεία A1YACHTS, η οποία προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών για τα γιοτ, με την εταιρεία BWA της οικογένειας Βασιλείου, η οποία και αυτή δραστηριοποιείται στο κλάδο των σκαφών και των θαλάσσιων σπορ. Επίσης, χρηματοτοοικονομικός σύμβουλος είναι η Deloitte, ενώ το masterplan της επένδυσης το έχει αναλάβει ο παγκοσμίου φήμης αρχιτεκτονικός Όμιλος W.A.T.G. με έδρα την Καλιφόρνια, ο οποίος έχει σχεδιάσει έργα σε πάνω από 160 χώρες.

Πρόκειται για μια επένδυση που η τοπική αυτοδιοίκηση και η τοπική κοινωνία περιμένουν να προχωρήσει εδώ και χρόνια, καθώς η περιοχή ερημώνει, με τις επενδυτικές ευκαιρίες μέρα με τη μέρα να λιγοστεύουν. Οι εξελίξεις που υπάρχουν ωστόσο τους τελευταίους μήνες και οι μακέτες της επένδυσης που ήρθαν στη δημοσιότητα τόνωσαν, όπως αναφέρουν οι επαγγελματίες της αγοράς, τις ελπίδες τους ότι ο Αστακός μπορεί να μετατραπεί σε hot spot της Μεσογείου.

Το σημείο, μάλιστα, είναι ιδανικό, καθώς βρέχεται από τη θάλασσα του Ιονίου και βρίσκεται κοντά στα περισσότερα από τα δημοφιλή δρομολόγια ιστιοπλοΐας στην Ανατολική Μεσόγειο και στα ελληνικά νησιά. Πλησίον του υπάρχουν τρία αεροδρόμια και απέχει μόλις τρεις ώρες από την Αθήνα.

Διαβάστε επίσης:

Λιμένας Ηρακλείου: Η τελική συμφωνία με τον όμιλο Grimaldi

Η απλοϊκή αντίληψη των πραγμάτων στον ΣΥΡΙΖΑ, το κάλεσμα Κασσελάκη μετά τις ευρωεκλογές και η απάντηση Ανδρουλάκη

Νέα φωτοβολταϊκά 0,5 GW το πρώτο τετράμηνο παρά τα “καμπανάκια”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!