Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Nautilus Project: Πώς προχωρά η πεντάστερη επένδυση στον Αστακό

Έπειτα από πολύχρονες καθυστερήσεις φαίνεται ότι «λύθηκε» το χειρόφρενο για το Nautilus project, όπως έχει ονομαστεί η πολυαναμενόμενη τουριστική επένδυση στο Πλατυγιάλι Αστακού. Σύμφωνα με πληροφορίες, παρά το γεγονός ότι δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, έπεσαν οι τελικές υπογραφές για την ένταξη του mega project στις Στρατηγικές Επενδύσεις. Σ’ αυτήν τη φάση το έργο βρίσκεται ήδη στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας, καθώς εξετάζεται από τους γραμματείς των αρμόδιων υπουργείων ώστε να πάρει τις απαραίτητες τυπικές εγκρίσεις. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, το οποίο θα περάσει από το Συμβούλιο της Επικρατείας, έτσι ώστε να ξεκινήσουν και οι κατασκευαστικές εργασίες.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, το Nautilus project, το οποίο αναμένεται να φτάσει και το 1 δισ. ευρώ,  δεν θα το αναλάβει ένας επενδυτής, αλλά ένα πολυμετοχικό σχήμα, το οποίο θα αποτελείται και από ισχυρά ελληνικά και ξένα κεφάλαια. Ειδικότερα, παρά το γεγονός ότι το έργο είναι σε εξαιρετικά πρώιμο στάδιο, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από ξένα funds, ενώ όλο και πληθαίνουν οι φωνές οι οποίες κάνουν λόγο ότι μεταξύ των βασικών ενδιαφερόμενων είναι και γνωστοί επενδυτές από το Άμπου Ντάμπι. Το project αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε οκτώ με δέκα χρόνια και κατά τη φάση της κατασκευής του θα ανοίξει 1.000 θέσεις εργασίας, ενώ σε βάθος χρόνου θα δώσει σημαντικές ευκαιρίες εργασίας, προσελκύοντας νέο εργατικό δυναμικό, σε μια περιοχή που για δεκαετίες μαραζώνει.

Σύμφωνα με τις μακέτες που δημοσιεύτηκαν προ ολίγων μηνών, το Nautilus project θα αποτελείται από μια σύγχρονη μαρίνα, που θα διαθέτει 350 θέσεις ελλιμενισμού για superyacht, η οποία θα πάρει τη θέση του σημερινού λιμανιού του Αστακού. Γύρω από τη μαρίνα θα κατασκευαστούν πεντάστερες υποδομές, οι οποίες θα περιλαμβάνουν έναν σημαντικό αριθμό βιλών και πολυτελών κατοικιών, ενώ θα δημιουργηθεί και ξενοδοχείο. Ακόμη, το project θα αποτελείται και από μια σειρά εμπορικών αναπτύξεων και θα συνδυάζει τις  επιχειρήσεις με τη διασκέδαση, καθώς θα υπάρχουν υψηλού επιπέδου συνεδριακές εγκαταστάσεις και εκθέσεις τέχνης, με βασικούς πυλώνες τη φιλανθρωπία, τη βιωσιμότητα και την εκπαίδευση.

Υπενθυμίζεται ότι στην υλοποίηση του έργου θα συμμετέχουν η κυπριακή εταιρεία MYMAR NautilusInvestments, με διευθύνοντα σύμβουλο τον Νίκο Αθανασόπουλο, που κατά το παρελθόν κατείχε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στον ΟΑΣΑ, ενώ διετέλεσε και μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων στις θυγατρικές του Ομίλου. Η κατασκευαστική εταιρεία ARCHIRODON θα αναλάβει την κατασκευή του, καθώς ειδικεύεται στις θαλάσσιες υποδομές. Επίσης, τη διαχείριση, την οργάνωση και τη λειτουργία των γιοτ θα την έχουν από κοινού η εταιρεία A1YACHTS, η οποία προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών για τα γιοτ, με την εταιρεία BWA της οικογένειας Βασιλείου, η οποία και αυτή δραστηριοποιείται στο κλάδο των σκαφών και των θαλάσσιων σπορ. Επίσης, χρηματοτοοικονομικός σύμβουλος είναι η Deloitte, ενώ το masterplan της επένδυσης το έχει αναλάβει ο παγκοσμίου φήμης αρχιτεκτονικός Όμιλος W.A.T.G. με έδρα την Καλιφόρνια, ο οποίος έχει σχεδιάσει έργα σε πάνω από 160 χώρες.

Πρόκειται για μια επένδυση που η τοπική αυτοδιοίκηση και η τοπική κοινωνία περιμένουν να προχωρήσει εδώ και χρόνια, καθώς η περιοχή ερημώνει, με τις επενδυτικές ευκαιρίες μέρα με τη μέρα να λιγοστεύουν. Οι εξελίξεις που υπάρχουν ωστόσο τους τελευταίους μήνες και οι μακέτες της επένδυσης που ήρθαν στη δημοσιότητα τόνωσαν, όπως αναφέρουν οι επαγγελματίες της αγοράς, τις ελπίδες τους ότι ο Αστακός μπορεί να μετατραπεί σε hot spot της Μεσογείου.

Το σημείο, μάλιστα, είναι ιδανικό, καθώς βρέχεται από τη θάλασσα του Ιονίου και βρίσκεται κοντά στα περισσότερα από τα δημοφιλή δρομολόγια ιστιοπλοΐας στην Ανατολική Μεσόγειο και στα ελληνικά νησιά. Πλησίον του υπάρχουν τρία αεροδρόμια και απέχει μόλις τρεις ώρες από την Αθήνα.

Διαβάστε επίσης:

Λιμένας Ηρακλείου: Η τελική συμφωνία με τον όμιλο Grimaldi

Η απλοϊκή αντίληψη των πραγμάτων στον ΣΥΡΙΖΑ, το κάλεσμα Κασσελάκη μετά τις ευρωεκλογές και η απάντηση Ανδρουλάκη

Νέα φωτοβολταϊκά 0,5 GW το πρώτο τετράμηνο παρά τα “καμπανάκια”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!