THEPOWERGAME
Το τέταρτο ξενοδοχείο της στην Ελλάδα πρόκειται να ανοίξει φέτος η αλυσίδα Numo Hotels & Resorts. Αναπτύσσοντας lifestyle μονάδες, η Μύκονος ήταν μια μάλλον αναμενόμενη επιλογή για τη Numo, που ιδρύθηκε το 2021 και ανήκει στην οικογένεια Τρούλη και τους Σπύρο Κουρή και Μαρία Φθένου και διαθέτει ήδη το Numo Ierapetra, Curio Collection by Hilton, καθώς και την εμπορική αντιπροσώπευση των The Royal Blue και The Royal Senses, Curio Collection by Hilton στο Ρέθυμνο.
Και τα τέσσερα ξενοδοχεία είναι ιδιοκτησίας της «ξενοδοχειακής» οικογένειας Τρούλη, που ξεκίνησε με το Troulis Apart-Hotel στην Κρήτη από τον αείμνηστο Γεώργιο Τρούλη και πλέον διοικείται από τους γιους του, Κωνσταντίνο, Μανώλη και Ζαχαρία.
Το Numo Mykonos θα κάνει την είσοδό του πριν από το καλοκαίρι του 2024 στην ανατολική πλευρά του νησιού, στην παραλία του Καλαφάτη, από τις αγαπημένες παραλίες των σέρφερ παγκοσμίως.
Το ξενοδοχείο στεγάζεται σε ένα αυθεντικό μυκονιάτικο κτίριο, που διαμορφώθηκε από την interior designer και creative director Ιωάννα Μητροπούλου και το γραφείο της, Hotel IM, που επιμελήθηκε την ανακαίνισή του σε συνεργασία με το αρχιτεκτονικό γραφείο What the Studio της Μαριάνθης Τσομλεκτσή και του Σίμου Αντωνιάδη.
Το resort διαθέτει 27 κλειδιά σε οκτώ κατηγορίες δωματίων και σουιτών.
«Το Numo Mykonos είναι το επόμενο σημαντικό μας βήμα», αναφέρει o Σπύρος Κουρής, managing director & partner στη Numo Hotels & Resorts. «Όπως και στο Νumo Ierapetra, στόχος μας είναι να επαναπροσδιορίζουμε μοναδικές τοποθεσίες, δημιουργώντας ισχυρούς δεσμούς με τις αντίστοιχες κοινότητες και αναδεικνύοντας τον καλύτερο εαυτό τους. Επιλέξαμε το νησί της Μυκόνου, έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στον κόσμο, για να αφήσουμε το δικό μας δημιουργικό στίγμα και να δείξουμε παράλληλα την προσωπικότητα του brand Numo σε ένα απαιτητικό αλλά τόσο δυναμικό κοινό», καταλήγει.
Επένδυση και στις γαστρονομικές «υπογραφές»
Όπως ακριβώς η ξενοδοχειακή αλυσίδα δίνει έμφαση στη γαστρονομία και στα άλλα της ξενοδοχεία, έτσι και στο Numo Mykonos φρόντισε να εξασφαλίσει τη συνεργασία με γνωστά ονόματα του χώρου.
Για το all day Anemoessa Restaurant, ο Νίκος Κουρκούτας, executive chef του Numo Ierapetra, σχεδίασε ένα μενού που βασίζεται στις βιολογικές πρώτες ύλες από μικρούς ντόπιους παραγωγούς και «παντρεύει» την αυθεντική ελληνική κουζίνα με απρόσμενα γαστρονομικά στοιχεία. Έτσι, προέκυψε η σαλάτα Ceasar’s με τραγανή λούζα και dressing με κοπανιστή Μυκόνου και ο μουσακάς με φρέσκα θαλασσινά, καμένη μπεσαμέλ και τυροβολιά.
Για το Màre Màre bar, το Numo Mykonos συνεργάστηκε με τον Κωνσταντίνο Θεοδωρακόπουλο, beverage drink director του The Bar in front of the bar, που έχει βραβευτεί ως ένα από τα 100 καλύτερα bar παγκοσμίως στον διαγωνισμό The World’s 50 Best Bars. Μαζί δημιούργησαν μια σειρά από signature cocktails, αλλά και ροφήματα που έλκουν την καταγωγή τους από την ελληνική παράδοση, όπως το Mount Supreme τσάι με επιλεγμένα βότανα και φρούτα από τον Όλυμπο. Πιστός στη φιλοσοφία της Numo για βιωσιμότητα και zero waste τεχνικές, ο Κωνσταντίνος Θεοδωρακόπουλος προμηθεύεται τις πρώτες ύλες από παραγωγούς που καλλιεργούν με απόλυτα φυσικό τρόπο και τις διαχειρίζεται έτσι ώστε να προκύπτει το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Τέλος, στο Numo Mykonos υπάρχει το Etherea Boutique Spa, αλλά και το Ensoma Fitness Area, δύο χώροι αφιερωμένοι στην αναζωογόνηση μυαλού και σώματος.