Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Π. Φάληρο: Το μπαράζ αναπλάσεων, οι πολυτελείς κατοικίες και το υπόγειο πάρκινγκ

Ένα από τα μεγαλύτερα πολυώροφα συγκροτήματα πολυτελών κατοικιών ετοιμάζεται να κατασκευάσει στο οικόπεδο των 4,5 στρεμμάτων που βρίσκεται πάνω στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, στο Παλαιό Φάληρο, η εταιρεία ισραηλινών συμφερόντων G4 ΒΖPW.

Το συγκεκριμένο ακίνητο πέρασε στα χέρια της ισραηλινής εταιρείας το 2019 έναντι 12,5 εκατ. ευρώ, όταν η Τράπεζα της Ελλάδος το έθεσε προς πώληση. Το αρχικό πλάνο, μάλιστα, της G4 ΒΖPW, το οποίο ωστόσο δεν προχώρησε, ήταν να ανεγερθεί ένα πολυτελές ξενοδοχείο στο συγκεκριμένο οικόπεδο, που θεωρείται «φιλέτο» για την περιοχή.

Πρόκειται για μια επένδυση που έρχεται να προστεθεί σε ένα μπαράζ αναπλάσεων που υλοποιούνται στο Παλαιό Φάληρο και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στην επόμενη πενταετία, αλλάζοντας άρδην την εικόνα της παραλιακής ζώνης της Αττικής.

Κατασκευή υπόγειου parking στο Παλαιό Φάληρο

Ένα από τα βασικά έργα ανάπλασης στο Παλαιό Φάληρο, που έχει μπει σε τροχιά υλοποίησης, είναι η κατασκευή ενός σύγχρονου και μεγάλου υπόγειου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων στο Πάρκο Φλοίσβου. Το έργο βρίσκεται αυτήν τη στιγμή σε φάση μελέτης, ενώ πρόκειται να δημιουργηθούν τουλάχιστον 400 θέσεις στάθμευσης. Το συγκεκριμένο παρκινγκ θα βρίσκεται δίπλα στο στρογγυλό κτίριο του Φλοίσβου. «Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο, που θα δώσει μεγάλη πνοή στην περιοχή. Χρηματοδοτείται μάλιστα και από πόρους που κατάφερε και εξασφάλισε η Δημοτική Αρχή Π. Φαλήρου από το πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης”’, προκειμένου να δοθεί λύση στο χρόνιο πρόβλημα στάθμευσης της πιο πυκνοκατοικημένης περιοχής της πόλης μας», όπως υποστηρίζει στο powergame.gr o δήμαρχος του Παλαιού Φαλήρου, Γιάννης Φωστηρόπουλος.

Διατηρητέο κτίριο του Φλοίσβου

Υλοποιείται και η ανάπλαση του στρογγυλού κτιρίου του Φλοίσβου, που είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά και παλαιότερα της περιοχής. Πρόκειται για το μοναδικό κτίριο της ακτής του Παλαιού Φαλήρου που βρίσκεται κάτω από την παραλιακή οδό. Το συγκεκριμένο ακίνητο θα ανακαινιστεί πλήρως, καθώς έχει μεγάλα στατικά προβλήματα, που του προκαλούν πολλές φθορές. Όπως υποστηρίζει ο κ. Φωστηρόπουλος: «Τη χρηματοδότηση του συγκεκριμένου έργου θα την αναλάβει η Περιφέρεια και το ύψος της επένδυσης θα φτάσει τα 2,9 εκατ. ευρώ. Μετά τις εργασίες το ιστορικό αυτό κτίριο, θα γίνει βιώσιμο και επισκέψιμο και μάλιστα θα αποτελέσει ξανά το σύμβολο του Φαλήρου».

Πάρκο Ναυτικής Παράδοσης

Ένα ακόμη μεγάλο έργο που βρίσκεται στα σκαριά και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα το 2025 είναι και το Πάρκο Ναυτικής Παράδοσης. Το συγκριμένο έργο θα υλοποιηθεί σε έκταση 22 στρεμμάτων στον Φλοίσβο, στην περιοχή όπου βρίσκονται σήμερα τα ιστορικά πλοία, και το σύνολο των δαπανών ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ, τα οποία θα καλυφθούν από τη δωρεά του εφοπλιστή Άρη Θεοδωρίδη, μέσω της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Δράμας «Κύκλωψ». Η μη κερδοσκοπική εταιρεία θα αναλάβει το κόστος της υλοποίησης του έργου, το οποίο, αφού ολοκληρωθεί, θα το δωρίσει στο Ελληνικό Δημόσιο.

Ο σχεδιασμός του έργου προβλέπει να κατασκευαστούν κτιριακές υποδομές στην περιοχή του Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο, στις οποίες θα εκτεθούν ιστορικά αντικείμενα, ντοκουμέντα, σπάνιο έντυπο υλικό, καθώς και ψηφιακό περιεχόμενο. Το πάρκο, μάλιστα, θα συνδεθεί με το θωρηκτό «Γ. Αβέρωφ», την τριήρη «Ολυμπιάς», το εμπορικό πλοίο «Hellas Liberty» και το υποβρύχιο «Πρωτεύς».

Σύμφωνα με τον κ. Φωστηρόπουλο, το Πάρκο Ναυτικής Παράδοσης θα αποτελέσει έναν ισχυρό πολιτιστικό πόλο, που θα συμπληρώνει την ανάπλαση στον φαληρικό όρμο και θα δημιουργεί συνέργειες με τις χρήσεις που ήδη βρίσκονται στην περιοχή.

Αστικός Περίπατος

Σε τροχιά υλοποίησης έχει μπει πλέον το μεγάλο έργο ανάπλασης της «Αθηναϊκής Ριβιέρας – Αστικός Περίπατος», που θα αναβαθμίσει πλήρως το παραλιακό μέτωπο της Αττικής, καθώς προβλέπει τη δημιουργία ποδηλατοδρόμου από τον Δήμο Καλλιθέας έως το Δημαρχείο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, καλύπτοντας έξι δήμους (Καλλιθέας, Π. Φαλήρου, Αλίμου, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Γλυφάδας, Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης). Πρόκειται για έργο που βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, καθώς βρίσκεται ακόμα στη διαδικασία των μελετών, αφού καθυστερεί λόγω εκλογών και αναγκαίων συμφωνιών που πρέπει να γίνουν με τους δήμους και την ΕΤΑΔ.

Το εκτιμώμενο συνολικό μήκος του έργου είναι 13,5 χιλιόμετρα και έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, καθώς είναι ήδη ενταγμένο στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με προϋπολογισμό 24,7 εκατ. ευρώ, ενώ θα κατασκευαστεί από την Περιφέρεια Αττικής.

Σε ό,τι αφορά τον ποδηλατόδρομο, ο ίδιος δήλωσε το εξής: «Ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου παίζει ιδιαίτερα καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση του έργου, καθώς έχουμε ήδη έναν διαμορφωμένο χώρο, τον οποίο δεν επιθυμούμε να τον μειώσουμε. Στόχος μας είναι να επεκταθούν οι ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις».

Φαληρικός Όρμος

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου, καθώς έχει ενταχθεί ήδη στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και η συνολική του χρηματοδότηση, που αφορά και τις δύο φάσεις του έργου, αγγίζει τα 365 εκατ. ευρώ. Η πρώτη φάση, που βρίσκεται σε ολοκλήρωση, περιλαμβάνει έργα αξίας 110 εκατ. ευρώ, ενώ η β’ φάση των έργων, που αναμένεται να ξεκινήσει, περιλαμβάνει έργα αξίας 255 εκατ. ευρώ.

Το αντικείμενο των έργων της β’ φάσης θα είναι η δημιουργία του οικολογικού πάρκου 220 στρεμμάτων, που θα αποτελέσει σημαντικό πνεύμονα πρασίνου, άθλησης και αναψυχής. Συγκεκριμένα, θα περιλαμβάνει έργα εγκαταστάσεων περιβάλλοντος χώρου, διαμορφώσεων τοπίου και φύτευσης σε έκταση 536 στρεμμάτων, νέα κτιριακά έργα επιφάνειας 3.957,30 τ.μ., υπόγειους χώρους στάθμευσης επιφάνειας 30.930 τ.μ., πεζογέφυρες, λιμενικά έργα, όπως προβλήτες, νησίδες, αλλά και διαμορφώσεις παραλίας, που συμπληρώνουν την όλη ανάπλαση στο θαλάσσιο μέτωπο. Η ανάπλαση αναμένεται να ολοκληρωθεί σε μία πενταετία και πρόκειται να αλλάξει άρδην την εικόνα του παραλιακού μετώπου στα νότια προάστια.

Σύμφωνα, μάλιστα, με τον κ. Φωστηρόπουλο: «Οι αναπλάσεις αυτές θα προσελκύσουν κοσμογονία στην περιοχή, με αποτέλεσμα να είναι αναγκαίο να γίνουν μελέτες για την επέκταση του μετρό στο Παλαιό Φάληρο, ενώ θα μπορούσε να δημιουργηθεί και ένα δίκτυο θαλάσσιων αστικών συγκοινωνιών, σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα, που έχουν βρει εφαρμογή σε αντίστοιχες ανεπτυγμένες πόλεις του κόσμου».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!