THEPOWERGAME
Την έβδομη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιό του πρόκειται να βάλει ο Όμιλος Electra Hotels, ποντάροντας περαιτέρω στην τουριστική αγορά της Θεσσαλονίκης.
Όπως ανακοίνωσε και επισήμως ο συνιδιοκτήτης Γιάννης Ρέτσος, ο όμιλος απέκτησε μετά τον σχετικό διαγωνισμό της Εκκλησίας της Ελλάδας το ακίνητο στην αρχή της Τσιμισκή, στη συμβολή της με την Εθνικής Αμύνης, απέναντι από το πάρκο ΧΑΝΘ. Πρόκειται για οικόπεδο-φιλέτο της Εκκλησίας, δίπλα στη θάλασσα, έκτασης 1.331 τ.μ., το οποίο εκμισθώθηκε για 49 χρόνια, με δυνατότητα παράτασης της μίσθωσης για άλλα 49 χρόνια.
Ο Όμιλος Electra πρόκειται να χτίσει εκεί ένα 5 αστέρων ξενοδοχείο, δυναμικότητας 165 δωματίων. Όπως είπε ο κ. Ρέτσος, πρόκειται για μια επένδυση ύψους 24-25 εκατ. ευρώ και εκτίμησε ότι η ανοικοδόμηση του ξενοδοχείου θα χρειαστεί 18-24 μήνες, αφού ολοκληρωθεί η αδειοδότηση, αλλά και η θεμελίωση του κτιρίου. Κάτι που είναι άγνωστο πόσο χρόνο θα διαρκέσει, μια και είναι άγνωστο τι θα βρεθεί κατά τη διάρκεια των εκσκαφών, δεδομένης της ιστορικότητας της περιοχής, αλλά και λόγω του ότι το οικόπεδο βρίσκεται πολύ κοντά στη θάλασσα.
Η αρχιτεκτονική προμελέτη, η οποία απαιτούνταν για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό, έγινε από τον Πάρι Λιάκο, ο οποίος άλλωστε είναι ο αρχιτέκτονας και του Electra Palace και του Electra Metropolis στην Αθήνα.
Ο όμιλος διαθέτει τρία ξενοδοχεία στην Αθήνα, το Electra Hotel Athens -το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου-, το Electra Palace Athens και το πιο πρόσφατο Electra Metropolis Athens, ένα στη Ρόδο, το Electra Palace Rhodes, ένα στην Κεφαλονιά, το Electra Kefalonia Hotel and Spa και ένα στη Θεσσαλονίκη, το Electra Palace. Το εμβληματικό ξενοδοχείο της πλατείας Αριστοτέλους ήταν το δεύτερο ξενοδοχείο του ομίλου.
Ψήφος εμπιστοσύνης στη Θεσσαλονίκη
Η περαιτέρω επέκταση του ομίλου στη Θεσσαλονίκη δεν είναι τυχαία επιλογή. Όπως ανέφερε ο κ. Ρέτσος, η πόλη έχει τρομερές προοπτικές ως προορισμός. Σημείωσε, μάλιστα, ότι η Fraport εκτιμά ότι το νέο αεροδρόμιο που έφτιαξε αποτελεί τη μεγαλύτερη και περισσότερο υποσχόμενη επένδυσή της.
«Το ξενοδοχειακό προϊόν της Θεσσαλονίκης αναβαθμίζεται με την είσοδο νέων μονάδων, οι οποίες μας δίνουν τη δυνατότητα να αυξάνουμε συνεχώς τις τιμές μας. Και αυτό είναι πολύ θετικό. Εμείς αξιοποιήσαμε το διάστημα της πανδημίας για να ανακαινίσουμε το Electra Palace, ενώ οι νέες αφίξεις ξενοδοχείων δημιουργούν άλλες προοπτικές για την πόλη, μαζί με τις υποδομές του νέου αεροδρομίου και του εθνικού οδικού δικτύου», σημείωσε.
Να σημειωθεί ότι η Θεσσαλονίκη αυξάνει σταδιακά τις τουριστικές ροές της και αναδεικνύεται σε προορισμό city break, καθώς έχει πιο εύκολη οδική πρόσβαση από τα Βαλκάνια, ενώ γενικά είναι εγγύτερα στην Ευρώπη απ’ ό,τι η Αθήνα.
Πάντως, ο κ. Ρέτσος αναφέρθηκε και στις «κακοδαιμονίες» του προορισμού. Τόνισε ότι η αντίληψη της «συμπρωτεύουσας» δεν βοηθάει καθόλου και χρειάζονται συνεργασίες και συνέργειες για να ανέβει ο προορισμός. Έφερε, μάλιστα, ως παράδειγμα προς μίμηση το This is Athens, με τη συνεργασία του Δήμου Αθηναίων, του ΣΕΤΕ, της Aegean και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.