THEPOWERGAME
Εκκίνηση για το Elounda Hills, το μεγάλο τουριστικό project της Mirum Hellas στην Κρήτη. Η επένδυση βρίσκεται στη διαδικασία της λήψης έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) με τη σύνταξη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων – ΕΣΧΑΣΕ. Στόχος είναι να έχουν εκδοθεί όλες οι άδειες εντός του καλοκαιριού και στις αρχές του φθινοπώρου να ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής.
Πρόκειται για μια σύνθετη τουριστική επένδυση, με ξενοδοχεία και κατοικίες, με το κόστος της να ανέρχεται στα 400 εκατ. ευρώ. Η επένδυση θα ξεδιπλωθεί σε τρεις φάσεις, διάρκειας περίπου 4 ετών η καθεμιά, ενώ το σύνολο των εργασιών υπολογίζεται ότι θα διαρκέσουν περίπου 10 χρόνια.
Σε ό,τι αφορά τη χρηματοδότηση, το 70% θα πραγματοποιηθεί με κεφάλαια εξωτερικού και το υπόλοιπο 30% με εξωτερικό δανεισμό. Μέχρι τώρα έχουν επενδυθεί 62 εκατ. ευρώ για την αγορά γεωτεμαχίων, καθώς και την αγορά-ανακαίνιση του ξενοδοχείου ΗΡΑ.
Το επενδυτικό σχέδιο Elounda Hills της Mirum Hellas είναι ενταγμένο στις στρατηγικές επενδύσεις.
Τι θα περιλαμβάνει
Στο πλαίσιο της α’ φάσης κατασκευής του Elounda Hills αναμένεται να αναπτυχθούν δύο πολυτελή ξενοδοχεία. Στον κεντρικό πυρήνα του project θα βρίσκεται το ένα ξενοδοχείο με 137 δωμάτια, μαζί με 66 branded βίλες και 81 branded διαμερίσματα. To δεύτερο ξενοδοχείο, 15 δωματίων, θα αναπτυχθεί στην περιοχή όπου θα κατασκευαστεί η μαρίνα, η οποία θα έχει δυνατότητα ελλιμενισμού 64 σκαφών.
Εκτός από τα δύο ξενοδοχεία, στο πλαίσιο της α’ φάσης του έργου θα δημιουργηθούν 31 branded διαμερίσματα, 2 non branded βίλες, 80 non branded διαμερίσματα, καθώς και πρόσθετες σχετικές υποδομές, με τις τιμές πώλησης των branded κατοικιών να ξεκινούν από περίπου 1,5 εκατ. ευρώ και μπορεί να υπερβούν τα 7,5 εκατ. ευρώ.
Η «1Hotels» του Αμερικανού δισεκατομμυριούχου Μπάρι Στέρλιχτ θα αναλάβει τη διαχείριση των ξενοδοχείων και κάποιων εκ των κατοικιών, ενώ τη διαχείριση της μαρίνας (δυναμικότητας ελλιμενισμού 202 σκαφών), που θα διαθέτει boutique ξενοδοχείο, yacht club, τραπεζαρία και αγκυροβόλιο για σκάφη που εκτείνονται έως και τα 70 μέτρα, θα αναλάβει η εταιρεία Camper & Nicholson.
Η δεύτερη φάση είναι περιφερειακή και περιλαμβάνει επιπλέον 31 branded διαμερίσματα, 2 non branded βίλες και 80 non branded διαμερίσματα, καθώς και πρόσθετες σχετικές υποδομές και ανέσεις. Στη συνέχεια, οι εργασίες κατασκευής των επιμέρους κατοικιών θα πραγματοποιηθούν σταδιακά, σε συνεργασία με τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο αγοραστή.
Ένα τουριστικό χωριό στο Λασίθι
Στόχος είναι η δημιουργία ενός παραθεριστικού τουριστικού χωριού, που θα συνδυάζει την τουριστική δραστηριότητα με χρήσεις εστίασης και αναψυχής και χρήσεις πολιτιστικές, αθλητισμού, πρόνοιας, εκπαίδευσης και άλλων υποδομών που εξυπηρετούν τη συνολική και ολοκληρωμένη λειτουργία του.
Το επενδυτικό σχέδιο βασίζεται στο όραμα δημιουργίας ενός ιδιαίτερου προορισμού, σε έναν ξεχωριστό τόπο. Απευθύνεται κυρίως σε οικογένειες, αλλά και ανθρώπους που επιδιώκουν την ιδιωτικότητα μέσα σε έναν οικισμό, ενώ στόχος είναι η δημιουργία ενός χωριού όχι μόνο κατ’ όνομα της χρήσης, αλλά και στην ουσία του. Γι’ αυτόν τον λόγο κρίνεται απόλυτα σημαντική η εξωστρέφεια του χωριού και η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία σε πολλαπλά επίπεδα.
Η οργάνωση του χωριού σε περιοχές και τομείς αυτών αποτελεί μία από τις αρχές του
σχεδιασμού. Στόχος είναι κάθε τομέας να έχει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, είτε αυτά έχουν να κάνουν με τη μορφολογία των οικημάτων, είτε έχουν να κάνουν με κάποια ιδιαίτερη χρήση που αποδίδεται, είτε με άλλα στοιχεία που προκύπτουν κατά τον σχεδιασμό. Κάθε τομέας θα αποτελεί έναν επιμέρους οικιστικό πυρήνα και με την άρτια διασύνδεσή τους θα προκύπτει το συνολικό αποτέλεσμα του οικισμού.