THEPOWERGAME
Έπειτα από ένα στοχευμένο επενδυτικό σχέδιο ύψους 71 εκατ. ευρώ, τα ξενοδοχεία του Ομίλου Metaxa Hospitality ανοίγουν τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο ριζικά ανανεωμένα.
Η ναυαρχίδα του ομίλου, το 5* ξενοδοχείο Creta Maris Resort στη Χερσόνησο Ηρακλείου, αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στις 27 Απριλίου, με αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις και υπηρεσίες, στοχεύοντας στην ουσιαστική βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών του, με ιδιαίτερη έμφαση στην πολυτέλεια και τη γαστρονομία. Στο ξενοδοχείο πραγματοποιούνται επενδύσεις αναβάθμισης και ανάπλασης ύψους 44 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το σχετικό πενταετές πλάνο.
Το ξενοδοχείο TUI MAGIC LIFE Candia Maris στην Αμμουδάρα Ηρακλείου έχει ανοίξει τις πόρτες του και υποδέχεται επισκέπτες από τις 19 Απριλίου.
Santo Collection
Στη Σαντορίνη προχωρεί η ολοκλήρωση του έργου Santo Collection Resorts & Villas, το οποίο περιλαμβάνει το Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa (το οποίο άνοιξε στις 20 Απριλίου υπό το νέο του όνομα, Santo Pure Oia Suites & Villas), το νέο 5* Santo Mine Oia Suites, με 37 σουίτες, που βρίσκεται υπό κατασκευή, και τις The Villas by Santo Collection, τις δύο υπερπολυτελείς αυτόνομες βίλες, συνολικής έκτασης 1.195 τ.μ., οι οποίες θα λειτουργήσουν από τον Ιούλιο.
Επιπλέον, το Santo Pure εμπλουτίζεται με 20 νέες σουίτες, οι οποίες θα λειτουργήσουν αρχές Ιουνίου, φτάνοντας συνολικά τη δυναμικότητά του σε 83 σουίτες και 2 βίλες.
Τα έργα αυτά αποτελούν μέρος μιας συνολικής επένδυσης ύψους 27 εκατ. ευρώ, για τη δημιουργία του Santo Collection Resorts & Villas, που αντλεί την έμπνευσή του από την προσήλωση του ομίλου στη βιωσιμότητα και την παροχή αξέχαστων εμπειριών αυθεντικής φιλοξενίας.
Εμπειρίες και βιωσιμότητα
Ο ξενοδοχειακός όμιλος, που μετρά σχεδόν πέντε δεκαετίες, είχε πάντα στο επίκεντρο την εμπειρία του επισκέπτη, αλλά και τις βιώσιμες πρακτικές ανάπτυξης, στόχοι που πλέον αποτελούν κυρίαρχες τάσεις στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό στερέωμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι η πρώτη Έκθεση Αειφορίας του ομίλου εκπονήθηκε το 1999.
«Δεν θα έπρεπε να συνδέουμε τον ελληνικό τουρισμό με το πόσες αφίξεις είχαμε, αλλά με το πόσες… εμπειρίες δώσαμε και πόσο βιώσιμα αντιμετωπίσαμε τον πελάτη μας, με ανθρωπιά και αγνά υλικά», είχε αναφέρει πέρυσι ο Ανδρέας Μεταξάς κατά την παρουσίαση του προγράμματος «Βιώσιμη Ξενοδοχειακή Γεωργία». Ιδρυτής και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας Τοπική Παραγωγή και Φιλοξενία Α.Ε. – We do local, ο Ηρακλειώτης επιχειρηματίας, που ανέλαβε τα ηνία του ομίλου το 1999, αντιλήφθηκε από πολύ νωρίς την ανάγκη να συνδεθεί ο ελληνικός τουρισμός με τις τοπικές κοινωνίες. Επιπλέον, έθεσε ως στόχο να αναβαθμίσει το περίφημο πνεύμα ελληνικής φιλοξενίας μέσα από αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες πολυτελούς φιλοξενίας.
Μιλώντας το 2021 στο 5ο Διεθνές Οικονομικό Φόρουμ Φιλοξενίας που διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, ο κ. Μεταξάς είπε: «Είναι αλήθεια ότι στις μέρες μας οι ταξιδιώτες είναι πιο συνειδητοποιημένοι για περιβαλλοντικά ζητήματα και θα προτιμούσαν να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο που ακολουθεί βιώσιμη προσέγγιση. Όμως, δεν το βλέπουμε έτσι. Δεν προσφέρουμε βιωσιμότητα, επειδή θέλουμε την απόδοση της επένδυσης. Το κάνουμε γιατί είναι το πάθος μας και δεν είναι θέμα οικονομικής ανάλυσης. Το κάνουμε γιατί μας δίδαξε ο πατέρας μου και ιδρυτής του Metaxa Hospitality Group. Είμαστε φιλοξενούμενοι στον πλανήτη μας. Και οι προορισμοί που λειτουργούμε μας φιλοξενούν. Άρα, ο ηθικός επιχειρηματικός μας πυρήνας είναι να διασφαλίσουμε την αειφορία στην κοινωνία και τις τοπικές κοινωνίες. Είναι τρόπος ζωής. Είναι στο DNA μας».