Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Meliá Hotels International: Διπλασιασμός του χαρτοφυλακίου στην Ελλάδα

H Meliá Hotels International, ο ξενοδοχειακός ισπανικός όμιλος, σχεδιάζει την ενίσχυση της παρουσίας του στη λεκάνη της Μεσογείου με την Ελλάδα να αποτελεί προορισμό στρατηγικής σημασίας για την επέκταση των ξενοδοχειακών της δραστηριοτήτων. Στόχος είναι ο διπλασιασμός του χαρτοφυλακίου του Ομίλου στην Ελλάδα μέχρι το 2025, όπως επεσήμανε ο Jorge Herrera, Head of Development South Europe, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψής του στη χώρα στο πλαίσιο του IDEEA Hospitality Investment Forum που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στα τέλη Σεπτεμβρίου.

O Jorge Herrera, Head of Development South Europe της Meliá Hotels Internationa
O Jorge Herrera, Head of Development South Europe της Meliá Hotels Internationa

Στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης στην ελληνική αγορά

Με τέσσερα ξενοδοχεία στην ελληνική επικράτεια, τα Meliá Athens στην καρδιά της Αθήνας, Sol Cosmopolitan στη Ρόδο και Sol Marina Beach Crete και Blue Sea Beach στην Κρήτη, το ενδιαφέρον της  Meliá Hotels International στρέφεται γύρω από συμφωνίες management και franchise, με στόχο τη διεύρυνση των εμπορικών δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στις απευθείας ηλεκτρονικές πωλήσεις. Διαθέτοντας τεράστια εμπειρία και τεχνογνωσία στους τομείς του leisure και bleisure τουρισμού  και ως πρωτοπόρος της ψηφιακής ανάπτυξης του ξενοδοχειακού κλάδου, ο Όμιλος στοχεύει στη συνεργασία με ανεξάρτητα ξενοδοχεία παρέχοντάς τους πρόσβαση στο δίκτυο πωλήσεων και μάρκετινγκ της Meliá Hotels International, καθώς και στο πρόγραμμα επιβράβευσης MeliáRewards – με περισσότερα από 14 εκατομμύρια μέλη – μαζί με άλλες υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Παράλληλα, επιδιώκει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών τόσο σε ξενοδοχεία που βρίσκονται εν τη γενέσει τους  όσο και  σε μονάδες που χρήζουν ανακαίνισης βοηθώντας τους ιδιοκτήτες να αναβαθμίσουν το προϊόν τους, συμβάλλοντας σε όλο το εύρος των εργασιών – από τον σχεδιασμό έως και τη λειτουργία τους.

©meliahotelsinternational.com
©meliahotelsinternational.com

O Jorge Herrera, Head of Development South Europe της Meliá Hotels International δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η Ελλάδα αποτελεί προορισμό στρατηγικής σημασίας για εμάς στη Meliá Hotels International. Επιδιώκουμε να διευρύνουμε την παρουσία μας στη χώρα τόσο μέσα από συνεργασίες management αλλά και franchise, με στόχο μέχρι το 2025 να διπλασιάσουμε τα properties του Ομίλου στην ελληνική επικράτεια».

Έμφαση στον τοπικό χαρακτήρα και στην αειφορία 

Η Meliá Hotels International, ένας από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους resort παγκοσμίως, συγκαταλέχθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρόνια, ανάμεσα στις δύο βιωσιμότερες ξενοδοχειακές εταιρείες στον κόσμο, σύμφωνα με την Αξιολόγηση Εταιρικής Βιωσιμότητας που διεξήχθη από τη Standard & Poor’s Global (Standard & Poor’s Global Corporate Sustainability Assessment).

Ξενοδοχείο Cosmopolitan της Meliá Hotels International©meliahotelsinternational.com
Ξενοδοχείο Cosmopolitan της Meliá Hotels International©meliahotelsinternational.com

Δεδομένης της κλιματικής αλλαγής και των περιβαλλοντολογικών καταστροφών που έχουν συντελεστεί σε πλήθος δημοφιλών προορισμών, η τουριστική βιομηχανία οφείλει να συνδράμει ενεργά, δημιουργώντας θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη και στην κοινωνία μας. Στο πλαίσιο αυτό η Meliá Hotels International, προέβη στον σχεδιασμό της καμπάνιας “Travel For Good” που περιλαμβάνει πολλούς διαφορετικούς μηχανισμούς μέσα από τους οποίους ο Όμιλος θα μπορέσει να επηρεάσει θετικά το περιβάλλον, την κοινωνία αλλά και τους εργαζομένους του συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη βιώσιμη ανάπτυξη των προορισμών στους οποίους έχει παρουσία.

Ξενοδοχείο Cosmopolitan της Meliá Hotels International©meliahotelsinternational.com
Ξενοδοχείο Cosmopolitan της Meliá Hotels International©meliahotelsinternational.com

Η Meliá Hotels International δεν περιορίζεται μόνο στην προστασία και βελτίωση του φυσικού περιβάλλοντος των προορισμών, αλλά επιδιώκει να γίνει ένα με αυτούς, αναδεικνύοντας τον πολιτισμό τους προσφέροντας παράλληλα αυθεντικές εμπειρίες με έντονο τοπικό χαρακτήρα. Βασική επιδίωξη αποτελεί η δημιουργία μονάδων που αναδεικνύουν την εγχώρια αισθητική, παρέχοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να βιώσουν μία αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας σε ένα περιβάλλον με έντονο ελληνικό στοιχείο σε κάθε έκφανση και ιδιαίτερα στη γαστρονομία.

Ξενοδοχείο Cosmopolitan της Meliá Hotels International©meliahotelsinternational.com/en
Ξενοδοχείο Cosmopolitan της Meliá Hotels International©meliahotelsinternational.com

Έργα με υψηλή αρχιτεκτονική αισθητική και σημαντικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα αποτελούν προτεραιότητα και έρχονται σε πλήρη αρμονία με τη φιλοσοφία του ισπανικού ομίλου που επιθυμεί να φέρνει τα ξενοδοχεία στον προορισμό και τους προορισμούς στα ξενοδοχεία, γεγονός που ενισχύει την εμπειρία των επισκεπτών. Το ενδιαφέρον του Ομίλου είναι σταθερά στραμμένο στον τομέα του bleisure τουρισμού, στον οποίο είναι πρωτοπόρος, προσφέροντας στην επισκέπτη τον ιδανικό συνδυασμό εξαιρετικού περιβάλλοντος εργασίας  στις μονάδες του και μοναδικών προορισμών προς εξερεύνηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!