THEPOWERGAME
Άγονος είναι και ο δεύτερος διαγωνισμός για το λεγόμενο «Θριάσιο ΙΙ», για τη διαχείριση του εμπορευματικού συγκροτήματος στο Θριάσιο με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Ο ανάδοχος στο διαγωνισμό που είχε προκηρύξει ο ΟΣΕ και είχε κατατεθεί μόνο μία προσφορά από την κοινοπραξία Hellenic Trains – Ομίλου Κοπελούζου, θα αναλάμβανε την ολοκλήρωση και διαχείριση του ημιτελούς Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) που στεγάζεται σε γειτονικό οικόπεδο, 1.450 στρεμμάτων, με το Εμπορευματικό Κέντρο που προωθεί, με σύμβαση παραχώρησης, η ΘΕΚ ΑΕ στην οποία συμμετέχουν η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ και ο όμιλος Goldair.
Ο προηγούμενος διαγωνισμός για την διαχείριση του ΕΣΣΣΔΙ είχε κηρυχθεί επίσης άγονος αν και αρχικά είχε εκδηλωθεί ενδιαφέρον από τρεις εταιρείες. Η σύμβαση παραχώρησης που θα συναφθεί θα έχει ως αντικείμενο τη Λειτουργία, Συντήρηση, Εκμετάλλευση, ολοκλήρωση Μελετών και Κατασκευής Έργων και της Προμήθειας Εξοπλισμού του ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου Πεδίου.
Συγκεκριμένα ο ιδιώτης επενδυτής «θα αναλάβει α) την εκτέλεση εργασιών κατασκευής κτιρίων, καθώς και την προμήθεια και εγκατάσταση ειδικού εξοπλισμού του ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου Πεδίου, που είναι αναγκαίος για την λειτουργία του ΕΣΣΣΔΙ. (β) την παροχή υπηρεσιών που αφορούν: (i) στη μεταφόρτωση μοναδοποιημένου φορτίου συνδυασμένων μεταφορών, (ii) στην εξυπηρέτηση εμπορευματοκιβωτίων (υπηρεσίες αποθήκευσης και λοιπές υποστηρικτικές υπηρεσίες σε εμπορευματοκιβώτια («Ε/Κ»), απόθεσης γεμάτων και κενών Ε/Κ, συσκευασίας μοναδοποιημένου φορτίου), (iii) στη μεταφόρτωση φορτίου βαγονιών, γενικού φορτίου, υγρών φορτίων και οχημάτων, καθώς και (iv) στην εξυπηρέτηση πελατών και τελωνείου (προγραμματισμό, το συντονισμό και τον έλεγχο όλων των λειτουργιών μεταφόρτωσης και συρμών) (γ) τη συντήρηση του συνόλου των υποδομών του ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου Πεδίου, πλην των σιδηροδρομικών υποδομών, καθώς την επιτήρηση και φύλαξη του ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου Πεδίου». Ο ΟΣΕ είχε αγοράσει την έκταση στο Θριάσιο το 1976 και από τότε προσπαθεί να φτιάξει το εμπορευματικό κέντρο.