Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Στη Φυλή το νέο κέντρο logistics για 500 μεταφορικές επιχειρήσεις

Την επόμενη εβδομάδα εγκρίνεται από την Κυβερνητική Επιτροπή Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας, στην οποία προεδρεύει ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής, το φιλόδοξο σχέδιο μετεγκατάστασης των περίπου 500 μεταφορικών επιχειρήσεων που λειτουργούν σήμερα στον Ελαιώνα.

Στη Μονάδα Ωρίμανσης Έργων (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ θα ανατεθεί η αξιοποίηση ακινήτου περίπου 600 στρεμμάτων που διαθέτει ο δήμος Φυλής πλησίον της Αττικής Οδού για τη δημιουργία σύγχρονου κέντρου logistics, ενός οργανωμένου υποδοχέα των μεταφορικών επιχειρήσεων. Έτσι θα δοθεί τέλος στο σημερινό χαοτικό καθεστώς του Ελαιώνα όπου εκατοντάδες επιχειρήσεις λειτουργούν εδώ και χρόνια με διετείς παρατάσεις της άδειας με υπουργικές αποφάσεις, χωρίς τις απαραίτητες υποδομές και χωρίς να μπορούν να αναβαθμίσουν τις εγκαταστάσεις τους.

Η Μονάδα Ωρίμανσης Έργων, επικεφαλής της οποίας είναι ο εντεταλμένος σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Παν. Σταμπουλίδης, θα αναλάβει την ωρίμανση του ακινήτου καθώς θα απαιτηθούν ρυθμίσεις που συνδέονται με τη χωροθέτηση των δραστηριοτήτων, κ.α. Το κέντρο logistics θα αναπτυχθεί μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) ενώ παράλληλα θα δοθούν κίνητρα στους μεταφορείς μέσω ενός «κουπονιού». Έτσι θα απελευθερωθεί μια πολύ μεγάλη έκταση στον Ελαιώνα η οποία μπορεί να ενταχθεί στο ευρύτερο σχέδιο ανάπλασης της περιοχής (κατασκευή γηπέδου του Παναθηναϊκού, νέος σταθμός ΚΤΕΛ, κ.λπ.).

Στην κυβέρνηση και στο ΤΑΙΠΕΔ θεωρούν πως αυτή τη φορά μπορεί να υπάρξει οργανωμένος σχεδιασμός και να μην επαναληφθούν λάθη του παρελθόντος. Τότε, ορισμένοι μεταφορείς είχαν μετακομίσει στο Θριάσιο αλλά οι πελάτες προτιμούσαν αυτούς που παρέμειναν στον Ελαιώνα! Έτσι αρκετοί οδηγήθηκαν στο χείλος της κατάρρευσης και ξαναδημιούργησαν παραρτήματα στο Ελαιώνα… Τους τελευταίους μήνες είχαν υπάρξει πρωτοβουλίες και από πλευράς μεταφορέων ώστε να καταγραφεί η μεταφορική δραστηριότητα στην περιοχή.

Οι εκπρόσωποι των εταιρειών υποστήριζαν πως σχεδόν το 100% του μεταφορικού έργου στην Αττική εκτελείται σήμερα από επιχειρήσεις που λειτουργούν με διετείς παρατάσεις της άδειας και δεν μπορούν να αναβαθμίσουν τις εγκαταστάσεις τους αφού ανά πάσα στιγμή μπορεί να βρεθούν χωρίς άδειες. Εκτιμάται πως μόνο δύο στους δέκα έχουν νόμιμες άδειες ενώ οι υπόλοιποι οκτώ στους δέκα λειτουργούν σε παραπήγματα και μέσω διετών παρατάσεων των αδειών με υπουργική απόφαση. Το σημερινή καθεστώς οδηγεί σε σημαντική κυκλοφοριακή επιβάρυνση την περιοχή, τη δράση επιτήδειων αλλά και σε διαμάχες με τους τοπικούς δήμους. Οι τελευταίοι προσπαθούν να διώξουν τους μεταφορείς μέσω υψηλών δημοτικών τελών, προστίμων, κ.α.

Πριν από λίγους μήνες, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ και πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου για την Εφοδιαστική Αλυσίδα Θανάσης Ζηλιασκόπουλος είχε δηλώσει σε συνέδριο του Economist, πως έχει κατατεθεί στην κυβέρνηση πρόταση που θα βάλει τέλος στο σημερινό καθεστώς του Ελαιώνα.

Στο PPF και το στρατόπεδο Γκόνου

Στην ίδια συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας αναμένεται να εγκριθεί η ανάθεση στο PPF και του διαγωνισμού για την αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Γκόνου στην Θεσσαλονίκη, έκτασης 670 στρεμμάτων, το οποίο προορίζονταν για τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου. Μάλιστα η ΓΑΙΑΟΣΕ, στην οποία ανήκει το ακίνητο, είχε προχωρήσει και σε διαγωνισμό που κατέληξε άκαρπος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!