Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Στη Φυλή το νέο κέντρο logistics για 500 μεταφορικές επιχειρήσεις

Την επόμενη εβδομάδα εγκρίνεται από την Κυβερνητική Επιτροπή Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας, στην οποία προεδρεύει ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής, το φιλόδοξο σχέδιο μετεγκατάστασης των περίπου 500 μεταφορικών επιχειρήσεων που λειτουργούν σήμερα στον Ελαιώνα.

Στη Μονάδα Ωρίμανσης Έργων (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ θα ανατεθεί η αξιοποίηση ακινήτου περίπου 600 στρεμμάτων που διαθέτει ο δήμος Φυλής πλησίον της Αττικής Οδού για τη δημιουργία σύγχρονου κέντρου logistics, ενός οργανωμένου υποδοχέα των μεταφορικών επιχειρήσεων. Έτσι θα δοθεί τέλος στο σημερινό χαοτικό καθεστώς του Ελαιώνα όπου εκατοντάδες επιχειρήσεις λειτουργούν εδώ και χρόνια με διετείς παρατάσεις της άδειας με υπουργικές αποφάσεις, χωρίς τις απαραίτητες υποδομές και χωρίς να μπορούν να αναβαθμίσουν τις εγκαταστάσεις τους.

Η Μονάδα Ωρίμανσης Έργων, επικεφαλής της οποίας είναι ο εντεταλμένος σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Παν. Σταμπουλίδης, θα αναλάβει την ωρίμανση του ακινήτου καθώς θα απαιτηθούν ρυθμίσεις που συνδέονται με τη χωροθέτηση των δραστηριοτήτων, κ.α. Το κέντρο logistics θα αναπτυχθεί μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) ενώ παράλληλα θα δοθούν κίνητρα στους μεταφορείς μέσω ενός «κουπονιού». Έτσι θα απελευθερωθεί μια πολύ μεγάλη έκταση στον Ελαιώνα η οποία μπορεί να ενταχθεί στο ευρύτερο σχέδιο ανάπλασης της περιοχής (κατασκευή γηπέδου του Παναθηναϊκού, νέος σταθμός ΚΤΕΛ, κ.λπ.).

Στην κυβέρνηση και στο ΤΑΙΠΕΔ θεωρούν πως αυτή τη φορά μπορεί να υπάρξει οργανωμένος σχεδιασμός και να μην επαναληφθούν λάθη του παρελθόντος. Τότε, ορισμένοι μεταφορείς είχαν μετακομίσει στο Θριάσιο αλλά οι πελάτες προτιμούσαν αυτούς που παρέμειναν στον Ελαιώνα! Έτσι αρκετοί οδηγήθηκαν στο χείλος της κατάρρευσης και ξαναδημιούργησαν παραρτήματα στο Ελαιώνα… Τους τελευταίους μήνες είχαν υπάρξει πρωτοβουλίες και από πλευράς μεταφορέων ώστε να καταγραφεί η μεταφορική δραστηριότητα στην περιοχή.

Οι εκπρόσωποι των εταιρειών υποστήριζαν πως σχεδόν το 100% του μεταφορικού έργου στην Αττική εκτελείται σήμερα από επιχειρήσεις που λειτουργούν με διετείς παρατάσεις της άδειας και δεν μπορούν να αναβαθμίσουν τις εγκαταστάσεις τους αφού ανά πάσα στιγμή μπορεί να βρεθούν χωρίς άδειες. Εκτιμάται πως μόνο δύο στους δέκα έχουν νόμιμες άδειες ενώ οι υπόλοιποι οκτώ στους δέκα λειτουργούν σε παραπήγματα και μέσω διετών παρατάσεων των αδειών με υπουργική απόφαση. Το σημερινή καθεστώς οδηγεί σε σημαντική κυκλοφοριακή επιβάρυνση την περιοχή, τη δράση επιτήδειων αλλά και σε διαμάχες με τους τοπικούς δήμους. Οι τελευταίοι προσπαθούν να διώξουν τους μεταφορείς μέσω υψηλών δημοτικών τελών, προστίμων, κ.α.

Πριν από λίγους μήνες, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ και πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου για την Εφοδιαστική Αλυσίδα Θανάσης Ζηλιασκόπουλος είχε δηλώσει σε συνέδριο του Economist, πως έχει κατατεθεί στην κυβέρνηση πρόταση που θα βάλει τέλος στο σημερινό καθεστώς του Ελαιώνα.

Στο PPF και το στρατόπεδο Γκόνου

Στην ίδια συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας αναμένεται να εγκριθεί η ανάθεση στο PPF και του διαγωνισμού για την αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Γκόνου στην Θεσσαλονίκη, έκτασης 670 στρεμμάτων, το οποίο προορίζονταν για τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου. Μάλιστα η ΓΑΙΑΟΣΕ, στην οποία ανήκει το ακίνητο, είχε προχωρήσει και σε διαγωνισμό που κατέληξε άκαρπος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!