THEPOWERGAME
Mε κέρδη πάνω από 1% άνοιξε νωρίτερα η αγορά της Φρανκφούρτης, παρασύροντας ανοδικά και τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια με το Χρηματιστήριο Αθηνών να δείχνει ότι πάει να κάνει το 4Χ4 ανοδικά. Στις 1464 μονάδες ο γενικός δείκτης του ΧΑ και με τις συναλλαγές στα πρώτα 10 λεπτά μετά την έναρξη των συναλλαγών στα 5 εκατ. ευρώ και την Εθνική, ενόψει placement, να ηγείται της αντίδρασης. Με +2% η Εθνική, στα 7,86 ευρώ αυτή την ώρα και τις εκτιμήσεις για το discount να δίνουν και να παίρνουν όσο η μετοχή δεν λέει να… διορθώσει. Κίνηση προς τα 8 ευρώ, σχολιάζουν οι αναλυτές σημαίνει placement για το 10% κατ’ ελάχιστο στη ζώνη του 7,70 – 7,80 ευρώ, που σημαίνει discount, αν συμβεί τελικά, ούτε 5%.
Με +14% τρέχει η καθαρή κερδοφορία του Jumbo, με την μετοχή να σκαρφαλώνει στα 25,38 ευρώ και +1,49% ο ΑΔΜΗΕ, στα 2,38 ευρώ μετά την ισχυρή αύξηση της καθαρής κερδοφορίας και της διαφαινόμενης συμφωνίας για το καλώδιο. Με +1,17% ο Τιτάνας μετά την θετική έκθεση της Εθνικής Χρηματιστηριακής ότι τα καλύτερα έρχονται για την μετοχή και γενικότερα το κλίμα στην αγορά μετά από 1,5 μήνα στασιμότητας δείχνει να αλλάζει προς το καλύτερο. Οι επαφές του πρωθυπουργού με τα funds στη Νέα Υόρκη και η δήλωσή του, κατά τις πληροφορίες, όπως ήταν εθνικός στόχος η απόκτηση επενδυτικής βαθμίδας από τη χώρα, μείζονος σημασίας η προοπτική επιστροφής του ΧΑ στις ώριμες αγορές, αλλάζει τα δεδομένα και δημιουργείται πλέον νέα ατζέντα για την αγορά.
Πάνω από το 1,62 ευρώ ενισχύεται η Alpha Bank, +0,82% η Eurobank και +0,48% η Πειραιώς. Πωλητές ωστόσο βγαίνουν αυτή την ώρα στην ΕΤΕ, με το χαρτί να υποχωρεί οριακά στα 7,84 ευρώ. Οριακές οι πιέσεις σε ΟΤΕ και ΟΠΑΠ, αλλά και στη Cener. Κέρδη 1,48% για Άβαξ, με +6,17% η Αττικής που ξεκαθάρισαν οι προϋποθέσεις και οι όροι της αύξησης κεφαλαίου, στα 5,96 ευρώ η Βιοχάλκο, μικρά τα κέρδη για ΕΛΠΕ και Μότορ Όιλ, με την τελευταία στα 21,32 και την πρώτη στα 7,02 ευρώ.
Διαβάστε επίσης
Μέρντοχ: Η “μάχη” της διαδοχής στις δικαστικές αίθουσες
Kung Fu Kenny: Ο σπρίντερ με την “alter ego” περσόνα
Στο ναδίρ η ζήτηση για LNG: Οι προοπτικές των τερματικών σταθμών στην Ευρώπη