THEPOWERGAME
![O CEO της Hermes Alex Dumas © Unsplash / YouTube / PowerGame](https://www.powergame.gr/wp-content/uploads/2024/01/hermes-alex-dumas1-910x521.jpg)
Η Hermès International έσπασε το φράγμα των €300 δισ. σε χρηματιστηριακή αξία την Παρασκευή, φέρνοντάς την ένα βήμα πιο κοντά στον αιώνιο ανταγωνιστή της στη βιομηχανία της πολυτέλειας, την LVMH.
Οι μετοχές της Hermès εκτοξεύθηκαν σε ιστορικό υψηλό μετά τα αποτελέσματα τετάρτου τριμήνου, που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις, δίνοντάς της χρηματιστηριακή αξία περίπου €307 δισ. (ή $322 δισ.). Το ορόσημο αυτό επιτεύχθηκε λιγότερο από δύο χρόνια αφότου η εταιρεία είχε ξεπεράσει τα €200 δισ., τον Απρίλιο του 2023.
Η ανοδική πορεία της Hermès μειώνει την απόσταση από την LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE, τον ηγέτη του γαλλικού δείκτη CAC 40 και την κορυφαία εταιρεία πολυτελείας, η οποία είχε αποτύχει να την εξαγοράσει πριν από 14 χρόνια. Σήμερα η LVMH αποτιμάται σε περίπου €358 δισ.
Παράλληλα, η Hermès ξεφεύγει από άλλους βιομηχανικούς γίγαντες της Γαλλίας, όπως η Airbus και η TotalEnergies, που πλέον έχουν λιγότερο από το μισό της αξίας της.
Εκτίναξη πωλήσεων
Οι πωλήσεις του ομίλου ειδών πολυτελείας εκτινάχθηκαν το δ’ τρίμηνο του 2024, καθώς επωφελήθηκε από την ισχυρή ζήτηση για τις τσάντες του, η οποία ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, παρά το γεγονός ότι, όπως δήλωσε ο CEO, Άλεξ Ντούμας, προχώρησε σε αυξήσεις τιμών που κυμαίνονται μεταξύ 6% και 7%.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν 18%, στα 3,96 δισ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τη στιγμή που οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 11%. Σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14,7%, στα 15,2 δισ. ευρώ, έναντι εκτιμήσεων για 14,94 δισ. ευρώ.
Πώς η Hermès ξεπερνά τον ανταγωνισμό
Η εντυπωσιακή άνοδος της Hermès αποδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο που παίζει ο κλάδος της πολυτέλειας στη γαλλική αγορά. Ενώ η Hermès φτάνει πλέον στο 86% της αξίας της LVMH, τα έσοδά της είναι πέντε φορές μικρότερα.
Το μυστικό της επιτυχίας της; Όπως εξηγεί το Bloomberg, πρόκειται για ένα ιδιαίτερα πιστό και εύπορο πελατολόγιο, που συνεχίζει να ξοδεύει τεράστια ποσά για τα αποκλειστικά δερμάτινα αξεσουάρ και αρώματα της εταιρείας, την ώρα που άλλοι μεγάλοι οίκοι πολυτελείας, όπως η Burberry και η Gucci της Kering, παλεύουν να ανακάμψουν. Ακόμα και ο Dior της LVMH έχει υποστεί πλήγματα λόγω υπερβολικών αυξήσεων τιμών τα τελευταία χρόνια.
Η Hermès έχει επιτύχει τον τέλειο συνδυασμό σπανιότητας και αποκλειστικότητας, δημιουργώντας μια ζήτηση μεγαλύτερη από την προσφορά για τις πολυπόθητες τσάντες της. Τα εμβληματικά μοντέλα Birkin -που πήρε το όνομά του από την Jane Birkin- και Kelly, εμπνευσμένο από την πριγκίπισσα Γκρέις Κέλι, εξακολουθούν να έχουν λίστες αναμονής που εκτείνονται σε χρόνια.
Ιδρυμένη το 1837 ως κατασκευαστής ιπποσκευών, η Hermès παραμένει ένας από τους πιο αποκλειστικούς οίκους μόδας στον κόσμο, διατηρώντας ισχυρή τιμολογιακή δύναμη και στρατηγική περιορισμένης παραγωγής, που εγγυάται τη διατήρηση της σπανιότητας των προϊόντων της.
Διαβάστε επίσης
Βαριά πρόστιμα για όσους δεν δηλώσουν τα εισοδήματα από βραχυχρόνιες μισθώσεις
Αγίου Βαλεντίνου: Η σοκολάτα φέτος θα σε κάνει να πληρώσεις τον έρωτα ακριβά
Αντλησιοταμίευση: Πώς προχωρά ο σχεδιασμός των ΔΕΗ & ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή