Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Hyundai: Ξεκινά τη μεγαλύτερη IPO στην Ινδία με στόχο τα 3,3 δισ.

Η Hyundai India ξεκινά την αρχική δημόσια προσφορά ύψους 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Βομβάη τη Δευτέρα, ανέφερε η εταιρεία. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη δημόσια προσφορά μετοχών της χώρας και η δεύτερη μεγαλύτερη δημόσια εγγραφή στον κόσμο το 2024.

Η δημόσια εγγραφή δείχνει ότι οι καυτές κεφαλαιαγορές της Ινδίας δεν δείχνουν σημάδια ψύξης, με 260 εταιρείες να έχουν αντλήσει περισσότερα από 9 δισ. δολάρια μέχρι στιγμής το 2024, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG. Ο ετήσιος όγκος έχει ήδη ξεπεράσει το συνολικό ποσό των 7,42 δισ. δολαρίων που συγκεντρώθηκε πέρυσι.

Η Hyundai δεν θα εκδώσει νέες μετοχές στην ΑΜΚ, κατά την οποία η νοτιοκορεατική μητρική της θα πουλήσει έως και 17,5% του μεριδίου της στην εξ ολοκλήρου ελεγχόμενη μονάδα που θα αποτιμηθεί έως και 19 δισ. δολάρια.

Σε αυτό το μέγεθος, η Hyundai India θα αποτελεί περίπου το 40% της κεφαλαιοποίησης της μητρικής της εταιρείας Hyundai Motor.

Θα προσφερθούν 142.194.700 μετοχές σε ένα εύρος τιμών από 1.865 έως 1.960 ρουπίες, σύμφωνα με τις καταθέσεις, και η συμφωνία θα είναι η πρώτη φορά που η Hyundai θα εισαχθεί στο χρηματιστήριο εκτός της εγχώριας αγοράς της Νότιας Κορέας.

Οι θεσμικοί φορείς μπορούν να υποβάλουν προσφορές για τη μετοχή από τη Δευτέρα, ενώ οι ιδιώτες και άλλοι επενδυτές μπορούν να δώσουν παραγγελίες την Τρίτη και την Τετάρτη. Η μετοχή θα αρχίσει να διαπραγματεύεται στη Βομβάη στις 22 Οκτωβρίου, όπως προκύπτει από τις κανονιστικές καταθέσεις.

Αναλυτές δήλωσαν ότι η Hyundai Motor είναι πιθανό να επεκτείνει την παραγωγή της στην Ινδία, περιλαμβάνοντας ενδεχομένως υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα. Αυτό θα βοηθήσει τη νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία να ενισχύσει τη θέση της στην ινδική αγορά, καθώς η χώρα εστιάζει σε οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον.

«Με τα κεφάλαια που θα συγκεντρωθούν από την ΑΜΚ, η Hyundai Motor θα εξασφαλίσει μια σημαντική επενδυτική ικανότητα για να καλύψει το χάσμα μεριδίου αγοράς με τον Νο1 παίκτη της Ινδίας, τη Maruti Suzuki, καθώς η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία πιθανότατα θα επενδύσει για να επεκτείνει την παραγωγή της στην Ινδία», δήλωσε ο Shin Yoon-chul, αναλυτής της Kiwoom Securities. Πρόσθεσε ότι η δημόσια εγγραφή φαίνεται να είναι επίκαιρη, καθώς ο τομέας των αυτοκινήτων οδηγεί την ινδική χρηματιστηριακή αγορά όσον αφορά τις επιδόσεις.

Η ΑΜΚ της Hyundai India θα είναι η μεγαλύτερη που έχει γίνει ποτέ στην Ινδία, αν επιτύχει, επισκιάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ της συμφωνίας της Life Insurance Corporation of India το 2022, όταν συγκέντρωσε 2,5 δισ. δολάρια.

Θα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ΑΜΚ παγκοσμίως φέτος όσον αφορά τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν, μετά την ΑΜΚ της Lineage Inc. ύψους 5,1 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ τον Ιούλιο.

Η Hyundai είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας μετά τη Maruti και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τους εγχώριους αντιπάλους της επεκτείνοντας τη γκάμα των SUV της.

Σχεδιάζει επίσης να λανσάρει το πρώτο ηλεκτρικό όχημά της που κατασκευάζεται στην Ινδία στις αρχές του επόμενου έτους και να παρουσιάσει τουλάχιστον δύο βενζινοκίνητα μοντέλα προσαρμοσμένα στην αγορά από το 2026.

Διαβάστε επίσης

Τριήμερο 28ης Οκτωβρίου: Ρεκόρ πληρότητας στους δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς

Perrier: Το γαλλικό brand μεταλλικού νερού αντιμέτωπo με νέα προβλήματα

Κρίσιμες Πρώτες Ύλες: Τα μηνύματα από Μολάους και το επενδυτικό ενδιαφέρον

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!