Γ.Δ.
1413.66 -0,22%
ACAG
-1,04%
5.7
BOCHGR
-0,68%
4.36
CENER
-2,24%
9.15
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+0,32%
9.33
NOVAL
-0,76%
2.6
OPTIMA
-0,31%
12.9
TITC
-1,07%
32.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.446
ΑΒΕ
+0,76%
0.53
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.375
ΑΚΡΙΤ
-1,32%
0.75
ΑΛΜΥ
-0,66%
3
ΑΛΦΑ
+0,20%
1.4705
ΑΝΔΡΟ
+1,53%
6.64
ΑΡΑΙΓ
+2,69%
10.3
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.7
ΑΤΤ
+10,69%
2.9
ΑΤΤΙΚΑ
+1,84%
2.21
ΒΙΟ
+0,53%
5.66
ΒΙΟΚΑ
-3,37%
1.72
ΒΙΟΣΚ
-1,35%
1.46
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,47%
17.44
ΔΑΑ
+0,37%
7.578
ΔΑΙΟΣ
+7,36%
3.5
ΔΕΗ
-1,63%
11.45
ΔΟΜΙΚ
+4,03%
2.84
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,67%
0.299
ΕΒΡΟΦ
+4,07%
1.535
ΕΕΕ
+1,04%
33.14
ΕΚΤΕΡ
-0,78%
1.528
ΕΛΒΕ
-1,80%
5.45
ΕΛΙΝ
+1,53%
1.99
ΕΛΛ
+1,15%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,76%
1.856
ΕΛΠΕ
-0,21%
7.005
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-0,24%
1.678
ΕΛΧΑ
+0,99%
1.84
ΕΠΙΛΚ
-7,41%
0.1
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.17
ΕΤΕ
-2,17%
7.288
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.19
ΕΥΔΑΠ
-0,90%
5.53
ΕΥΡΩΒ
-1,21%
1.9655
ΕΧΑΕ
+1,37%
4.435
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+1,37%
0.295
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.91
ΙΝΚΑΤ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.36
ΙΝΛΟΤ
+1,48%
1.1
ΙΝΤΕΚ
+1,33%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.165
ΙΝΤΚΑ
+1,20%
2.95
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-4,93%
1.35
ΚΕΠΕΝ
+3,90%
1.6
ΚΛΜ
+0,96%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+1,66%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,55%
1.178
ΚΟΥΕΣ
+5,32%
5.35
ΚΡΙ
-0,38%
13.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.82
ΚΥΡΙΟ
+4,21%
1.04
ΛΑΒΙ
+2,31%
0.798
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.47
ΛΑΜΨΑ
-0,52%
38
ΛΑΝΑΚ
+0,55%
0.91
ΛΕΒΚ
+3,05%
0.27
ΛΕΒΠ
+17,43%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.36
ΛΟΥΛΗ
+2,21%
2.77
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.75
ΜΕΒΑ
+2,43%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-2,68%
2.18
ΜΕΡΚΟ
0,00%
42
ΜΙΓ
+2,03%
3.27
ΜΙΝ
+3,70%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,87%
20.6
ΜΟΝΤΑ
+2,23%
3.67
ΜΟΤΟ
+0,95%
2.645
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,16%
25.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,55%
3.61
ΜΠΡΙΚ
+1,01%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,73%
33.14
ΝΑΚΑΣ
-5,33%
2.84
ΝΑΥΠ
-1,09%
0.724
ΞΥΛΚ
+0,74%
0.271
ΞΥΛΠ
+5,53%
0.42
ΟΛΘ
0,00%
21.5
ΟΛΠ
-0,18%
27.25
ΟΛΥΜΠ
-1,23%
2.4
ΟΠΑΠ
+0,57%
15.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,12%
0.805
ΟΤΕ
0,00%
15.89
ΟΤΟΕΛ
+0,94%
10.7
ΠΑΙΡ
+2,73%
1.015
ΠΑΠ
-0,43%
2.31
ΠΕΙΡ
-0,51%
3.681
ΠΕΡΦ
0,00%
6.3
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.1
ΠΛΑΘ
+0,42%
3.625
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
-6,61%
0.226
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-0,78%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+2,06%
1.735
ΣΑΡ
-0,74%
10.74
ΣΑΡΑΝ
-0,93%
1.06
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+1,90%
1.61
ΣΠΕΙΣ
+0,32%
6.24
ΣΠΙ
+2,56%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,21%
19.54
ΤΖΚΑ
0,00%
1.245
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,31%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-3,70%
0.26
ΦΡΛΚ
+1,86%
3.825
ΧΑΙΔΕ
-8,15%
0.62

Hyundai: Ξεκινά τη μεγαλύτερη IPO στην Ινδία με στόχο τα 3,3 δισ.

Η Hyundai India ξεκινά την αρχική δημόσια προσφορά ύψους 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Βομβάη τη Δευτέρα, ανέφερε η εταιρεία. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη δημόσια προσφορά μετοχών της χώρας και η δεύτερη μεγαλύτερη δημόσια εγγραφή στον κόσμο το 2024.

Η δημόσια εγγραφή δείχνει ότι οι καυτές κεφαλαιαγορές της Ινδίας δεν δείχνουν σημάδια ψύξης, με 260 εταιρείες να έχουν αντλήσει περισσότερα από 9 δισ. δολάρια μέχρι στιγμής το 2024, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG. Ο ετήσιος όγκος έχει ήδη ξεπεράσει το συνολικό ποσό των 7,42 δισ. δολαρίων που συγκεντρώθηκε πέρυσι.

Η Hyundai δεν θα εκδώσει νέες μετοχές στην ΑΜΚ, κατά την οποία η νοτιοκορεατική μητρική της θα πουλήσει έως και 17,5% του μεριδίου της στην εξ ολοκλήρου ελεγχόμενη μονάδα που θα αποτιμηθεί έως και 19 δισ. δολάρια.

Σε αυτό το μέγεθος, η Hyundai India θα αποτελεί περίπου το 40% της κεφαλαιοποίησης της μητρικής της εταιρείας Hyundai Motor.

Θα προσφερθούν 142.194.700 μετοχές σε ένα εύρος τιμών από 1.865 έως 1.960 ρουπίες, σύμφωνα με τις καταθέσεις, και η συμφωνία θα είναι η πρώτη φορά που η Hyundai θα εισαχθεί στο χρηματιστήριο εκτός της εγχώριας αγοράς της Νότιας Κορέας.

Οι θεσμικοί φορείς μπορούν να υποβάλουν προσφορές για τη μετοχή από τη Δευτέρα, ενώ οι ιδιώτες και άλλοι επενδυτές μπορούν να δώσουν παραγγελίες την Τρίτη και την Τετάρτη. Η μετοχή θα αρχίσει να διαπραγματεύεται στη Βομβάη στις 22 Οκτωβρίου, όπως προκύπτει από τις κανονιστικές καταθέσεις.

Αναλυτές δήλωσαν ότι η Hyundai Motor είναι πιθανό να επεκτείνει την παραγωγή της στην Ινδία, περιλαμβάνοντας ενδεχομένως υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα. Αυτό θα βοηθήσει τη νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία να ενισχύσει τη θέση της στην ινδική αγορά, καθώς η χώρα εστιάζει σε οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον.

«Με τα κεφάλαια που θα συγκεντρωθούν από την ΑΜΚ, η Hyundai Motor θα εξασφαλίσει μια σημαντική επενδυτική ικανότητα για να καλύψει το χάσμα μεριδίου αγοράς με τον Νο1 παίκτη της Ινδίας, τη Maruti Suzuki, καθώς η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία πιθανότατα θα επενδύσει για να επεκτείνει την παραγωγή της στην Ινδία», δήλωσε ο Shin Yoon-chul, αναλυτής της Kiwoom Securities. Πρόσθεσε ότι η δημόσια εγγραφή φαίνεται να είναι επίκαιρη, καθώς ο τομέας των αυτοκινήτων οδηγεί την ινδική χρηματιστηριακή αγορά όσον αφορά τις επιδόσεις.

Η ΑΜΚ της Hyundai India θα είναι η μεγαλύτερη που έχει γίνει ποτέ στην Ινδία, αν επιτύχει, επισκιάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ της συμφωνίας της Life Insurance Corporation of India το 2022, όταν συγκέντρωσε 2,5 δισ. δολάρια.

Θα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ΑΜΚ παγκοσμίως φέτος όσον αφορά τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν, μετά την ΑΜΚ της Lineage Inc. ύψους 5,1 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ τον Ιούλιο.

Η Hyundai είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας μετά τη Maruti και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τους εγχώριους αντιπάλους της επεκτείνοντας τη γκάμα των SUV της.

Σχεδιάζει επίσης να λανσάρει το πρώτο ηλεκτρικό όχημά της που κατασκευάζεται στην Ινδία στις αρχές του επόμενου έτους και να παρουσιάσει τουλάχιστον δύο βενζινοκίνητα μοντέλα προσαρμοσμένα στην αγορά από το 2026.

Διαβάστε επίσης

Τριήμερο 28ης Οκτωβρίου: Ρεκόρ πληρότητας στους δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς

Perrier: Το γαλλικό brand μεταλλικού νερού αντιμέτωπo με νέα προβλήματα

Κρίσιμες Πρώτες Ύλες: Τα μηνύματα από Μολάους και το επενδυτικό ενδιαφέρον

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!