Γ.Δ.
1392.13 -0,39%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
-0,12%
8.23
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
-0,44%
2.265
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+0,81%
37.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.38
ΑΒΕ
+1,98%
0.463
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-1,89%
1.533
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,42%
9.485
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,39%
0.61
ΑΤΤΙΚΑ
-0,47%
2.13
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.735
ΒΙΟΣΚ
+0,36%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.54
ΔΑΑ
-0,40%
7.948
ΔΑΙΟΣ
-5,46%
3.46
ΔΕΗ
-0,09%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-2,00%
2.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.37
ΕΕΕ
+1,15%
33.48
ΕΚΤΕΡ
+0,42%
1.43
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
-0,37%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,86%
1.634
ΕΛΠΕ
-0,29%
6.78
ΕΛΣΤΡ
+1,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-2,87%
6.834
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-2,03%
1.9985
ΕΧΑΕ
-1,04%
4.265
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,64%
4.72
ΙΝΛΙΦ
-0,70%
4.26
ΙΝΛΟΤ
-0,11%
0.879
ΙΝΤΕΚ
-0,35%
5.62
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
-0,38%
2.61
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,71%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+6,33%
0.42
ΚΟΥΑΛ
+1,78%
1.028
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
-2,79%
13.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-2,20%
7.12
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,50%
2
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,83%
3
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,40%
19.05
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,20%
2.47
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,50%
24.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-0,96%
2.07
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
31.38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,17%
29.95
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+1,50%
15.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
-0,13%
14.99
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
-2,20%
3.55
ΠΕΡΦ
-0,38%
5.26
ΠΕΤΡΟ
+1,29%
7.88
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,37%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
-1,11%
10.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,11%
0.324
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Nissan: Αγοράζει μετοχές της Renault, αξίας 551 εκατ. δολαρίων

Η ιαπωνική Nissan Motor Co. αγοράσει μετοχές της αξίας 79,9 δισεκατομμυρίων γιεν (551 εκατ. δολάρια) από τη Renault SA, στο πλαίσιο μιας συμφωνίας για την αναπροσαρμογή της συμμαχίας της με τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η ιαπωνική εταιρεία σχεδιάζει να αποκτήσει περίπου 195,5 εκατομμύρια μετοχές χρησιμοποιώντας την καθαρή της ταμειακή θέση, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη. Η συμφωνία δίνει στη Renault πρόσθετα κεφάλαια για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς ανταγωνίζεται τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που προωθούνται στην Ευρώπη.

Η Renault θα λάβει έως και 494 εκατ. ευρώ (551 εκατ. δολάρια) ως αποτέλεσμα της συμφωνίας, υποστηρίζοντας τη φιλοδοξία της να επιστρέψει σε αξιολόγηση επενδυτικής βαθμίδας, ανέφερε σε ξεχωριστή ανακοίνωση. Η Nissan και η Renault αποφάσισαν πέρυσι να αναδιαμορφώσουν την επί δεκαετίες συμμαχία τους μετά από χρόνια πικρίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Luca de Meo δήλωσε τον Νοέμβριο ότι η πώληση μετοχών της Nissan θα του δώσει πρόσθετες επιλογές για να επιταχύνει την ανάπτυξη πιο προσιτών EVs. Η εταιρεία ακύρωσε τον Ιανουάριο την εισαγωγή στο χρηματιστήριο της μονάδας λογισμικού και EV Ampere λόγω της επιβράδυνσης της ζήτησης για αυτοκίνητα με μπαταρίες και της αδύναμης αγοράς δημοσίων εγγραφών.

Η Renault πούλησε μια πρώτη δόση μετοχών της Nissan στα τέλη του περασμένου έτους, αποκομίζοντας 765 εκατ. ευρώ, και πούλησε μια δεύτερη δόση τον Μάρτιο. Η εταιρεία σχεδιάζει να μειώσει το μερίδιό της στη Nissan στο 15%, από το αρχικό 43%. Η Nissan θα ακυρώσει όλες τις αποκτηθείσες μετοχές στις 3 Οκτωβρίου, δήλωσε.

Τον Ιούλιο, η Nissan μείωσε τις προβλέψεις για τα λειτουργικά κέρδη της για το έτος έως τον Μάρτιο του 2025 στα 500 δισ. γεν, λόγω των αδύναμων πωλήσεων στην Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική. Η αυτοκινητοβιομηχανία αγωνίζεται επίσης στην Κίνα, όπου αντιμετωπίζει εντεινόμενο ανταγωνισμό από τους τοπικούς κατασκευαστές EV με επικεφαλής την BYD Co.

«Δεδομένης της δύσκολης επιχειρηματικής κατάστασης της Nissan και της ρευστότητας σε μετρητά, νομίζω ότι το σχέδιο «επαναγοράς & ακύρωσης» θα προχωρήσει σταδιακά, όχι όλα μαζί ή σε μεγάλο μέρος», δήλωσε την Πέμπτη ο ανώτερος αναλυτής αυτοκινήτων της Bloomberg Intelligence, Tatsuo Yoshida.

Διαβάστε επίσης

Business software: Ο πήχης του 1 δισ. και οι νέες κινήσεις μετά τα μεγάλα deals

Λιγοστεύουν συνεχώς τα διαθέσιμα ακίνητα στην Αθήνα

Τα πλωτά πυρηνικά στην Ελλάδα και η διαδικασία της αποξήλωσης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!