Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Nissan: Αγοράζει μετοχές της Renault, αξίας 551 εκατ. δολαρίων

Η ιαπωνική Nissan Motor Co. αγοράσει μετοχές της αξίας 79,9 δισεκατομμυρίων γιεν (551 εκατ. δολάρια) από τη Renault SA, στο πλαίσιο μιας συμφωνίας για την αναπροσαρμογή της συμμαχίας της με τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η ιαπωνική εταιρεία σχεδιάζει να αποκτήσει περίπου 195,5 εκατομμύρια μετοχές χρησιμοποιώντας την καθαρή της ταμειακή θέση, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη. Η συμφωνία δίνει στη Renault πρόσθετα κεφάλαια για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς ανταγωνίζεται τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που προωθούνται στην Ευρώπη.

Η Renault θα λάβει έως και 494 εκατ. ευρώ (551 εκατ. δολάρια) ως αποτέλεσμα της συμφωνίας, υποστηρίζοντας τη φιλοδοξία της να επιστρέψει σε αξιολόγηση επενδυτικής βαθμίδας, ανέφερε σε ξεχωριστή ανακοίνωση. Η Nissan και η Renault αποφάσισαν πέρυσι να αναδιαμορφώσουν την επί δεκαετίες συμμαχία τους μετά από χρόνια πικρίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Luca de Meo δήλωσε τον Νοέμβριο ότι η πώληση μετοχών της Nissan θα του δώσει πρόσθετες επιλογές για να επιταχύνει την ανάπτυξη πιο προσιτών EVs. Η εταιρεία ακύρωσε τον Ιανουάριο την εισαγωγή στο χρηματιστήριο της μονάδας λογισμικού και EV Ampere λόγω της επιβράδυνσης της ζήτησης για αυτοκίνητα με μπαταρίες και της αδύναμης αγοράς δημοσίων εγγραφών.

Η Renault πούλησε μια πρώτη δόση μετοχών της Nissan στα τέλη του περασμένου έτους, αποκομίζοντας 765 εκατ. ευρώ, και πούλησε μια δεύτερη δόση τον Μάρτιο. Η εταιρεία σχεδιάζει να μειώσει το μερίδιό της στη Nissan στο 15%, από το αρχικό 43%. Η Nissan θα ακυρώσει όλες τις αποκτηθείσες μετοχές στις 3 Οκτωβρίου, δήλωσε.

Τον Ιούλιο, η Nissan μείωσε τις προβλέψεις για τα λειτουργικά κέρδη της για το έτος έως τον Μάρτιο του 2025 στα 500 δισ. γεν, λόγω των αδύναμων πωλήσεων στην Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική. Η αυτοκινητοβιομηχανία αγωνίζεται επίσης στην Κίνα, όπου αντιμετωπίζει εντεινόμενο ανταγωνισμό από τους τοπικούς κατασκευαστές EV με επικεφαλής την BYD Co.

«Δεδομένης της δύσκολης επιχειρηματικής κατάστασης της Nissan και της ρευστότητας σε μετρητά, νομίζω ότι το σχέδιο «επαναγοράς & ακύρωσης» θα προχωρήσει σταδιακά, όχι όλα μαζί ή σε μεγάλο μέρος», δήλωσε την Πέμπτη ο ανώτερος αναλυτής αυτοκινήτων της Bloomberg Intelligence, Tatsuo Yoshida.

Διαβάστε επίσης

Business software: Ο πήχης του 1 δισ. και οι νέες κινήσεις μετά τα μεγάλα deals

Λιγοστεύουν συνεχώς τα διαθέσιμα ακίνητα στην Αθήνα

Τα πλωτά πυρηνικά στην Ελλάδα και η διαδικασία της αποξήλωσης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!