Γ.Δ.
1406.2 +0,33%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
+1,83%
4.44
CENER
+2,38%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,98%
8.28
NOVAL
-1,52%
2.275
OPTIMA
+2,36%
13.02
TITC
+0,93%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.398
ΑΒΕ
-1,52%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,41%
3.645
ΑΛΦΑ
-0,52%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+1,88%
9.76
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+0,87%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-2,28%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.21
ΒΙΟΚΑ
+1,99%
1.79
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,68%
18.2
ΔΑΑ
+0,88%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,52%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-0,37%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,07%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,84%
1.37
ΕΕΕ
+0,24%
33.82
ΕΚΤΕΡ
+3,04%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,01%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,94%
1.68
ΕΛΠΕ
+0,52%
6.71
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+0,76%
1.852
ΕΛΧΑ
+2,56%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.115
ΕΤΕ
-0,61%
6.882
ΕΥΑΠΣ
-0,96%
3.11
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,44%
2.045
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,16%
0.305
ΙΛΥΔΑ
+6,90%
1.86
ΙΝΚΑΤ
+1,68%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,93%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+4,49%
0.93
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,85%
0.992
ΙΝΤΚΑ
+3,96%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,14%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+4,12%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,38%
0.946
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-1,38%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
-1,66%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+0,99%
2.04
ΜΕΡΚΟ
+7,80%
44.2
ΜΙΓ
+2,36%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,88%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
+0,96%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,57%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,20%
0.82
ΞΥΛΚ
-1,56%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,91%
21.3
ΟΛΠ
+3,85%
31
ΟΛΥΜΠ
+2,22%
2.3
ΟΠΑΠ
-1,52%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.791
ΟΤΕ
-0,53%
15.13
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.12
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-0,84%
2.36
ΠΕΙΡ
+0,72%
3.615
ΠΕΡΦ
+1,49%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.935
ΠΛΑΚΡ
-3,60%
13.4
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
-1,57%
1.57
ΣΑΡ
-0,37%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-1,64%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,09%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
-0,35%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+1,69%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Huawei: Στα 35 δισ. η αποτίμηση της νέας εταιρείας smart cars

Η νέα εταιρεία λογισμικού και εξαρτημάτων για έξυπνα αυτοκίνητα της Huawei Technologies θα αποτιμηθεί έως και 250 δισεκατομμύρια γιουάν (34,67 δισεκατομμύρια δολάρια) μετά την πώληση μεριδίων σε επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Changan Auto, αναφέρει το Reuters, που επικαλείται τρεις πηγές.

Η κινεζική εταιρεία δήλωσε την Κυριακή ότι θα αποσχίσει την τετραετή επιχειρηματική μονάδα Intelligent Automotive Solution (IAS) – η οποία είχε ως στόχο να γίνει το αντίστοιχο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Bosch της εποχής των έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων (EV) – σε μια νέα εταιρεία που θα λάβει τις βασικές τεχνολογίες και τους πόρους της μονάδας.

Ο κύριος εταίρος της Chongqing Changan Automobile και τα σχετικά μέρη θα κατέχουν έως και το 40% της νέας εταιρείας, όπως προκύπτει από ανακοίνωση της Changan Auto. Ούτε η Changan Auto ούτε η Huawei αποκάλυψαν οικονομικές λεπτομέρειες.

Η Changan Auto και η τελική μητρική της, η κρατική China Ordnance Equipment Group – επίσης γνωστή ως China South Industries Group – εξετάζουν το ενδεχόμενο να αποκτήσουν περίπου το 35% και το 5% αντίστοιχα της νέας εταιρείας, η οποία θα μπορούσε να αποτιμηθεί στα 200 έως 250 δισεκατομμύρια γουάν, είπαν δύο από τους ανθρώπους.

Οι δυνητικοί μέτοχοι μειοψηφίας περιλαμβάνουν τις κρατικές αυτοκινητοβιομηχανίες FAW Group και Dongfeng Motor Group οι οποίες βρίσκονται επίσης σε προχωρημένες συνομιλίες με τη Huawei για την απόκτηση έως και 5% η καθεμία, δήλωσαν οι τρεις άνθρωποι.

Η Huawei μοναδικός μέτοχος της νέας εταιρείας με ποσοστό έως 50%

Η Huawei πιθανότατα θα παραμείνει ο μοναδικός μεγαλύτερος μέτοχος με 40% έως 50% για τουλάχιστον τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια, δήλωσαν δύο από τους ανθρώπους.

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας – κυρίως η κατανομή της ιδιοκτησίας και η αποτίμηση – δεν έχουν οριστικοποιηθεί και μπορούν να αλλάξουν, δήλωσαν οι τρεις άνθρωποι. Η συναλλαγή θα υπόκειται επίσης στην έγκριση των ρυθμιστικών αρχών, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους καθώς και ένα τέταρτο άτομο με γνώση του θέματος.

Η Changan Auto παρέπεμψε το Reuters στην κυριακάτικη ανακοίνωσή της και αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω.

Σε προχωρημένες συνομιλίες για την πώληση μέρους της νέας εταιρείας

Η Huawei επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες για την πώληση μέρους της νέας της εταιρείας έξυπνων αυτοκινήτων σε διάφορους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Chongqing Changan Automobile, αλλά δεν σχολίασε την αποτίμηση.

Πρόσθεσε ότι ήθελε να μεταφέρει τεχνολογίες και πόρους σε μια νέα εταιρεία για να συνεργαστεί με εταίρους για την προώθηση της καινοτομίας στην τεχνολογία έξυπνων αυτοκινήτων και την προώθηση της ανάπτυξης της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η απόσχιση είναι σπάνια για τη Huawei, οι επιχειρήσεις της οποίας, συμπεριλαμβανομένων των τηλεπικοινωνιών και των καταναλωτικών ηλεκτρονικών, ανήκουν στον ιδρυτή Ren Zhengfei και σε σχεδόν 100.000 εργαζόμενους που κατέχουν μετοχές από την ίδρυση της εταιρείας το 1987. Το 2020, ένα χρόνο μετά την επιβολή κυρώσεων από τις ΗΠΑ για λόγους ασφαλείας, πούλησε την οικονομική μάρκα smartphone Honor για να κρατήσει ζωντανή τη μάρκα.

Τρεις από τους ανθρώπους δήλωσαν ότι ένας λόγος για τη σχεδιαζόμενη πώληση είναι ότι η Huawei έχει αγωνιστεί να αναπτύξει την επιχείρηση έξυπνων αυτοκινήτων και πρέπει να ανακτήσει κεφάλαια για να καλύψει τις δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης (Ε&Α).

Τα ανώτερα στελέχη της Huawei, συμπεριλαμβανομένου του Ren, είχαν αρχικά εναποθέσει μεγάλες ελπίδες στη μονάδα να αποτελέσει νέο μοχλό ανάπτυξης, δήλωσαν οι άνθρωποι.

Έχει επενδύσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια στη μονάδα από την ίδρυσή της και έχει αυξήσει την ομάδα Ε&Α σε 7.000 άτομα, έδειξε η ετήσια έκθεση της εταιρείας για το 2022.

Όμως ήταν η μόνη μονάδα που έχανε χρήματα μεταξύ των έξι κύριων μονάδων της Huawei και απέφερε έσοδα ύψους ενός δισεκατομμυρίου γιουάν το πρώτο εξάμηνο του 2023, ένα κλάσμα του συνόλου των 310,9 δισεκατομμυρίων γιουάν της εταιρείας, δήλωσε η Huawei τον Αύγουστο.

Η Huawei έχει συνεργασίες με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των Seres Group και Jianghuai Automobile, καθώς και με την Changan Auto που περιλαμβάνει τις μάρκες EV Avatr και Deepal.

Η νέα εταιρεία – η οποία, όπως δήλωσε η Huawei, θα ασχοληθεί με την Ε&Α, την παραγωγή, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση ευφυών συστημάτων και εξαρτημάτων αυτοκινήτων – θα απορροφήσει επίσης τα άλλα περιουσιακά στοιχεία και τους πόρους του ομίλου που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία εκτός της επιχειρηματικής μονάδας IAS, δήλωσε ένας από τους τρεις ανθρώπους.

Η Huawei εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταστήσει την έδρα της νέας επιχείρησης στο Chongqing, έναν εκτεταμένο νοτιοδυτικό δήμο όπου εδρεύει η Changan, δήλωσαν δύο από τα άτομα. Η μονάδα έχει επί του παρόντος την έδρα της στη Σαγκάη.

Η προτεινόμενη συμφωνία θα εξομαλύνει επίσης το δρόμο για την εισαγωγή της επιχείρησης στο χρηματιστήριο, όπως είχε προγραμματίσει η Huawei, δήλωσαν δύο από τα άτομα.

Ο Richard Yu, επικεφαλής της καταναλωτικής επιχείρησης της Huawei και ο οποίος έχει επιβλέψει τη μονάδα έξυπνων αυτοκινήτων για χρόνια, είναι απίθανο να ηγηθεί της νέας επιχείρησης, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους χωρίς να διευκρινίσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!