Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Toyota: Πωλεί μετοχές της Denso αξίας 4,7 δισ.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota Motor και δύο θυγατρικές εταιρείες σχεδιάζουν την πώληση περίπου το 10% της εταιρείας κατασκευής εξαρτημάτων Denso μέχρι το τέλος του έτους, ένα μερίδιο που πιθανότατα αξίζει περίπου 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters.

Η πώληση των μετοχών της Denso θα σηματοδοτούσε το τελευταίο βήμα της κορυφαίας σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο για την εξαργύρωση των συμμετοχών σε εταιρείες του ομίλου, καθώς αυξάνει την παραγωγή πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων, ένα εγχείρημα έντασης κεφαλαίου που απαιτεί χρηματοδότηση για έρευνα και ανάπτυξη καθώς και αναμόρφωση των εργοστασιακών χώρων.

Η Toyota, η Toyota Industries και η Aisin θα πουλήσουν μετοχές της Denso συνολικής αξίας περίπου 700 δισεκατομμυρίων γιεν (4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων) σε τρέχουσες τιμές αγοράς, δήλωσαν δύο πηγές.

Το μερίδιο της Toyota Motor στην πώληση θα αντιπροσωπεύει λιγότερο από το μισό του περίπου 10%, με την Toyota Industries και την Aisin να αποτελούν το υπόλοιπο, πρόσθεσαν οι πηγές. Η Denso, βασικός προμηθευτής της Toyota, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής εξαρτημάτων αυτοκινήτων στον κόσμο.

Η Denso σχεδιάζει επίσης να αγοράσει κάποιες από τις δικές της μετοχές στην ανοικτή αγορά για να αντισταθμίσει το πιθανό πλήγμα στην τιμή της μετοχής της, σύμφωνα με τις πηγές, οι οποίες αρνήθηκαν να κατονομαστούν.

Σε ανακοίνωσή της, η Denso ανέφερε ότι εξετάζει την πώληση μετοχών, την επαναγορά και άλλα κεφαλαιακά μέτρα, αλλά ότι δεν έχει αποφασιστεί ακόμη τίποτα. Εκπρόσωπος της Toyota δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είναι σε θέση να σχολιάσει την Denso, ενώ εκπρόσωπος της Toyota Industries δήλωσε ότι δεν έχει αποφασιστεί τίποτα. Εκπρόσωπος της Aisin αρνήθηκε να σχολιάσει.

Οι ιαπωνικές εταιρείες παραδοσιακά έπαιρναν μερίδια στις θυγατρικές του ομίλου τους ή στους επιχειρηματικούς εταίρους τους, μια πρακτική γνωστή ως διασταυρούμενη συμμετοχή, η οποία, σύμφωνα με τους επικριτές, παρεμποδίζει την εταιρική διακυβέρνηση.

Οι εταιρείες έχουν σιγά-σιγά αποσύρει αυτές τις συμμετοχές εδώ και χρόνια, αλλά η τάση απέκτησε δυναμική αφού το Χρηματιστήριο του Τόκιο προέτρεψε πρόσφατα τις εταιρείες να βελτιώσουν τη χρήση του κεφαλαίου τους.

Η Toyota Motor, η οποία κατείχε περίπου το 24,2% της Denso στα τέλη Σεπτεμβρίου, αναμένεται να παραμείνει ο κύριος μέτοχος.

Οι αγοραστές των μετοχών αναμένεται να είναι σε μεγάλο βαθμό εγχώριοι επενδυτές και η τιμή δεν έχει ακόμη καθοριστεί, ανέφεραν οι πηγές.

Η Toyota τον Ιούλιο δήλωσε ότι θα πουλήσει μερίδιο αξίας περίπου 250 δισεκατομμυρίων γεν στην εταιρεία τηλεπικοινωνιών KDDI Corp μετά την παρουσίαση ενός σαρωτικού σχεδίου για τη βελτίωση της αυτονομίας οδήγησης και τη μείωση του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία.

Οι μετοχές της Denso, οι οποίες σημείωναν πτώση σχεδόν 4% πριν από την είδηση, διεύρυναν τις απώλειες μετά την έκθεση του Reuters και υποχώρησαν έως και 6,8% την ημέρα, κλείνοντας 4,9% χαμηλότερα. Οι μετοχές της Toyota έκλεισαν με μικρή μεταβολή, όπως και ο δείκτης αναφοράς Nikkei 225.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!