Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Volvo: Ετοιμάζεται να κάνει δημόσια εγγραφή

Στο χρηματιστήριο ετοιμάζεται να εισέλθει στα μέσα του χρόνου η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, η οποία ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely. Η κίνηση αυτή αναμένεται να είναι μια από τις μεγαλύτερες αρχικές δημόσιες προσφορές (IPOs) της Ευρώπης για φέτος σύμφωνα με την CapitalPanda.

Η ακριβής ημερομηνία δημόσιας εγγραφής της Volvo δεν είναι ακόμα γνωστή, ούτε η χρηματιστηριακή αξία που πρόκειται να φτάσει η εταιρεία. Τρεις ανεξάρτητες πηγές επιβεβαίωσαν στο Reuters ότι η έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών της Volvo στην ελεύθερη αγορά θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί εντός λίγων εβδομάδων. «Αναζητούμε μια ευκαιρία για να φτάσουμε στην IPO πριν το τέλος του έτους», δήλωσε ο Hakan Samuelsson στο Reuters στα τέλη Ιουνίου.

Ένα άλλο ερώτημα είναι η αποτίμηση της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely. Η πιο κοινή εκτίμηση της χρηματιστηριακής αξίας της είναι περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μερικοί προβλέπουν ότι η Volvo μπορεί να φτάσει ακόμη και 10 δισεκατομμύρια δολάρια υψηλότερης αποτίμησης.

Για τη Volvo, η είσοδος στο χρηματιστήριο μπορεί να είναι μια καλή κίνηση ανάλογα με τις προσδοκίες ενός τέτοιου βήματος. Ο κύριος σκοπός μπορεί να είναι είτε η άντληση πρόσθετου κεφαλαίου, είτε η απόκτηση κύρους, ώστε να βρεθεί δίπλα σε άλλους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Tesla.

Σε κάθε περίπτωση, η Volvo συνειδητοποιεί ότι το να συμβαδίζει με τους καλύτερους στον κόσμο είναι δυνατό μόνο αν επιλέξει καινοτομίες που «προφτάνουν» τους ανταγωνιστές. Από την άποψη αυτή, η Volvo προσαρμόζεται πλήρως στην πορεία της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla, η οποία έχει δείξει ότι η ηλεκτροκίνηση σηματοδοτεί την επικρατούσα τεχνολογία του μέλλοντος της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ακόμη, η Volvo είναι εκείνη που έχει θέσει ως στόχο την παραγωγή μόνο πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Σχεδιάζει επίσης να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών χωρητικότητας περίπου 600 χιλιάδων τεμαχίων ετησίως έως το 2026.

Η διοίκηση της Volvo σημειώνει ότι είναι αρκετοί οι νέοι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν εμφανιστεί στην αγορά, αλλά σχεδόν κανένας δεν έχει ακόμη παραδώσει ούτε ένα αυτοκίνητο στην αγορά. Η Volvo έχει ένα προφανές πλεονέκτημα σε αυτό, επειδή μπορεί να αξιοποιήσει την πολυετή εμπειρία της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!