Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Volvo: Ετοιμάζεται να κάνει δημόσια εγγραφή

Στο χρηματιστήριο ετοιμάζεται να εισέλθει στα μέσα του χρόνου η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, η οποία ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely. Η κίνηση αυτή αναμένεται να είναι μια από τις μεγαλύτερες αρχικές δημόσιες προσφορές (IPOs) της Ευρώπης για φέτος σύμφωνα με την CapitalPanda.

Η ακριβής ημερομηνία δημόσιας εγγραφής της Volvo δεν είναι ακόμα γνωστή, ούτε η χρηματιστηριακή αξία που πρόκειται να φτάσει η εταιρεία. Τρεις ανεξάρτητες πηγές επιβεβαίωσαν στο Reuters ότι η έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών της Volvo στην ελεύθερη αγορά θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί εντός λίγων εβδομάδων. «Αναζητούμε μια ευκαιρία για να φτάσουμε στην IPO πριν το τέλος του έτους», δήλωσε ο Hakan Samuelsson στο Reuters στα τέλη Ιουνίου.

Ένα άλλο ερώτημα είναι η αποτίμηση της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely. Η πιο κοινή εκτίμηση της χρηματιστηριακής αξίας της είναι περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μερικοί προβλέπουν ότι η Volvo μπορεί να φτάσει ακόμη και 10 δισεκατομμύρια δολάρια υψηλότερης αποτίμησης.

Για τη Volvo, η είσοδος στο χρηματιστήριο μπορεί να είναι μια καλή κίνηση ανάλογα με τις προσδοκίες ενός τέτοιου βήματος. Ο κύριος σκοπός μπορεί να είναι είτε η άντληση πρόσθετου κεφαλαίου, είτε η απόκτηση κύρους, ώστε να βρεθεί δίπλα σε άλλους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Tesla.

Σε κάθε περίπτωση, η Volvo συνειδητοποιεί ότι το να συμβαδίζει με τους καλύτερους στον κόσμο είναι δυνατό μόνο αν επιλέξει καινοτομίες που «προφτάνουν» τους ανταγωνιστές. Από την άποψη αυτή, η Volvo προσαρμόζεται πλήρως στην πορεία της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla, η οποία έχει δείξει ότι η ηλεκτροκίνηση σηματοδοτεί την επικρατούσα τεχνολογία του μέλλοντος της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ακόμη, η Volvo είναι εκείνη που έχει θέσει ως στόχο την παραγωγή μόνο πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Σχεδιάζει επίσης να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών χωρητικότητας περίπου 600 χιλιάδων τεμαχίων ετησίως έως το 2026.

Η διοίκηση της Volvo σημειώνει ότι είναι αρκετοί οι νέοι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν εμφανιστεί στην αγορά, αλλά σχεδόν κανένας δεν έχει ακόμη παραδώσει ούτε ένα αυτοκίνητο στην αγορά. Η Volvo έχει ένα προφανές πλεονέκτημα σε αυτό, επειδή μπορεί να αξιοποιήσει την πολυετή εμπειρία της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!