Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Volvo: Ετοιμάζεται να κάνει δημόσια εγγραφή

Στο χρηματιστήριο ετοιμάζεται να εισέλθει στα μέσα του χρόνου η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, η οποία ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely. Η κίνηση αυτή αναμένεται να είναι μια από τις μεγαλύτερες αρχικές δημόσιες προσφορές (IPOs) της Ευρώπης για φέτος σύμφωνα με την CapitalPanda.

Η ακριβής ημερομηνία δημόσιας εγγραφής της Volvo δεν είναι ακόμα γνωστή, ούτε η χρηματιστηριακή αξία που πρόκειται να φτάσει η εταιρεία. Τρεις ανεξάρτητες πηγές επιβεβαίωσαν στο Reuters ότι η έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών της Volvo στην ελεύθερη αγορά θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί εντός λίγων εβδομάδων. «Αναζητούμε μια ευκαιρία για να φτάσουμε στην IPO πριν το τέλος του έτους», δήλωσε ο Hakan Samuelsson στο Reuters στα τέλη Ιουνίου.

Ένα άλλο ερώτημα είναι η αποτίμηση της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely. Η πιο κοινή εκτίμηση της χρηματιστηριακής αξίας της είναι περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μερικοί προβλέπουν ότι η Volvo μπορεί να φτάσει ακόμη και 10 δισεκατομμύρια δολάρια υψηλότερης αποτίμησης.

Για τη Volvo, η είσοδος στο χρηματιστήριο μπορεί να είναι μια καλή κίνηση ανάλογα με τις προσδοκίες ενός τέτοιου βήματος. Ο κύριος σκοπός μπορεί να είναι είτε η άντληση πρόσθετου κεφαλαίου, είτε η απόκτηση κύρους, ώστε να βρεθεί δίπλα σε άλλους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Tesla.

Σε κάθε περίπτωση, η Volvo συνειδητοποιεί ότι το να συμβαδίζει με τους καλύτερους στον κόσμο είναι δυνατό μόνο αν επιλέξει καινοτομίες που «προφτάνουν» τους ανταγωνιστές. Από την άποψη αυτή, η Volvo προσαρμόζεται πλήρως στην πορεία της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla, η οποία έχει δείξει ότι η ηλεκτροκίνηση σηματοδοτεί την επικρατούσα τεχνολογία του μέλλοντος της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ακόμη, η Volvo είναι εκείνη που έχει θέσει ως στόχο την παραγωγή μόνο πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Σχεδιάζει επίσης να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών χωρητικότητας περίπου 600 χιλιάδων τεμαχίων ετησίως έως το 2026.

Η διοίκηση της Volvo σημειώνει ότι είναι αρκετοί οι νέοι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν εμφανιστεί στην αγορά, αλλά σχεδόν κανένας δεν έχει ακόμη παραδώσει ούτε ένα αυτοκίνητο στην αγορά. Η Volvo έχει ένα προφανές πλεονέκτημα σε αυτό, επειδή μπορεί να αξιοποιήσει την πολυετή εμπειρία της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!