Γ.Δ.
1449.4 -0,63%
ACAG
-1,19%
5.8
CENER
-0,10%
9.89
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
+0,93%
8.65
NOVAL
-0,36%
2.74
OPTIMA
-1,01%
11.78
TITC
-0,95%
31.3
ΑΑΑΚ
-9,30%
5.85
ΑΒΑΞ
-2,46%
1.428
ΑΒΕ
+0,43%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-1,10%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
+0,71%
2.835
ΑΛΦΑ
-0,88%
1.685
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+0,50%
12.08
ΑΣΚΟ
+1,76%
2.89
ΑΣΤΑΚ
+2,56%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.56
ΑΤΤ
-3,24%
13.45
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.53
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,45%
5.97
ΒΙΟΚΑ
-1,96%
2.5
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.3
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,37%
17.82
ΔΑΑ
+0,13%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
-2,58%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-0,95%
3.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,43%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.495
ΕΕΕ
-0,06%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,24%
4.12
ΕΛΒΕ
+1,92%
5.3
ΕΛΙΝ
-1,33%
2.23
ΕΛΛ
+0,37%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,52%
2.59
ΕΛΠΕ
-1,70%
7.51
ΕΛΣΤΡ
+1,74%
2.34
ΕΛΤΟΝ
-0,68%
1.756
ΕΛΧΑ
-2,55%
1.832
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.01
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
+0,35%
8
ΕΥΑΠΣ
+0,89%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.8
ΕΥΡΩΒ
-0,93%
2.12
ΕΧΑΕ
-1,45%
4.77
ΙΑΤΡ
+10,00%
1.815
ΙΚΤΙΝ
+0,38%
0.3915
ΙΛΥΔΑ
+2,02%
1.765
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,61%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+1,11%
1.27
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,81%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+1,20%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+0,87%
3.49
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+4,98%
1.58
ΚΕΠΕΝ
-3,85%
1.75
ΚΛΜ
-1,61%
1.525
ΚΟΡΔΕ
-2,36%
0.496
ΚΟΥΑΛ
-1,55%
1.268
ΚΟΥΕΣ
-1,13%
5.27
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,88%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+2,25%
1.135
ΛΑΒΙ
+0,33%
0.923
ΛΑΜΔΑ
-2,81%
7.26
ΛΑΜΨΑ
0,00%
35.6
ΛΑΝΑΚ
-0,52%
0.965
ΛΕΒΚ
0,00%
0.314
ΛΕΒΠ
-8,39%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.43
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.852
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.69
ΜΕΡΚΟ
+7,62%
45.2
ΜΙΓ
-0,26%
3.765
ΜΙΝ
-3,28%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,64%
22.8
ΜΟΝΤΑ
+3,03%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,55%
2.745
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,78%
25.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.47
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-2,51%
35.78
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
-6,57%
0.91
ΞΥΛΚ
+2,11%
0.291
ΞΥΛΠ
-13,41%
0.426
ΟΛΘ
-1,88%
20.9
ΟΛΠ
+0,37%
27.15
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.5
ΟΠΑΠ
0,00%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.898
ΟΤΕ
-1,13%
14.04
ΟΤΟΕΛ
+0,17%
11.8
ΠΑΙΡ
-1,83%
1.07
ΠΑΠ
+1,26%
2.42
ΠΕΙΡ
+0,37%
3.79
ΠΕΤΡΟ
+0,70%
8.6
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.885
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+5,04%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+6,53%
5.38
ΡΕΒΟΙΛ
-1,80%
1.91
ΣΑΡ
-0,87%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
+1,77%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+2,11%
1.695
ΣΠΕΙΣ
+1,48%
6.86
ΣΠΙ
+0,90%
0.674
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.29
ΤΖΚΑ
+2,74%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,89%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.925
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την σύμβαση του αυτοκινητόδρομου Ε65

Κατατέθηκε αργά το βράδυ στη Βουλή το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών που αφορά στη σύμβαση για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας Ε65.

Όπως έχει δηλώσει ο Υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής, πρόκειται για εμβληματικό έργο, που θα συνδέει την Αθήνα με τη Δυτική Μακεδονία, αλλά και με την Ιταλία μέσω του Λιμένα της Ηγουμενίτσας, καθώς και με τα Δυτικά Βαλκάνια και από εκεί, με την κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Μάλιστα με την ολοκλήρωσή του Ε65 το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία θα διαρκεί μια ώρα και τριάντα λεπτά, αντί των δύο ωρών και τριάντα λεπτά, που απαιτούνται σήμερα.

Η συζήτηση θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής και όπως αναφέρεται στην  αιτιολογική έκθεση, με την προτεινόμενη τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης, ενεργοποιείται το δικαίωμα του δημοσίου να εκκινήσει τις εργασίες κατασκευής του βόρειου τμήματος του οδικού άξονα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε65 (Τρίκαλα -Εγνατία Οδός), το οποίο είχε χαρακτηριστεί αναβαλλόμενο και παρέμενε σε εκκρεμότητα λόγω αδυναμίας χρηματοδότησης κατά το μέρος που επιβάρυνε το εθνικό σκέλος.
Με την ένταξη του έργου προς χρηματοδότηση στο Ταμείο Ανάκαμψης, καθίσταται δυνατή η έναρξη των σχετικών εργασιών για την κατασκευή και παράδοσή του σε πλήρη λειτουργία.

Η έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους υπογραμμίζει – Κόστος κατασκευής και τμήματα

Α. Με τις διατάξεις του υπόψη νομοσχεδίου κυρώνεται και αποκτά ισχύ νόμου από 24.6.2021 Συμφωνία Τροποποίησης Διατάξεων της ανωτέρω αρχικής Σύμβασης Παραχώρησης, για το έργο της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), που έχει κυρωθεί με τον ν.3597/2007, όπως αυτή τροποποιήθηκε.

Με την κυρούμενη Τροποποιητική Συμφωνία, οποία υπεγράφη μεταξύ αφενός του Ελληνικού Δημοσίου και αφετέρου της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ανώνυμη Εταιρεία Παραχώρησης» (εφεξής «Παραχωρησιούχος») και εκ τρίτου των Μετόχων αυτής, προβλέπεται ολοκλήρωση της κατασκευής του Αναβαλλόμενου Τμήματος Β [ Α/Κ Τρικάλων – Α/Κ Γρεβενών (32,45 χλμ.) και Α/Κ Γρεβενών – Α/Κ Εγνατία (38,05 χλμ.)], από την Παραχωρησιούχο εταιρεία, εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος. Επίσης, καθορίζονται, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου και του Παραχωρησιούχου για την ολοκλήρωση του έργου.

Β. Από τις προτεινόμενες διατάξεις, σύμφωνα με το αρμόδιο Υπουργείο, προκαλούνται επί του κρατικού προϋπολογισμού τα συγκεκριμένα οικονομικά αποτελέσματα:

Δαπάνη ύψους 39 εκατ. ευρώ, από την ανάληψη του κόστους κατασκευής του προαναφερόμενου Αναβαλλόμενου Τμήματος Β’ του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ενδεχόμενη μελλοντική αύξηση των δημοσίων εσόδων, από την απόδοση στο Δημόσιο, τυχόν εσόδων του προαναφερόμενου Τμήματος του Αυτοκινητόδρομου, σε περίπτωση που προκύψουν μετά την αφαίρεση των δαπανών λειτουργίας και συντήρησης αυτού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!