Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Mouzenidis Travel: Εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από Άραβες και Αμερικανούς

Σε προχωρημένο στάδιο είναι οι συζητήσεις μεταξύ των ενδιαφερόμενων επενδυτών για τη διάσωση της Mouzenidis Travel, που βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας, επισήμως από τις 24 Ιουνίου 2021.

Η εταιρία είναι σε διαδικασία εξυγίανσης έχοντας υποβάλλει αίτηση προστασίας στο πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, ενώ πιέσεις ασκούνται από συνεργάτες-ξενοδόχους όσον αφορά τις οφειλές της εταιρείας, που δημιουργήθηκαν κυρίως από voucher Ρώσων πελατών.

Στενό μαρκάρισμα από δύο funds

Τα τελευταία εικοσιτετράωρα, σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr ένα αμερικάνικο και ένα αραβικό fund πλευρίζουν τον ελληνικό ταξιδιωτικό πράκτορα, ωστόσο η επικρατέστερη κατάληξη της υπόθεσης αναμένεται να είναι η μερική και όχι η ολική ανασύσταση της Mouzenidis Travel.

Σε παλαιότερο ρεπορτάζ του powergame.gr εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου είχαν εκφράσει την αισιοδοξία τους για μια ομαλή επαναλειτουργία της Mouzenidis Travel, ενώ στο απεχθές σενάριο της πτώχευσης είχαν κάνει λόγο για δυσαναπλήρωτο κενό, ακόμη και σε εθνικό επίπεδο καθώς η εταιρεία  είναι ο τελευταίος tour operator με ελληνικό ΑΦΜ.

Αλλαγές για την Ellinair

Αλλαγές αναμένεται να υπάρξουν και με την ελληνική αεροπορική εταιρεία Ellinair, θυγατρική του Ομίλου Μουζενίδη, με στόλο πέντε αεροσκάφη.

Πέρα από τους ξένους ενδιαφερόμενους έχει τεθεί μια αρκετά ικανοποιητική πρόταση και από  έναν Έλληνα επιχειρηματία.

Σημειώνεται πως η Ellinair, είναι μεν ξεχωριστή εταιρεία αλλά εξαρτώμενη από τον όμιλο Μουζενίδη. Σήμερα, έχοντας λάβει την έγκριση από το ελληνικό κράτος, περιμένει την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη σχετική διαδικασία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο τραπέζι των προτάσεων είναι είτε να δημιουργηθεί μια low cost carrier εταιρεία (στα χνάρια των Easy Jet, Ryanair κ.ο.κ.), είτε να ενοικιαστούν τα αεροσκάφη της σε εκτός Ελλάδος εδάφη.

Ήδη, υπάρχει μία πρόταση  για να πραγματοποιούνται οι πτήσεις από το Ντουμπάι. Όπως χαρακτηριστικά λένε οι πηγές του powergame.gr ναι μεν η Ellinair ενδέχεται να πετάει για λογαριασμό άλλων, ωστόσο, σχεδιάζεται να διατηρήσει τα ελληνικά της πληρώματα και τα γνώριμα χρώματα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!