Γ.Δ.
1440.52 +0,33%
ACAG
-0,17%
5.86
CENER
+0,91%
9.94
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,58%
8.54
NOVAL
-0,63%
2.699
OPTIMA
-0,51%
11.78
TITC
-0,17%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,28%
1.442
ΑΒΕ
+0,67%
0.45
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,06%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,32%
2.695
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.628
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,43%
11.73
ΑΣΚΟ
+2,69%
3.05
ΑΣΤΑΚ
-0,59%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
-0,77%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,15%
6.18
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.47
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
0,00%
7.8
ΔΑΙΟΣ
-7,23%
3.08
ΔΕΗ
-0,44%
11.35
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,40%
0.313
ΕΒΡΟΦ
+0,33%
1.505
ΕΕΕ
-0,06%
32.06
ΕΚΤΕΡ
-0,12%
4.285
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+3,40%
2.43
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.59
ΕΛΠΕ
+1,89%
8.08
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.28
ΕΛΤΟΝ
+1,53%
1.73
ΕΛΧΑ
0,00%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
-2,28%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,54%
1.32
ΕΤΕ
+1,54%
8.07
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+1,62%
5.63
ΕΥΡΩΒ
+0,09%
2.12
ΕΧΑΕ
0,00%
4.75
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.545
ΙΚΤΙΝ
-0,97%
0.3565
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
5.04
ΙΝΛΙΦ
+1,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+2,47%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,46%
2.5
ΙΝΤΕΤ
-1,59%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-0,29%
3.44
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,44%
1.41
ΚΕΠΕΝ
+5,49%
1.92
ΚΛΜ
-1,27%
1.56
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
+0,17%
1.194
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.5
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-5,17%
1.1
ΛΑΒΙ
+0,11%
0.875
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-0,53%
0.935
ΛΕΒΚ
+2,76%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,90%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-0,75%
2.64
ΜΑΘΙΟ
+5,26%
0.8
ΜΕΒΑ
-1,25%
3.95
ΜΕΝΤΙ
+0,38%
2.65
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,69%
3.62
ΜΙΝ
+18,52%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,43%
23.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,93%
2.725
ΜΟΥΖΚ
+1,48%
0.685
ΜΠΕΛΑ
-0,66%
27.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.86
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,93%
37.04
ΝΑΚΑΣ
+1,48%
2.74
ΝΑΥΠ
+1,44%
0.988
ΞΥΛΚ
-2,58%
0.264
ΞΥΛΠ
-7,02%
0.45
ΟΛΘ
+0,49%
20.7
ΟΛΠ
+0,97%
26
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,13%
14.97
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.892
ΟΤΕ
+0,45%
13.54
ΟΤΟΕΛ
+1,20%
11.82
ΠΑΙΡ
-0,43%
1.145
ΠΑΠ
-0,41%
2.44
ΠΕΙΡ
+0,58%
3.669
ΠΕΤΡΟ
+0,92%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,39%
3.815
ΠΛΑΚΡ
+0,67%
15
ΠΡΔ
-7,69%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,20%
1.182
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,54%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
-3,83%
2.01
ΣΑΡ
+5,45%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
-2,01%
0.342
ΣΙΔΜΑ
+1,54%
1.65
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.62
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.59
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,99%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-5,59%
7.6
ΦΡΙΓΟ
+4,35%
0.24
ΦΡΛΚ
+0,38%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

ΕΡΓΟΣΕ: Ξεκινούν οι διαγωνισμοί για σιδηροδρομικά έργα 3,3 δισ. ευρώ

Την έναρξη της διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου για το νέο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων της χώρας, ύψους άνω των 3,3 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, από το βήμα του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021, στο Μέγαρο-Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Απαριθμώντας τα πλεονεκτήματα του ανταγωνιστικού διαλόγου, ο κ. Βίνης αναφέρθηκε στη δυνατότητα επιτάχυνσης της διαδικασίας ωρίμανσης των έργων, στη δυνατότητα αξιοποίησης καινοτόμων λύσεων, στη διασφάλιση της αρτιότερης τεχνικής λύσης μέσα από διαβούλευση των συμμετεχόντων, καθώς και τα χρονοδιαγράμματα.

Επίσης, επισήμανε ότι το γεγονός πως ο ανάδοχος γίνεται κύριος της μελέτης του έργου, έχει ως αποτέλεσμα να σταματάει η παραγωγή claim management προς το Δημόσιο.

«Με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, προχωρούμε στην υλοποίηση έργων με τα οποία ολοκληρώνεται η διασύνδεση των κεντροβαρικών λιμένων της χώρας μας με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Επομένως, η χώρα, με την ολοκλήρωση αυτών των έργων γίνεται και logistics hub», ανέφερε.

Ως προς τα λιμάνια που έχουν επιλεγεί, αυτά είναι τα λιμάνια της Πάτρας, του Λαυρίου, της Ραφήνας, ο 6ος προβλήτας του ΟΛΘ, τα λιμάνια Καβάλας και Αλεξανδρούπολης και η διασύνδεση με το Ορμένιο.

Όπως είπε, η ΕΡΓΟΣΕ προχώρησε στη σύσταση μιας αυτοτελούς οργανωτικής μονάδας, προκειμένου να αναλάβει την εσωτερική διαχείριση του ανταγωνιστικού διαλόγου. Με αυτό τον τρόπο, σύμφωνα με τον κ. Βίνη, επιτυγχάνεται εξοικονόμηση χρόνου της τάξης των 3-4 μηνών που αφορά σε διοικητικές πράξεις.

«Η ΕΡΓΟΣΕ συνεχίζει, παράλληλα, την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου τόσο με έργα ηλεκτροκίνησης, όσο και με έργα συστημάτων για να καλύψουμε το υφιστάμενο δίκτυο» συμπλήρωσε ο κ. Βίνης.

Σε αυτό το πλαίσιο, αναμένεται στα τέλη του καλοκαιριού να ολοκληρωθούν οι δημοπρατήσεις για τη Β’ φάση των Αθηνών, την επιδομή και τα συστήματα στο Ροδοδάφνη – Ρίο, τις ηλεκτροκινήσεις στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, έργα συνολικού προϋπολογισμού της τάξεως των 300 εκατ. ευρώ.

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ, στόχος είναι οι διαγωνιστικές διαδικασίες να ολοκληρωθούν ως τις αρχές Σεπτεμβρίου. Με αυτά τα έργα καλύπτεται το συνολικό κομμάτι της ηλεκτροκίνησης της γραμμής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!