Γ.Δ.
1489.77 -0,93%
ACAG
-0,17%
5.94
BOCHGR
-1,05%
4.72
CENER
-2,89%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,61%
8.2
EVR
-1,35%
1.46
NOVAL
-1,47%
2.35
OPTIMA
-1,09%
12.66
TITC
-0,37%
40.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,82%
1.684
ΑΒΕ
+0,22%
0.454
ΑΔΜΗΕ
-1,99%
2.715
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.82
ΑΛΜΥ
-3,28%
4.28
ΑΛΦΑ
-0,93%
1.702
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,35%
10.23
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
+3,40%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,76%
0.54
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,55%
0.762
ΑΤΤΙΚΑ
-1,33%
2.22
ΒΙΟ
-1,72%
5.7
ΒΙΟΚΑ
-1,50%
1.965
ΒΙΟΣΚ
-1,25%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,89%
2.24
ΓΕΒΚΑ
+3,55%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
18.42
ΔΑΑ
-0,97%
8.14
ΔΑΙΟΣ
+1,75%
3.48
ΔΕΗ
-1,20%
12.36
ΔΟΜΙΚ
-2,46%
2.97
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,60%
0.33
ΕΒΡΟΦ
-2,43%
2.01
ΕΕΕ
-1,87%
32.5
ΕΚΤΕΡ
-1,71%
1.836
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
-1,74%
2.26
ΕΛΛ
+0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,37%
2.22
ΕΛΠΕ
+0,86%
7.665
ΕΛΣΤΡ
+1,45%
2.1
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.888
ΕΛΧΑ
+0,23%
2.155
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,38%
1.23
ΕΤΕ
-0,37%
8.02
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.91
ΕΥΡΩΒ
-2,43%
2.286
ΕΧΑΕ
-1,16%
4.695
ΙΑΤΡ
-2,99%
1.625
ΙΚΤΙΝ
-1,11%
0.355
ΙΛΥΔΑ
-1,87%
1.835
ΙΝΚΑΤ
-1,16%
4.685
ΙΝΚΑΤΔ
-25,81%
0.023
ΙΝΛΙΦ
-1,29%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+2,66%
1.08
ΙΝΤΕΚ
-1,47%
6.03
ΙΝΤΕΤ
-0,81%
1.22
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+1,14%
354
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+1,15%
1.76
ΚΟΡΔΕ
-3,76%
0.461
ΚΟΥΑΛ
-3,50%
1.378
ΚΟΥΕΣ
-1,32%
5.98
ΚΡΙ
+0,32%
15.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-0,98%
1.01
ΛΑΒΙ
-1,75%
0.788
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.22
ΛΑΜΨΑ
+2,15%
38
ΛΑΝΑΚ
+4,90%
1.07
ΛΕΒΚ
-3,50%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-0,78%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-2,97%
2.29
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-2,97%
2.94
ΜΙΝ
+3,88%
0.535
ΜΟΗ
-1,31%
21.02
ΜΟΝΤΑ
-2,17%
3.6
ΜΟΤΟ
+1,99%
2.815
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-0,62%
25.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,93%
2.13
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,83%
33.6
ΝΑΚΑΣ
-0,67%
2.98
ΝΑΥΠ
-0,99%
0.8
ΞΥΛΚ
-1,00%
0.296
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+12,97%
27
ΟΛΠ
-0,66%
30
ΟΛΥΜΠ
-1,93%
2.54
ΟΠΑΠ
+0,39%
15.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.83
ΟΤΟΕΛ
-1,26%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
1.09
ΠΑΠ
-1,96%
2.5
ΠΕΙΡ
-1,72%
4.118
ΠΕΡΦ
-1,37%
5.74
ΠΕΤΡΟ
-0,72%
8.28
ΠΛΑΘ
-1,20%
4.1
ΠΛΑΚΡ
-1,40%
14.1
ΠΡΔ
-6,25%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-1,13%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,78%
6.5
ΠΡΟΦ
-1,48%
5.33
ΡΕΒΟΙΛ
-3,47%
1.67
ΣΑΡ
-2,37%
10.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,97%
5.98
ΣΠΙ
-1,56%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
-3,59%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-0,97%
0.204
ΦΡΛΚ
+1,26%
4.005
ΧΑΙΔΕ
-5,83%
0.565

Μετρό: Πώς προχωρά ο σχεδιασμός για τις επεκτάσεις της γραμμής 4

Τον σχεδιασμό της Αττικό Μετρό για τις επεκτάσεις της γραμμής 4 του μετρό, η σύμβαση για το πρώτο τμήμα (Άλσος Βεϊκου – Γουδή) της οποίας υπεγράφη την προηγούμενη εβδομάδα παρουσίασε χθες στο συνέδριο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Αττικό Μετρό Νίκος Κουρέτας. Όπως είπε ο κ. Κουρέτας για την επέκταση από το Άλσος Βεϊκου μέχρι την Πετρούπολη, με έξι σταθμούς και προϋπολογισμού 600 εκατ. ευρώ, έχουν ανατεθεί τα τοπογραφικά. Η συγκεκριμένη επέκταση θα συνδέεται με τη γραμμή 1, δηλαδή τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, στο σταθμό Πευκάκια.

Για την επέκταση από το Γουδή μέχρι το Μαρούσι, με οκτώ σταθμούς και προϋπολογισμό 800 εκατ. ευρώ, υπάρχει προκαταρκτική μελέτη είπε ο κ. Κουρέτας. Για την περαιτέρω επέκταση, από το Μαρούσι μέχρι την Εθνική Οδό στην Βαρυμπόμπη με τρεις σταθμούς και προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ ολοκληρώθηκαν οι τοπογραφικές εργασίες και η χάραξη.

Νέο ενδιαφέρον αποκτά ο κλάδος Ευαγγελισμός – Υμηττός με τρεις σταθμούς και προϋπολογισμό 350 εκατ. ευρώ. Ο συγκεκριμένος κλάδος θα αποτελέσει τελικά τμήμα της γραμμής πέντε που σχεδιάζεται ώστε να εξυπηρετεί την περιοχή του παλαιού εργοστασίου της ΠΥΡΚΑΛ όπου προγραμματίζεται η ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου με τη μετεγκατάσταση πολλών υπουργείων.

Μιλώντας στο ίδιο συνέδριο ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης είπε πως το πρώτο τμήμα της γραμμής 4, που συμβασιοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής που εκτελείται σήμερα στην Ευρώπη με προϋπολογισμό 1,2 δισ. ευρώ (συν τον ΦΠΑ). «Δώσαμε μάχη για να σωθεί ο διαγωνισμός και να υπογράψουμε τη σύμβαση» είπε ο κ. Καραγιάννης και πρόσθεσε πως το έργο θα αλλάξει το συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας και θα αποσυμφορήσει κεντρικούς σταθμούς όπως το Σύνταγμα. Προβλέπεται πως στο τμήμα Άλσος Βεϊκού – Γουδή θα κινούνται καθημερινά περίπου 340.000 επιβάτες με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν περίπου 53.000 λιγότερα αυτοκίνητα την ημέρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!