Γ.Δ.
1406.2 +0,33%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
+1,83%
4.44
CENER
+2,38%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,98%
8.28
NOVAL
-1,52%
2.275
OPTIMA
+2,36%
13.02
TITC
+0,93%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.398
ΑΒΕ
-1,52%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,41%
3.645
ΑΛΦΑ
-0,52%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+1,88%
9.76
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+0,87%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-2,28%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.21
ΒΙΟΚΑ
+1,99%
1.79
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,68%
18.2
ΔΑΑ
+0,88%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,52%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-0,37%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,07%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,84%
1.37
ΕΕΕ
+0,24%
33.82
ΕΚΤΕΡ
+3,04%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,01%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,94%
1.68
ΕΛΠΕ
+0,52%
6.71
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+0,76%
1.852
ΕΛΧΑ
+2,56%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.115
ΕΤΕ
-0,61%
6.882
ΕΥΑΠΣ
-0,96%
3.11
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,44%
2.045
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,16%
0.305
ΙΛΥΔΑ
+6,90%
1.86
ΙΝΚΑΤ
+1,68%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,93%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+4,49%
0.93
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,85%
0.992
ΙΝΤΚΑ
+3,96%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,14%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+4,12%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,38%
0.946
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-1,38%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
-1,66%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+0,99%
2.04
ΜΕΡΚΟ
+7,80%
44.2
ΜΙΓ
+2,36%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,88%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
+0,96%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,57%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,20%
0.82
ΞΥΛΚ
-1,56%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,91%
21.3
ΟΛΠ
+3,85%
31
ΟΛΥΜΠ
+2,22%
2.3
ΟΠΑΠ
-1,52%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.791
ΟΤΕ
-0,53%
15.13
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.12
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-0,84%
2.36
ΠΕΙΡ
+0,72%
3.615
ΠΕΡΦ
+1,49%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.935
ΠΛΑΚΡ
-3,60%
13.4
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
-1,57%
1.57
ΣΑΡ
-0,37%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-1,64%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,09%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
-0,35%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+1,69%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Κ. Καραμανλής: Η Ελλάδα να πρωταγωνιστεί στον τομέα των μεταφορών στα Βαλκάνια

Στο Οικονομικό Φόρουμ του Economist με θέμα τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που διαμορφώνονται στον τομέα των μεταφορών, μετά την πανδημία βρέθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής όπου και αναφέρθηκε στα χρηματοδοτικά εργαλεία των μεγάλων έργων υποδομής της χώρας, αλλά και για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο των τελευταίων δεκαετιών, την γραμμή 4 του Μετρό.

Στο Forum συμμετείχε και η Ευρωπαία Επίτροπος Μεταφορών Adina Valean.

Κατά την τοποθέτηση του, ο κ. Καραμανλής δήλωσε ότι κάθε κρίση μπορεί να γεννήσει ευκαιρίες κι ανέφερε ότι η Ελλάδα μετά την δεκαετή οικονομική κρίση και μετά την υγειονομική κρίση της πανδημίας μπορεί πλέον να ανακτήσει ξανά τον πρωταγωνιστικό ρόλο της στον τομέα των μεταφορών στα Βαλκάνια.

Σημείωσε δε, ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να μετατρέψει την χώρα σε κόμβο των εμπορευματικών μεταφορών στην Ανατολική Μεσόγειο και με βάση αυτό εργάζεται προς τρεις άξονες.

Οι τρεις άξονες

Πρώτον, την διασύνδεση των λιμένων της Βορείου Ελλάδας για την αναβάθμιση της περιοχής, δεύτερον, την ανάπτυξη του μεγαλύτερου σχεδίου σιδηροδρομικών έργων, ύψους 3,3 δισεκατομμυρίων ευρώ, που έχει εφαρμοστεί ποτέ στην χώρα συνδυάζοντας και τη διασύνδεση με τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας και τρίτον με την αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων.

«Προχωράμε με ένα συνολικό σχέδιο 13 δισεκατομμυρίων ευρώ για έργα υποδομής, τα οποία χρηματοδοτούνται κυρίως από διαρθρωτικά ταμεία από την ΕΕ» σημείωσε ο κ. Καραμανλής επισημαίνοντας ότι στο σχεδιασμό της κυβέρνησης εντάσσονται και έργα που ήταν μπλοκαρισμένα για αρκετά χρόνια. Ανέφερε χαρακτηριστικά, το Μετρό της Θεσσαλονίκης και τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης, την εθνική οδό Πάτρας – Πύργου, την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Ε65 και την έναρξη κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας.

Ερωτώμενος για την γραμμή 4 του Μετρό σημείωσε πως το συγκεκριμένο έργο παρέμενε μπλοκαρισμένο για σχεδόν 15 χρόνια και πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Σημείωσε ότι πρόκειται για ένα έργο «νέας γενιάς», φιλικό προς το περιβάλλον, που θα βελτιώσει σημαντικά την ζωή των πολιτών

Σχετικά με τα χρηματοδοτικά εργαλεία που θα χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση για τα μεγάλα έργα υποδομής ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι «αρχή της κυβέρνησης είναι να ανακοινώνει έργα που είναι εφικτό να υλοποιηθούν, που εξυπηρετούν το δημόσιο συμφέρον – και το βασικότερο – που έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση». Υπογράμμισε δε ότι το Ταμείο Ανάκαμψης κι Ανθεκτικότητας αποτελεί μοναδική ευκαιρία για την Ελλάδα, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε επιχορηγήσεις ύψους 17,8 δισεκατομμυρίων ευρώ και δανειοδοτήσεις ύψους 12,7 δισεκατομμυρίων ευρώ για την περίοδο 2021 – 2026.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!