Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Aυτοκινητοβιομηχανία: Κύριος στόχος η δημιουργία πράσινης Ευρώπης

Στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να καταφέρει να δημιουργήσει χωρίς απαγορεύσεις και περιορισμούς τη νέα πράσινη Ευρώπη, παρά την έντονη ανησυχία που υπάρχει για τα υψηλά ποσοστά ρύπων.

Πριν από την αναθεώρηση των προτύπων CO2 για αυτοκίνητα και φορτηγά τον επόμενο μήνα, ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), Oliver Zipse, προειδοποίησε ότι «η νέα, πράσινη Ευρώπη δεν πρέπει να οδηγείται από μία κουλτούρα απαγορεύσεων και περιορισμών».

Μιλώντας σήμερα σε μία εκδήλωση Politico Live, ο κ. Zipse, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της BMW, ρώτησε: «Ποια εικόνα έχουμε στο μυαλό μας όταν σκεφτόμαστε την Ευρώπη το 2030, το 2040 και το 2050; Η νέα, πράσινη Ευρώπη καθοδηγείται από μία κουλτούρα απαγορεύσεων και περιορισμών ή ενθαρρύνεται από την καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα;».

«Ο μετασχηματισμός του τομέα της κινητικότητας συμβαίνει εδώ και τώρα», δήλωσε ο κ. Zipse. «Η αυτοκινητοβιομηχανία θα συμβάλει πλήρως στον στόχο μίας Ευρώπης ουδέτερου άνθρακα το 2050, σε μία τεχνολογικά ουδέτερη και ολιστική προσέγγιση», ανέφερε και πρόσθεσε: «Και υπό τις σωστές συνθήκες, είμαστε ανοιχτοί σε ακόμη υψηλότερους στόχους μείωσης CO2 το 2030».

Αυτό, όμως, εξαρτάται από την ύπαρξη αρκετών σημείων φόρτισης και σταθμών υδρογόνου σε όλη την ΕΕ. Η ACEA καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αδράξει την ευκαιρία της επικείμενης οδηγίας για την υποδομή εναλλακτικών καυσίμων να επιφέρει επιτέλους δεσμευτικούς στόχους για την υποδομή σε όλα τα κράτη-μέλη.

«Χωρίς αυτούς τους στόχους θα αντιμετωπίσουμε ένα εμπόδιο για την ηλεκτρονική κινητικότητα και ο μετασχηματισμός μας θα χάσει την ορμή του», προειδοποίησε ο κ. Zipse.

Επιπλέον, ο πρόεδρος της ACEA σημείωσε ότι στον δρόμο προς το μηδέν, κάθε διαθέσιμη τεχνολογία πρέπει να διαδραματίσει τον ρόλο της. Η βιομηχανία πρέπει να χρησιμοποιήσει όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες μετάδοσης για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα του στόλου των οχημάτων.

«Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι αυτός ο μετασχηματισμός δεν περιορίζει την κινητικότητά μας.Είτε πρόκειται για την οικονομία, για τις προσωπικές μας σχέσεις, για την κοινωνική συνοχή και τη συμμετοχή, το επίπεδο κινητικότητας είναι ένας σαφής δείκτης προόδου», τόνισε ο κ. Zipse.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!