Γ.Δ.
1403.48 +0,14%
ACAG
-0,37%
5.33
BOCHGR
+2,06%
4.45
CENER
+0,71%
8.46
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+1,10%
8.29
NOVAL
-1,30%
2.28
OPTIMA
+1,10%
12.86
TITC
+0,66%
37.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,43%
1.376
ΑΒΕ
-1,52%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.335
ΑΚΡΙΤ
+1,46%
0.695
ΑΛΜΥ
-0,27%
3.65
ΑΛΦΑ
+0,03%
1.531
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,36%
9.71
ΑΣΚΟ
+1,98%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+2,03%
7.02
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-1,63%
0.604
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,16%
5.25
ΒΙΟΚΑ
+1,14%
1.775
ΒΙΟΣΚ
-0,37%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,56%
18.18
ΔΑΑ
+0,28%
8.012
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,34%
11.69
ΔΟΜΙΚ
-0,56%
2.685
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,76%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-2,84%
1.37
ΕΕΕ
-0,06%
33.72
ΕΚΤΕΡ
+4,15%
1.506
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,55%
1.69
ΕΛΠΕ
+2,17%
6.82
ΕΛΣΤΡ
-2,44%
2
ΕΛΤΟΝ
+1,20%
1.86
ΕΛΧΑ
+1,89%
1.834
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,77%
1.11
ΕΤΕ
-1,18%
6.842
ΕΥΑΠΣ
-0,64%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
+0,29%
2.042
ΕΧΑΕ
+1,63%
4.37
ΙΑΤΡ
-0,65%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+0,33%
0.3065
ΙΛΥΔΑ
+3,45%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,95%
4.795
ΙΝΛΙΦ
+0,93%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+5,06%
0.935
ΙΝΤΕΚ
+0,35%
5.69
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+4,91%
2.78
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,71%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+2,93%
0.422
ΚΟΥΑΛ
+5,29%
1.074
ΚΟΥΕΣ
+1,27%
5.59
ΚΡΙ
-1,05%
14.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+1,95%
0.942
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-0,83%
7.21
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-1,83%
0.805
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
+2,21%
3.7
ΜΕΝΤΙ
+0,99%
2.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,36%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,20%
19.43
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
+4,08%
2.55
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-1,14%
31.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,61%
0.8
ΞΥΛΚ
0,00%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,91%
21.3
ΟΛΠ
+2,51%
30.6
ΟΛΥΜΠ
+1,78%
2.29
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.789
ΟΤΕ
-1,58%
14.97
ΟΤΟΕΛ
+0,40%
10.14
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-1,68%
2.34
ΠΕΙΡ
-0,22%
3.581
ΠΕΡΦ
+1,67%
5.47
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,76%
3.93
ΠΛΑΚΡ
-2,88%
13.5
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
-1,57%
1.57
ΣΑΡ
+0,75%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,31%
0.326
ΣΙΔΜΑ
+1,97%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-1,93%
0.508
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
+1,41%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.624
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,13%
8.25
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+2,39%
3.635
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος για δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών

«Πόλεμο» στους υπαλλήλους που αρνούνται να κάνουν το αυτονόητο, δηλαδή να εξυπηρετήσουν τους ασφαλισμένους, κήρυξε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης. Την ώρα που οι εκκρεμείς συντάξεις παραμένουν χιλιάδες και συνταξιούχοι βρίσκονται στην… ουρά προκειμένου να λάβουν την πολυπόθητη σύνταξη τους ο υπουργός Εργασίας αποφάσισε να… βάλει χέρι στους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ που ταλαιπωρούν τους ασφαλισμένους.

Προς αυτή την κατεύθυνση έδωσε εντολή για πειθαρχικό έλεγχο 10 καταγγελιών ασφαλισμένων που όπως φαίνεται δεινοπάθησαν προκειμένου να εξυπηρετηθούν από το Υπερταμείο ασφάλισης, καθώς οι υπηρεσίες τους παρέπεμπαν από τον Άννα στον Καϊάφα.

Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας οι υπηρεσίες δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων και δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e mail και επιστολές.

Το παζλ των καταγγελιών που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Εργασίας έχει 10 κομμάτια και οι καταγγελίες αφορούν:

  1. Στην.. ουρά από το 2018 για σύνταξη αναπηρίας

Καταγγελία για:

  • Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails
  • Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας
  • Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ
  • Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού
  1. Έκλεισαν ραντεβού σε κλειστή υπηρεσία

Καταγγελία για:

  • Μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού του λόγω covid
  • Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ούτε από το 1555 καθώς και από τα τηλέφωνα του υποκαταστήματος στο Αιγάλεω
  1. Από τον Άννα στον Καιάφα για την σύνταξη χηρείας

Καταγγελία για:

  • Αδυναμία έγκυρης πληροφόρησης από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ σχετικά με την αποφυγή περικοπών για σύνταξη χηρείας ασφαλισμένου
  • Η μια υπηρεσία παραπέμπει στην άλλη (ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες
  1. Απάντηση με καθυστέρηση…5 ετών

Καταγγελία για:

  • Καθυστέρηση- άνω των 5 ετών- από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ για μια απάντηση προς τον ασφαλισμένο (είναι καρκινοπαθής) που αφορά τον υπολογισμό χρόνου ασφάλισης συνταξιούχου προκειμένου να λάβει το επικουρικό.
  • Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης:
  1. Καθυστερήσεις και λάθη σε αναπηρική σύνταξη

Καταγγελία ανάπηρου συνταξιούχου για αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τη διόρθωση λάθους απόφασης των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ που αφορά και επιστροφή χρημάτων.

  1. Κατεβασμένα τηλέφωνα και για το γραφείο του υπουργού

Καταγγελία για:

  • Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Αδυναμία επικοινωνίας μέσω e-mail
  • Μη ανταπόκριση στο αίτημα του γραφείου υπουργού για άμεση διερεύνηση της υπόθεσης του καταγγέλλοντος
  1. Οφειλή δεν υπάρχει, αλλά τόκοι χρεώνονται

Καταγγελία για:

  • Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για ζήτημα που αφορά καρκινοπαθή σε τελευταίο στάδιο
  • Αδυναμία συνεννόησης με τις υπηρεσίες για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα οφειλών του συνταξιούχου το οποίο δημιουργήθηκε λόγω καθυστερημένης ενημέρωσης του από τις υπηρεσίες του ΚΕΑΟ
  • Αδυναμία εξυπηρέτησης από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ
  1. Στο περίμενε από τον Οκτώβριο του 2020

Καταγγελία σε ραδιοφωνική εκπομπή για: Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τόσο από την τοπική οργανική μονάδα όσο και από το 1555

  1. Υπάλληλος σε άδεια από το Δεκέμβριο;

Καταγγελία για ελλιπή εξυπηρέτηση και αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας

  1. Στην αναμονή από τον Μάιο για παραπεμπτικό.

Καταγγελία σε ιστοσελίδα για:

  • αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • καθυστέρηση στην αποστολή παραπεμπτικού για να εξεταστεί ασθενής από επιτροπή ΚΕΠΑ.

Μάλιστα, σε δήλωσή του ο κ. Χατζηδάκης επεσήμανε τα εξής: «Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ. Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Γι’ αυτό αν χρειαστεί θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!