Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Οι νέες οικολογικές business της Μιχαέλας Δασκαλοπούλου 

H Μιχαέλα Δασκαλοπούλου, εν διαστάσει σύζυγος, σύμφωνα με κάποιους κύκλους της αγοράς, του πρώην προέδρου του ΣΕΒ Δημήτρη Δασκαλόπουλου, δοκιμάζει την τύχη της στον εγχώριο επιχειρηματικό στίβο. Ο λόγος για την iNBEVERAGES μια εταιρεία που δημιούργησε με όραμα να παράγει προϊόντα, με φυσικό τρόπο.

Όπως λέει και το ΙΝ (Intelligent Nutrition) στο όνομά της εταιρείας, δημιουργεί έξυπνα ροφήματα που φέρνουν τη φύση και τις ωφέλιμες ιδιότητες των παραδοσιακών φαρμακευτικών ελληνικών βοτάνων στην καθημερινότητά.

Πριν από δύο μήνες η εταιρεία, βασικό προϊόν της οποίας σε αυτή τη φάση είναι το τσάι από τον Όλυμπο, πιστοποιήθηκε η ολική καταβολή της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου ύψους 300.000 ευρώ, που αποφασίστηκε από τη γενική συνέλευση των μετόχων της στις 28 Δεκεμβρίου του 2020.

Ο κύκλος εργασιών της παραμένει ακόμη σε χαμηλά επίπεδα. Τον πρώτο χρόνο κανονικής λειτουργίας της, το 2019, εμφάνισε πωλήσεις 19.687,09 ευρώ ενώ κατά το 2018 αυτός ήταν μηδενικός καθόσον η εταιρεία από την ίδρυσή της, στα μέσα του 2018 έως τα τέλη του 2018 υλοποίησε και ολοκλήρωσε την αρχική της επένδυση.

Λύθηκαν έκτακτα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην παραγωγή και ολοκληρώθηκαν οι δοκιμαστικές παραγωγές και το κτίσιμο αποθέματος έως τα μέσα Απριλίου του 2019.

Οι πωλήσεις άρχισαν στο τέλος Απριλίου του 2019. Συστηματική τοποθέτηση των προϊόντων σε καταστήματα λιανικής άρχισε τον Ιούνιο του 2019 μετά την πρόσληψη πωλητή στο τέλος Μαΐου.

Έως 31/12/2019 τα προϊόντα είχαν τοποθετηθεί στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ΑΒ, Σκλαβενίτης, Θανόπουλος και Μπαλάσκας και σε 40 καταστήματα λιανικής.

Η διαφήμιση και προβολή των προϊόντων έγινε κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και με δειγματοδοσίες και γευστικές δοκιμές σε επιλεγμένα σημεία και στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Λόγω της καραντίνας ανασχέθηκε η προσπάθεια που ξεκίνησε στα μέσα Φεβρουαρίου του 2020 τοποθέτησης των προϊόντων σε ξενοδοχεία, με καλή προοπτική.

Από τον περασμένο Σεπτέμβριο τις πωλήσεις των προϊόντων της εταιρείας στην Ελλάδα τις έχει αναλάβει η εταιρεία Foodrinco A.E. ενώ με τη σημαντική αύξηση του προϋπολογισμού διαφήμισης αναμένεται η σαφής βελτίωση των πωλήσεων.

Οι προσπάθειες της εταιρείας θα εστιάσουν στην αύξηση των πωλήσεων από το e-shop, στις εξαγωγές και στην παραγωγή νέων προϊόντων σε προσυνεννόηση και συμφωνία με την Foodrinco ώστε να τα εντάξει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!