THEPOWERGAME
Σύμπραξη κορυφής ανάμεσα στην Σκλαβενίτης, την μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ και την Cosmote, τον μεγαλύτερο πάροχο τηλεπικοινωνιών.
Τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη μπορεί να άργησαν να μπουν στον ψηφιακό κόσμο όμως την τελευταία διετία έχουν καταφέρει να κάνουν άλματα και να καλύψουν σε ένα μεγάλο βαθμό το κενό από τον ανταγωνισμό. Έτσι μετά την συνεργασία σε επίπεδο παραγγελιών με την e-food στην αρχή της πανδημίας, την ενεργοποίηση του εταιρικού site και του ηλεκτρονικού καταστήματος έρχεται και η συνεργασία με την Cosmote.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επιβεβαιώνονται και από τις δύο πλευρές, το επόμενο διάστημα θα υπάρξει τοποθέτηση της Σκλαβενίτης στην υπηρεσία Deals for You της Cosmote. Για όσους δεν γνωρίζουν το Deals for You είναι υπηρεσία προσφορών, εκπτώσεων και προνομιών που παρέχει αποκλειστικά ο τηλεπικοινωνιακός φορέας στους συνδρομητές του. Μεταξύ των συνεργατών του είναι ο όμιλος Vivartia (Goody’s, Everest), ο όμιλος Fourlis (IKEA, Intersport, the athlete’s foot), o όμιλος Βασιλάκη (Aegean, Heartz), η Hellenic Seaways, η Shell κ.α.
Συνεργασία win win
Η συνεργασία θα αφορά εκπτώσεις που θα γίνονται σε περιορισμένο αριθμό δημοφιλών προϊόντων από γνωστές μάρκες κάθε μήνα. Όπως και στις άλλες προσφορές του Cosmote Deals for You ο υποψήφιος πελάτης θα επιλέγει την προσφορά και στην συνέχεια θα λαμβάνει κωδικό στο κινητό που έχει δηλώσει. Στην συνέχεια για να εξαργυρώσει την έκπτωση ή την προσφορά γνωστοποιεί τον κωδικό που έχει λάβει στο ταμείο της Σκλαβενίτης.
Από την εν λόγω προσφορά ωφελημένες βγαίνουν και οι δύο πλευρές καθώς προβάλλονται, μοιράζονται τα διαφημιστικά έξοδα της καμπάνιας ενώ με την κίνηση αυτή αυξάνουν και την πιστότητα της πελατείας τους.
Για την Σκλαβενίτης, η οποία φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια στον χώρο των σούπερ μάρκετ, επόμενο στοίχημα είναι η επέκταση του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην Θεσσαλονίκη το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει έως τα μέσα Ιουλίου. Υπενθυμίζεται ότι τόσο στην συμπρωτεύουσα όσο και αρκετές πόλεις της επαρχίας (Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Ιωάννινα, Ηράκλειο και Ξάνθη) η αλυσίδα σούπερ μάρκετ διαθέτει 3.500 βασικούς κωδικούς μέσω της πλατφόρμας του E-food.