Γ.Δ.
1408.05 +0,13%
ACAG
-0,19%
5.34
BOCHGR
-1,13%
4.39
CENER
-1,86%
8.44
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-0,97%
8.2
NOVAL
-0,22%
2.27
OPTIMA
-2,15%
12.74
TITC
+1,05%
38.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+5,87%
1.48
ΑΒΕ
+2,87%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+1,05%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
+0,55%
3.665
ΑΛΦΑ
-0,49%
1.515
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,02%
9.66
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-5,00%
0.57
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,15%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-1,68%
1.76
ΒΙΟΣΚ
+1,45%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,88%
18.36
ΔΑΑ
+1,12%
8.15
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-1,37%
11.55
ΔΟΜΙΚ
-0,93%
2.665
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
+1,09%
1.385
ΕΕΕ
-0,35%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+1,48%
1.512
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+1,53%
1.99
ΕΛΛ
+1,15%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,21%
1.734
ΕΛΠΕ
+0,82%
6.765
ΕΛΣΤΡ
-0,99%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,97%
1.87
ΕΛΧΑ
+0,33%
1.852
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.115
ΕΤΕ
+1,57%
6.99
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+0,64%
2.058
ΕΧΑΕ
+2,09%
4.4
ΙΑΤΡ
-1,95%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-1,31%
0.301
ΙΛΥΔΑ
+2,15%
1.9
ΙΝΚΑΤ
+1,04%
4.88
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.31
ΙΝΛΟΤ
-0,11%
0.929
ΙΝΤΕΚ
+2,63%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+0,60%
0.998
ΙΝΤΚΑ
-1,63%
2.71
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.455
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+2,45%
1.088
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
-1,40%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-2,54%
0.922
ΛΑΒΙ
+1,10%
0.734
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,11%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+1,96%
2.08
ΜΕΡΚΟ
-9,50%
40
ΜΙΓ
-1,48%
2.995
ΜΙΝ
-1,96%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,10%
19.37
ΜΟΝΤΑ
-1,60%
3.69
ΜΟΤΟ
-1,38%
2.51
ΜΟΥΖΚ
-2,31%
0.635
ΜΠΕΛΑ
+0,57%
24.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.818
ΞΥΛΚ
0,00%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,41%
21
ΟΛΠ
+0,81%
31.25
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,41%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
-0,99%
14.98
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
10.2
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,44%
3.599
ΠΕΡΦ
-1,10%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.88
ΠΛΑΘ
0,00%
3.935
ΠΛΑΚΡ
+2,24%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
+0,94%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,22%
0.333
ΣΙΔΜΑ
+2,67%
1.54
ΣΠΕΙΣ
-2,13%
5.52
ΣΠΙ
+0,40%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.81
ΤΖΚΑ
+1,77%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,62%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+2,50%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

ΕΦΚΑ: Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ασφαλισμένων σε 24ωρη βάση

Ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που θα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως, επτά ημέρες την εβδομάδα, θα λειτουργήσει μέσα στο καλοκαίρι ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης με στόχο να βάλει οριστικά τέλος στα «σπασμένα» αλλά και στα κατεβασμένα τηλέφωνα του δημοσίου. Η ελλιπής εξυπηρέτηση δια τηλεφώνου είναι ένα μεγάλο και διαχρονικό πρόβλημα που ταλαιπωρεί του πολίτες που έρχονται σε επαφή με το δημόσιο. Δυστυχώς, λόγω έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού και οργάνωσης αρκετοί ασφαλισμένοι που επιχειρούν καθημερινά να βρουν σημείο επαφής με τις υπηρεσίες του υπερταμείου, βλέπουν την κλήση τους να… προωθείται.

Τόσο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, όσο και η νέα διοίκηση του ΕΦΚΑ εμφανίζονται έτοιμοι να λύσουν οριστικά αυτό τον γόρδιο δεσμό και να δημιουργήσουν τις απαραίτητες υποδομές που θα επιτρέψουν στις υπηρεσίες του υπερταμείου ασφάλισης να λειτουργήσουν εύρυθμα προς όφελος των ασφαλισμένων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, οι κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο θα είναι δωρεάν, ενώ στόχος του ΕΦΚΑ είναι πετύχει και την «μηδενική αναμονή» στο ακουστικό. Υπηρεσιακοί παράγοντες του ταμείου εξηγούν ότι οι ασφαλισμένοι θα μιλούν απευθείας με εκπαιδευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη να παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, χωρίς καθυστερήσεις. «Τα τηλέφωνα δεν θα είναι πλέον.. κατεβασμένα και οι ασφαλισμένοι δεν θα παραπέμπονται από τον Άννα στον Καϊάφα για να βρουν μια απάντηση. Ο βασικός στόχος είναι ο πολίτης να έχει την πληροφορία που χρειάζεται μετά το τέλος της κλήσης του, η οποία θα είναι δωρεάν», εξηγεί υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Εργασίας στο powergame.gr.

Τηλεφωνικό κέντρο ΕΦΚΑ: Πώς θα λειτουργεί

Το τηλεφωνικό κέντρο θα έχει απαντήσεις για οτιδήποτε αφορά τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ προς τους ασφαλισμένους. Στο «λυσάρι» των υπαλλήλων θα υπάρχουν θέματα εργοδοτών, εργαζομένων, αγροτών, ελεύθερων επαγγελματιών, αυτοαπασχολούμενων και ΑμεΑ. Αυτό σημαίνει ότι το προσωπικό που θα στελεχώνει το τηλεφωνικό κέντρο θα έχει απαντήσεις για ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που έχουν να κάνουν με εισφορές, παροχές, συντάξεις, μητρώα, οφειλές, οργανωτικά ζητήματα και διευθύνσεις.

Μάλιστα, σε περίπτωση που κάποιος υπάλληλος δεν έχει πλήρη ενημέρωση για το θέμα ενός ασφαλισμένου, τότε θα ενεργοποιείται μια ομάδα back office, η οποία θα λειτουργεί ως δεξαμενή εκκρεμών αιτημάτων που χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης. Θα δέχεται όλα τα εκκρεμή ερωτήματα, θα «τρέχει» με τις υπηρεσίες του υπερταμείου για να αντλήσει τις απαιτούμενες πληροφορίες και στη συνέχεια θα επικοινωνεί με τον πολίτη προκειμένου να τον ενημερώσει για την εξέλιξη της υπόθεσης του.

Το τηλεφωνικό κέντρο θα αποτελεί μια σύμπραξη του ΕΦΚΑ με ιδιώτες, καθώς σε αυτό θα απασχολούνται τόσο εργαζόμενοι του υπερταμείου όσο και εκπαιδευμένο προσωπικό του ιδιωτικού τομέα με εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών (client services). Σύμφωνα με εκτιμήσεις υψηλόβαθμων στελεχών του ΕΦΚΑ θα μπορεί να δέχεται σε ημερήσια βάση περίπου 25.000 κλήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!