Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΚΙΑ: Tο μικρό και θαυματουργό Picanto GT Line 1.2

Η KIA τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σημαντικά και τα μοντέλα της έχου αγαπηθεί από το τον κόσμο.

Ένα από αυτά είναι και το μικρό και θαυματουργό Picanto GT-Line 1.2.

Όπως γράφει το caranddriver, πρόκειται για ένα πολύ σωστό αυτοκίνητο πόλης από την Kia, το Picanto που αν κι έχει λίγα χρονάκια στην πλάτη του δεν παύει να εκπλήσσει με τις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις με μήκος μόλις 3,595 μέτρα αλλά συνάμα τους εξαιρετικά ικανοποιητικούς χώρους με μεταξόνιο 2,4 μέτρα μαζί με ποιότητα και φινίρισμα πρώτης γραμμής.

Πηγή: carandriver

Εδώ δε στην έκδοση GT-Line έχουμε πολλά διακοσμητικά καλούδια που κάνουν το, κατά τα άλλα, αθώο αυτοκίνητο να μοιάζει σαν ένα μικρό εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας. Δείτε μάσκα με ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης, φώτα ημέρας και θέσης τεχνολογίας LED, προφυλακτήρα, σπόιλερ και air curtains, δείτε αεροτομή, διαχύτη πίσω και δήθεν διπλή εξάτμιση, δείτε ακόμα τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και τα 4 δισκόφρενα.

Και τώρα μπείτε μέσα. Περφορέ δέρμα με κόκκινα ένθετα και ραφές, αλουμινένια πεντάλ, flat-bottom δερμάτινο τιμόνι, κανονικό χειρόφρενο και στροφόμετρο στις 8.000 rpm! (όσο και το Golf R με τους σχεδόν 4πλάσιους ίππους).

Πηγή: caranddriver

Για να μην πούμεγια τις λοιπές hi-tech ανέσεις με προεξάρχουσα τη μεγάλη οθόνη αφής που αν και δε μιλά ελληνικά είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτο στην κατηγορία αλλά και εξοπλισμό όπως ESP, Hill-start Assist, Torque Vectoring (το τρομερό σύστημα δυναμικής κατανομής ροπής στις στροφές), 6 αερόσακοι και σύστημα αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόνομο φρενάρισμα και σύστημα αναγνώρισης οχημάτων. Όλα τα καλά λοιπόν και ένα κακό.

Όλα τα προηγούμενα σου ανοίγουν –κυριολεκτικά- την όρεξη να κινηθείς γρήγορα και το ωραίο είναι ότι το πάτωμα, η ρύθμιση των αναρτήσεων και το συνολικό στήσιμο μπορεί να σηκώσει μέχρι και… Ενιαίο πρωτάθλημα.

Πηγή: caranddriver

Όμως ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος (και ήσυχος σε χροιά) κινητήρας των 1,2 λίτρων με απόδοση 84 ίππων συνδυάζεται με ένα νωχελικό 5άρι αυτόματο κιβώτιο που κρατάει αυτό τη μπαγκέτα του μαέστρου και όχι εσείς. Αν το πιέσετε δεν πρόκειται να κερδίσετε πολλά πράγματα επομένως ή το προτιμάτε με μηχανικό κιβώτιο και… ξεσαλώστε υπεύθυνα ή αποκτήστε το με το αυτόματο κιβώτιο για ένα απλό… Respect στην όψη και την ευκολία στις καθημερινές μετακινήσεις.

Με τις εγγυήσεις της KIA τον υπερπλήρη εξοπλισμό (κοσμητικό αλλά και ουσίας) και πέντε χρόνια δωρεάν service τα 15.990 εξαργυρώνουν πολύ ουσία.

Απλά, αν θέλετε αυτό το κάτι παραπάνω, με 700 ευρώ περισσότερα αποκτάτε το GT-Line 1.0Τ ένα κανονικό διαβολάκι με μηχανικό κιβώτιο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!