THEPOWERGAME

Το 2024 ήταν μία σημαντική χρονιά για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος καθώς ανακηρύχθηκε το Νο1 φυσικό μεταλλικό νερό στην Ελλάδα*. Με μερίδιο αγοράς 20,4%*, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος αναδεικνύεται ως η κορυφαία επιλογή για όσους αναζητούν αυθεντική ποιότητα και φυσική απόλαυση. Πιο συγκεκριμένα -σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της NielsenIQ που επικαλείται η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος-, κατέγραψε αύξηση 18,7%, με τον όγκο του να διαμορφώνεται στα 187.019.709 λίτρα το 2024 -από 157.520.558 λίτρα το 2023-, αφήνοντας τον δεύτερο ανταγωνιστή της πίσω κατά 1,7 μονάδες.
Αυτή η διάκριση αποτελεί απόδειξη της διαρκούς δέσμευσης της εταιρείας στην ανώτερη ποιότητα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Οι καταναλωτές και συνεργάτες επιλέγουν το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος για πολλά περισσότερα από την αυθεντική γεύση του και την πηγαία καθαρότητα του. Δεν είναι απλώς ένα βραβευμένο φυσικό μεταλλικό νερό. Είναι μία εμπειρία που ρέει στην καθημερινότητα μας, προσφέροντας την απόλυτη φυσική αναζωογόνηση.

Στρατηγικές ανάπτυξης για αγορά, περιβάλλον και κοινωνία
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων αναπτύσσει στρατηγικές μέσω επενδύσεων όπως το ανανεωμένο Βίκος Cool Tea,το οποίο επαναλανσάρεται σε νέες συσκευασίες αλουμινίου με στόχο να ενισχύσει την παρουσία του στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων. Τα προϊόντα Βίκος αγαπήθηκαν από το κοινό και καθημερινά κερδίζουν όλο και περισσότερους ακόλουθους. Με στόχο πάντα τη φυσική απόλαυση, τα προϊόντα Βίκος συνεχίζουν να προσφέρουν δροσιά στους καταναλωτές με αγνές πρώτες ύλες, αυθεντική γεύση και ανώτερη ποιότητα. Και μια εταιρεία όπως η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, δεν θα μπορούσε να αφήσει εκτός της στρατηγικής της την HORECA. Με μία ισχυρή παρουσία στον κλάδο της εστίασης η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται μέσα από premium συσκευασίες και στρατηγικές συνεργασίες. Στην έκθεση HORECA 2025, επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της στην ενίσχυση του κλάδου, με έμφαση στην καινοτομία και την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για επαγγελματίες του χώρου.
Η συμμετοχή της δεν ανέδειξε μόνο τις καινοτομίες της, αλλά ενίσχυσε και τη σύνδεση της με επιχειρήσεις που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας, επιβεβαιώνοντας τον ρόλο της ως αξιόπιστου συνεργάτη στον χώρο της εστίασης. Σημαντική θέση επίσης στο χαρτοφυλάκιο της μάρκας Βίκος έχει και ο τομέας περιβάλλον. Γι’ αυτό και η εταιρεία έχει σταθερή παρουσία σε περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις. Το πολυδιάστατο πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης της μάρκας Βίκος «Ο Β-οίκος της ζωής μας», με μήνυμα «Συμβιώνουμε αρμονικά, επιχειρούμε υπεύθυνα» αναδεικνύει την ανάγκη για συλλογική δράση. Η δέσμευσή της για βιωσιμότητα και κοινωνική ευθύνη γίνεται πράξη μέσα από πρωτοβουλίες που στηρίζουν το περιβάλλον και τις τοπικές κοινότητες. Στον πυλώνα του εθελοντισμού, η εταιρεία και το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος στηρίζει δράσεις που προάγουν την ευεξία. Παράλληλα, οργανώνει ή συμμετέχει σε εκστρατείες ενημέρωσης και πρόληψης για τη δημόσια υγεία συμβάλλοντας έμπρακτα στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας και στέκεται στο πλάι της τοπικής κοινωνίας της Ηπείρου, προσεγγίζοντας με σεβασμό και ευαισθησία τις ανάγκες των ανθρώπων της. Αξιοσημείωτη είναι και στήριξη που προσφέρει στην εθελοντική αιμοδοσία, η οποία είναι μία από τις πτυχές του αξιακού συστήματος που διέπει τη μάρκα για υποστήριξη του ανθρωπιστικού ιδεώδους.
Σε ότι αφορά τον τομέα της κοινωνικής προσφοράς, στηρίζει έμπρακτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με δωρεές, υποδομές και προγράμματα στήριξης. Από συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης έως ενέργειες τοπικής ανάπτυξης, η εταιρεία συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Παράλληλα δηλώνει δυναμικά την παρουσία της και στο κομμάτι του αθλητισμού όπου υποστηρίζει πληθώρα αθλητικών διοργανώσεων, χορηγεί αθλητικούς συλλόγους και ενισχύει την πρόσβαση των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες. Μέσω αυτών των ενεργειών προάγει τη σωματική δραστηριότητα και τη διαμόρφωση ενός υγιούς τρόπου ζωής. Τέλος, στην επίσης σημαντική κατηγορία, πολιτισμός, η εταιρεία ενισχύει τη ζωντανή πολιτιστική ταυτότητα της χώρας μας και υποστηρίζει τις αξίες της παράδοσης και της δημιουργικότητας. Οι δράσεις της εταιρείας έχουν στόχο να προάγουν την εθνική μας κληρονομιά και τη σύγχρονη δημιουργία.

Ένα όνομα σταθμός για την εγχώρια αγορά
Εδώ και πολλά χρόνια, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας και της κορυφαίας ποιότητας. Ξεκινώντας απευθείας από την πηγή, φτάνει στα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων με τον πιο φυσικό τρόπο. Μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες της, η εταιρεία και το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος αποδεικνύει καθημερινά την υπεροχή της σε πολλαπλά επίπεδα.
Με καινοτομία, στρατηγική, ανάπτυξη και κοινωνική προσφορά, συνεχίζει να πρωταγωνιστεί και να εξελίσσεται, παραμένοντας δίπλα σε καταναλωτές και επαγγελματίες… και δεν θα σταματήσει. Πάντα θα σκέφτεται, θα δημιουργεί, θα βάζει νέους στόχους και θα αναπτύσσεται έχοντας ένα και μοναδικό κίνητρο: όλους όσους οδήγησαν το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, στην πρώτη θέση*.
*ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water