Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Μητσοτάκης: Νέα λεωφορεία έως τα μέσα του 2025

Για νέα λεωφορεία έως τα μέσα του 2025, αλλά και αύξηση δρομολογίων, έκανε λόγο ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που βρέθηκε ήμερα στο αμαξοστάσιο του Ρέντη με αφορμή την κυκλοφορία 100 επιπλέον λεωφορείων. Ο Πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα και τον Υφυπουργό Βασίλη Οικονόμου, ενημερώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ο.ΣΥ. Στέφανο Αγιάσογλου για τα 100 καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία τύπου midi, μήκους 9 μέτρων, που εντάχθηκαν στις λεωφορειακές γραμμές της Ο.ΣΥ. και τα οποία προστίθενται στα 278 καινούργια λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που κυκλοφορούν ήδη στην Αττική.

Καθώς οι δρομολογήσεις λεωφορείων συνεχίζονται, ο στόλος που εξυπηρετεί την Αττική θα έχει ενισχυθεί κατά 405 οχήματα έως τα τέλη Φεβρουαρίου, αναβαθμίζοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και διευκολύνοντας την κίνηση στους δρόμους της πρωτεύουσας, στο πλαίσιο του στόχου για απόκτηση συνολικά 950 νέων λεωφορείων εντός του 2025.

Παράλληλα, έχει προκηρυχθεί νέος διεθνής διαγωνισμός για την απόκτηση ακόμα 125 ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, μήκους 12 μέτρων, για τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αττικής, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το καλοκαίρι του 2026 και μέσω της αξιοποίησης ευρωπαϊκών πόρων.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο Πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις τεχνολογικά εξελιγμένες εφαρμογές των καινούργιων λεωφορείων, όπως το αλκοολόμετρο στη θέση του οδηγού. Πλέον κάθε οδηγός θα υποβάλλεται σε αλκοτέστ και μόνο εφόσον το τεστ είναι αρνητικό θα ξεκινά το λεωφορείο.

«Η υποστήριξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας είναι κεντρικό στοίχημα της κυβέρνησης και χαίρομαι που πιστοποιώ ότι σήμερα αυτός ο σύνθετος σχεδιασμός υλοποιείται ακριβώς όπως τον έχουμε προγραμματίσει», δήλωσε ο πρωθυπουργός.

Και συνέχισε, «τα καινούργια λεωφορεία εντάσσονται στο δυναμικό των λεωφορείων που εξυπηρετών της ευρύτερες ανάγκες του λεκανοπαιδίου και σκοπός μας είναι και θα τον πετύχουμε να έχουμε 9 καινούργια λεωφορεία έως τα μέσα του 2025, αλλά βέβαια δεν αρκεί μόνο να αντικαθιστούμε παλαιότερα λεωφορεία με νεότερα φιλικά προς το περιβάλλον προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία, πολύ σημαντικό στοίχημα που έχουμε να κερδίσουμε είναι να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων έτσι ώστε, να μπορούν οι πολίτες να εξυπηρετούνται καλύτερα».

ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΟΣΥ
Aμαξοστάσιο της ΟΣΥ@eurokinissi

Ολοκληρώνοντας την επίσκεψη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε:

«Η στήριξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας αποτελεί ένα κεντρικό στοίχημα της κυβέρνησης και χαίρομαι που πιστοποιώ και σήμερα ότι αυτός ο σύνθετος σχεδιασμός υλοποιείται ακριβώς όπως τον έχουμε προγραμματίσει.

Είχα την ευκαιρία, σήμερα, να επιβλέψω καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία και λεωφορεία φυσικού αερίου, τα οποία εντάσσονται στο δυναμικό των λεωφορείων που εξυπηρετούν τις ευρύτερες ανάγκες του λεκανοπεδίου.

Σκοπός μας -και θα τον πετύχουμε- είναι να έχουμε 900 καινούργια λεωφορεία έως τα μέσα του 2025, αλλά βέβαια δεν αρκεί μόνο να αντικαθιστούμε παλαιότερα λεωφορεία με νεότερα φιλικά προς το περιβάλλον, προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία, το πολύ σημαντικό στοίχημα το οποίο πρέπει να κερδίσουμε είναι να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων, έτσι ώστε να μπορούν οι πολίτες να εξυπηρετούνται καλύτερα και γι’ αυτό χρειαζόμαστε, όχι μόνο περισσότερα λεωφορεία, αλλά και περισσότερους οδηγούς.

Το Υπουργείο θα έχει την ευκαιρία πολύ σύντομα να παρουσιάσει τον συνολικό μας σχεδιασμό για την αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην πρωτεύουσα, όχι μόνο όσον αφορά στα λεωφορεία, αλλά και τις παρεμβάσεις τις οποίες θέλουμε να κάνουμε στο Μετρό, για το πώς θα αντικαταστήσουμε παλιούς, εν πολλοίς απαρχαιωμένους συρμούς με καινούργιους και για το πώς -και εκεί κάνουμε μια προσπάθεια- να αυξήσουμε τη συχνότητα των δρομολογίων. Δεν νοείται μία πρωτεύουσα του 21ο αιώνα να μην έχει ένα σύγχρονο σύστημα Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Γνωρίζουμε ότι εδώ και πολλά χρόνια -και ως απότοκο της κρίσης- δεν είχαν γίνει ουσιαστικές επενδύσεις, ειδικά στα λεωφορεία μας. Τρέχουμε, λοιπόν, με μεγάλη ταχύτητα να καλύψουμε το χαμένο χρόνο, έχοντας πάντα στο μυαλό μας την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, τους οποίους θέλουμε να στρέψουμε προς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αξιοποιώντας και τις καινούργιες τεχνολογίες, όπως το tap-and-ride, το οποίο με χαρά βλέπω ότι ήδη το έχουν αγκαλιάσει, ειδικά οι νεότεροι συμπολίτες μας.

Οπότε θα περιμένετε λίγο να δείτε και τη συνολική παρουσίαση του Υπουργείου τις επόμενες μέρες, για να δείτε το σχεδιασμό της κυβέρνησης σε όλη του την έκταση».

Από την πλευρά του, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε: «Η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, για 1η φορά μετά από 15 χρόνια, προχωρά, με βάση τις δεσμεύσεις μας. Αυτές τις ημέρες κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας επιπλέον 100 9μετρα, ηλεκτρικά λεωφορεία, όλα με ενσωματωμένη τη δυνατότητα πληρωμής κομίστρου με κάρτα, και τις επόμενες ημέρες θα προστεθούν 27 18μετρα, φυσικού αερίου λεωφορεία, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό νέων λεωφορείων που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αττικής στα 405.

Ο στόχος παραμένει για συνολικό αριθμό 950 νέων λεωφορείων εφέτος, ενώ βγήκε και νέος διαγωνισμός, για 125 νέα λεωφορεία μέσα στο 2026. Όλα αυτά βελτιώνουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την προσβασιμότητα των μεταφορών».

Διαβάστε επίσης

Το δεύτερο καλώδιο της Vodafone στην Κρήτη, η αιτία για τα ιστορικά υψηλά των μετοχών, η προσφυγή του δήμου Ασπροπύργου για τις Φυλακές και η BYD που “έφαγε” την Tesla

Απόκριες: Εκτίναξη τιμών στα καταλύματα στους καρναβαλικούς προορισμούς

Ευρωπαϊκή βιομηχανία: Πώς θα μειωθεί η εξάρτηση από την Κίνα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!