THEPOWERGAME
![ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ](https://www.powergame.gr/wp-content/uploads/2024/10/vasilis-oikonomou-910x521.jpg)
Για την εκπόνηση ενός «φιλόδοξου έργου» αναφορικά με τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη μίλησε ο Βασίλης Οικονόμου. Στη διάρκεια επίσκεψής του στη συμπρωτεύουσα, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε πως ενισχύεται ο στόλος με ακόμα περισσότερα οχήματα, καθώς και με τις απαραίτητες υποδομές για τη βέλτιστη λειτουργία του δικτύου.
«Στη Θεσσαλονίκη ήδη κυκλοφορούν πολλά νέα λεωφορεία, ενώ έχουμε εκπονήσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, το οποίο προβλέπει την ενίσχυση του στόλου με ακόμα περισσότερα οχήματα» δήλωσε ο υφυπουργός.
«Παράλληλα εργαζόμαστε για την ανάπτυξη των απαραίτητων υποδομών, καθώς η εύρυθμη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών απαιτεί σύγχρονα αμαξοστάσια και υποστηρικτικές βάσεις» πρόσθεσε και διευκρίνισε: «Σε συνεργασία με την Περιφέρεια, προχωρούμε στη δημιουργία ενός νέου, “πράσινου” αμαξοστασίου στη Νέα Ραιδεστό, το οποίο θα φιλοξενήσει τον στόλο, σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές βιώσιμης κινητικότητας».
Αναφορικά με το μετρό και την έλλειψη στα εισιτήρια, ο υφυπουργός παραδέχθηκε πως «βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο και αντιμετωπίζουμε προκλήσεις, ιδίως με το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ωστόσο για τη διευκόλυνση των επιβατών διατηρούμε τα 750 υφιστάμενα σημεία πώλησης, ώστε να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του κοινού και η βιωσιμότητα του συγκοινωνιακού Οργανισμού».
«Η Θεσσαλονίκη αλλάζει, και οι πολίτες ήδη αντιλαμβάνονται τη βελτίωση» εκτίμησε ο υφυπουργός. «Με σταθερά βήματα, σχεδιάζουμε την επόμενη ημέρα και είμαι αισιόδοξος ότι μέσα στο 2025, οι αστικές συγκοινωνίες θα έχουν φτάσει σε ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο, προσφέροντας στους Θεσσαλονικείς σύγχρονες και αξιόπιστες μετακινήσεις» κατέληξε ο ίδιος.
Κατά την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών που είναι αρμόδιος για τις Μεταφορές είχε σειρά συναντήσεων με φορείς της πόλης, με κεντρικό θέμα αυτό των αστικών συγκοινωνιών. Συναντήθηκε με την περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Αθηνά Αηδόνα, με την οποία συζήτησε το νέο «Πράσινο» αμαξοστάσιο της Νέας Ραιδεστού, καθώς και ευρύτερα θέματα που αφορούν τη βελτίωση των συγκοινωνιακών υποδομών της Περιφέρειας.
Επιπλέον είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη, στη διάρκεια της οποίας τέθηκαν επί τάπητος πέραν των θεμάτων των συγκοινωνιών της πόλης, ο τρόπος εφαρμογής του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), καθώς και η εξέλιξη των έργων του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα αποτελέσει κεντρικό συγκοινωνιακό κόμβο και θα λειτουργεί ως τερματικός σταθμός του Μετρό, του Σιδηρόδρομου των λεωφορείων και του Προαστιακού.
Στην συνέχεια πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ Κώστα Ταγγίρη και υπηρεσιακά στελέχη του Οργανισμού, κατά την οποία εξετάστηκαν ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Ακολούθως, συζήτησε σε συνάντησή του στα γραφεία του ΟΣΕΘ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Ιωάννη Τόσκα και τον πρόεδρο Ιωάννη Καλογερούδη για τα χρονοδιαγράμματα και τον συντονισμό του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη, την προετοιμασία της δεύτερης φάσης του συγκοινωνιακού χάρτη, ενόψει και της λειτουργίας του Μετρό στην Καλαμαριά, καθώς και τα αποτελέσματα των ελέγχων του ΟΣΕΘ για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.
Διαβάστε επίσης
Πόσο θα κοστίσει στην Ευρώπη η ειρήνη στην Ουκρανία
Ταχύτερες επιστροφές φόρων με επίκεντρο τον ΦΠΑ
Εξοικονομώ 2025: Έως 100% επιδότηση για πληγέντες φυσικών καταστροφών