Γ.Δ.
1625.4 +0,64%
ACAG
+2,67%
6.16
AEM
-0,43%
4.58
AKTR
0,00%
5.44
BOCHGR
+4,49%
5.58
CENER
-0,10%
9.56
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+0,36%
8.43
EVR
+11,55%
1.69
NOVAL
-0,39%
2.55
OPTIMA
+2,19%
14
TITC
-1,76%
41.95
ΑΑΑΚ
+4,17%
5
ΑΒΑΞ
+0,23%
2.195
ΑΒΕ
-0,22%
0.45
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.86
ΑΚΡΙΤ
+0,66%
0.76
ΑΛΜΥ
+3,00%
4.295
ΑΛΦΑ
+0,91%
1.8875
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.54
ΑΡΑΙΓ
+2,13%
11.03
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.27
ΑΣΤΑΚ
-1,10%
7.22
ΑΤΕΚ
+9,63%
1.48
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.82
ΑΤΤ
-1,66%
0.71
ΑΤΤΙΚΑ
-0,40%
2.48
ΒΙΟ
-0,85%
5.85
ΒΙΟΚΑ
+2,21%
1.85
ΒΙΟΣΚ
+1,94%
1.575
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,33%
1.525
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
19.02
ΔΑΑ
+1,78%
8.58
ΔΑΙΟΣ
+4,05%
3.6
ΔΕΗ
-0,37%
13.65
ΔΟΜΙΚ
+0,17%
2.865
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,97%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
2
ΕΕΕ
+1,84%
39.82
ΕΚΤΕΡ
-1,82%
2.155
ΕΛΒΕ
+1,90%
5.35
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.2
ΕΛΛ
+1,37%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,21%
2.335
ΕΛΠΕ
-0,31%
7.97
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.36
ΕΛΤΟΝ
+1,53%
1.864
ΕΛΧΑ
+1,69%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.145
ΕΤΕ
+1,15%
8.646
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.41
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.15
ΕΥΡΩΒ
+1,63%
2.5
ΕΧΑΕ
+0,40%
5.08
ΙΑΤΡ
+1,50%
2.03
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.365
ΙΛΥΔΑ
-2,50%
1.755
ΙΝΛΙΦ
-1,02%
4.86
ΙΝΛΟΤ
-1,08%
1.098
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.95
ΙΝΤΕΤ
+2,63%
1.17
ΙΝΤΚΑ
-0,63%
3.135
ΚΑΡΕΛ
0,00%
324
ΚΕΚΡ
+2,38%
1.29
ΚΕΠΕΝ
+8,25%
2.1
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
-0,90%
1.32
ΚΟΥΕΣ
-0,93%
6.36
ΚΡΙ
-2,06%
16.6
ΚΤΗΛΑ
+8,43%
1.93
ΚΥΡΙΟ
+13,15%
1.05
ΛΑΒΙ
-0,48%
0.836
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.95
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-6,44%
0.945
ΛΕΒΚ
-4,00%
0.24
ΛΕΒΠ
+0,88%
0.23
ΛΟΓΟΣ
-0,57%
1.74
ΛΟΥΛΗ
+1,52%
3.34
ΜΑΘΙΟ
+1,05%
0.768
ΜΕΒΑ
+1,54%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+0,44%
2.29
ΜΕΡΚΟ
0,00%
37.4
ΜΙΓ
-0,35%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.484
ΜΟΗ
+0,18%
22.68
ΜΟΝΤΑ
-0,82%
3.64
ΜΟΤΟ
-1,54%
2.87
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-1,37%
27.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
+0,42%
2.4
ΜΠΤΚ
0,00%
0.585
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
37
ΝΑΚΑΣ
+1,21%
3.34
ΝΑΥΠ
+2,32%
0.794
ΞΥΛΚ
+3,40%
0.274
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+1,78%
28.6
ΟΛΠ
+0,61%
33.1
ΟΛΥΜΠ
+0,38%
2.63
ΟΠΑΠ
0,00%
17.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.8
ΟΤΕ
+2,15%
15.2
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.96
ΠΑΙΡ
+2,64%
1.01
ΠΑΠ
-1,50%
2.63
ΠΕΙΡ
+0,32%
4.705
ΠΕΡΦ
+0,18%
5.5
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.96
ΠΛΑΘ
0,00%
4.055
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-1,08%
1.284
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.1
ΠΡΟΦ
-1,14%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+3,55%
1.75
ΣΑΡ
+0,32%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,99%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.74
ΣΠΙ
+0,65%
0.618
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
-1,97%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,72%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,28%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-6,50%
0.23
ΦΡΛΚ
-0,23%
4.33
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Η Porsche κόβει 1.900 θέσεις εργασίας στη Γερμανία

Η Porsche θα μειώσει το προσωπικό της κατά 1.900 υπαλλήλους μέχρι το τέλος της δεκαετίας, λόγω της αδύναμης ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και των “προκλητικών γεωπολιτικών και οικονομικών συνθηκών.”

Η μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων που ανήκει στον όμιλο Volkswagen σχεδιάζει να μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων σε δύο γερμανικές τοποθεσίες μέσω εθελοντικών μέτρων όπως πρόωρη συνταξιοδότηση και πακέτα αποζημίωσης, ενώ θα υιοθετήσει “περιοριστική προσέγγιση” σε νέες προσλήψεις, όπως ανέφερε την Πέμπτη. Στόχος είναι η μείωση του προσωπικού στις Ζουφενχάουζεν και Βάισαχ κατά 15% μέχρι το 2029.

Η Porsche αντιμετωπίζει μείωση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και ήταν μία από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που αναθεώρησαν προς τα κάτω τους στόχους τους για τα ηλεκτρικά οχήματα πέρυσι. Οι δυσκολίες στην προσαρμογή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κοστίσει ακριβά στην εταιρεία στην Κίνα, όπου οι παραδόσεις έχουν μειωθεί, εντείνοντας την πίεση για μείωση του κόστους. Η εταιρεία αναμένει να καταγράψει ζημιά 800 εκατ. ευρώ φέτος, που σχετίζεται με την ανάπτυξη προϊόντων, με περισσότερα μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικά plug-in μοντέλα.

Η υποτονική ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα έχει, σύμφωνα με αναφορές, ωθήσει άλλες μάρκες του ομίλου Volkswagen να εξετάσουν επιπλέον αναβάθμιση των σειρών κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η VW θα μπορούσε να ανανεώσει τα best-seller μοντέλα της, όπως το hatchback Golf και τα SUV T-Roc και Tiguan τη δεκαετία του 2030, ενώ η Audi διεξάγει παρόμοιες συζητήσεις σχετικά με το συμπαγές μοντέλο A3, σύμφωνα με το Handelsblatt που ανέφερε την Τετάρτη το βράδυ.

«Η Volkswagen δεν έχει αλλάξει τα σχέδιά της για να καταργήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030 και θα αντιδράσει ευέλικτα στις πιθανές αλλαγές της αγοράς», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της μέσω email.

Διαβάστε επίσης

Ο Xi Jinping βγάζει το σπαθί του οικονομικού πολέμου απ’ το θηκάρι

Super Bowl: Χρυσός τελικός 800 εκατ. διαφημιστικών εσόδων για τη Fox

Ζημιές άνω των 11 δισ. στην Ελλάδα από τις κλιματικές καταστροφές

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!