THEPOWERGAME
![L'Oreal](https://www.powergame.gr/wp-content/uploads/2021/02/Loreal-910x521.jpg)
Χαμηλότερες του αναμενόμενου πωλήσεις για το τέταρτο τρίμηνο του 2024, ανακοίνωσε η γαλλική εταιρεία καλλυντικών L’Oreal, καθώς η αδυναμία της κινεζικής αγοράς ομορφιάς και η επιβράδυνση της ζήτησης στις ΗΠΑ συνέχισαν να επιβαρύνουν τις επιδόσεις της.
Η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών παγκοσμίως κατέγραψε πωλήσεις 11,08 δισ. ευρώ το τελευταίο τρίμηνο του έτους, αύξηση 2,5% σε συγκρίσιμη βάση, αλλά οριακά χαμηλότερες από τις εκτιμήσεις των αναλυτών (11,1 δισ. ευρώ).
Για το σύνολο του 2024, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,1%, αγγίζοντας τα 43,48 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας ελαφρώς την πρόβλεψη των 43,33 δισ. ευρώ.
Πτώση στη Βόρεια Ασία, ασθενής ανάπτυξη στις ΗΠΑ
Η ανάπτυξη των πωλήσεων ήταν θετική σε όλες τις περιοχές εκτός από τη Βόρεια Ασία, όπου σημειώθηκε πτώση 3,6%, συνεχίζοντας την καθοδική τάση των προηγούμενων τριμήνων.
Στη Βόρεια Αμερική, οι πωλήσεις αυξήθηκαν μόλις 1,4%, σημαντικά χαμηλότερα από την αύξηση 5,2% του προηγούμενου τριμήνου.
Η κινεζική αγορά παραμένει δύσκολη, αλλά η L’Oreal αισιοδοξεί
Στη συνοδευτική ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο CEO της L’Oreal, Nicolas Hieronimus, δήλωσε πως το οικονομικό περιβάλλον στην Κίνα παραμένει προκλητικό, αλλά επεσήμανε ότι η παγκόσμια αγορά ομορφιάς επιστρέφει σταδιακά σε μια κανονικότητα μετά από μια περίοδο οικονομικών πιέσεων.
«Παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς ομορφιάς και βέβαιοι για την ικανότητά μας να συνεχίσουμε να την ξεπερνάμε, επιτυγχάνοντας νέα ανάπτυξη σε πωλήσεις και κέρδη», δήλωσε ο Hieronimus.
Η εταιρεία, η οποία διαθέτει κορυφαία brands όπως Lancôme, Maybelline και Kiehl’s, συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις από τη μειωμένη καταναλωτική ζήτηση, ιδίως στην Κίνα, μια τάση που έχει πλήξει και τους ομίλους πολυτελών ειδών.
Διαβάστε επίσης
Ο οικονομικός πόλεμος του Donald Trump ανοίγει νέο μέτωπο
Tα τρία βήματα για να διαλέξεις το τέλειο αβοκάντο
“Γκάζι” στoν αγωγό φυσικού αερίου μεταξύ Ελλάδας και Βόρειας Μακεδονίας