Γ.Δ.
1544.49 +1,79%
ACAG
+0,50%
6
AEM
-0,02%
4.427
AKTR
-0,50%
4.995
BOCHGR
+0,20%
4.97
CENER
+0,11%
9.26
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,74%
8.2
EVR
+0,33%
1.51
NOVAL
+2,90%
2.48
OPTIMA
+0,76%
13.24
TITC
+3,46%
44.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+1,95%
1.886
ΑΒΕ
+3,37%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+3,49%
2.82
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
+0,48%
4.17
ΑΛΦΑ
+2,38%
1.7455
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+1,17%
10.4
ΑΣΚΟ
+0,32%
3.14
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
+9,82%
1.79
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+1,14%
0.712
ΑΤΤΙΚΑ
+3,91%
2.39
ΒΙΟ
+2,68%
5.75
ΒΙΟΚΑ
+1,69%
1.805
ΒΙΟΣΚ
+1,36%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,63%
2.34
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,43%
18.5
ΔΑΑ
-1,51%
8.49
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
+3,49%
13.35
ΔΟΜΙΚ
+0,72%
2.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,69%
0.326
ΕΒΡΟΦ
+3,06%
1.855
ΕΕΕ
+3,74%
35.5
ΕΚΤΕΡ
+12,12%
1.98
ΕΛΒΕ
-8,11%
5.1
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.19
ΕΛΛ
+0,69%
14.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.24
ΕΛΠΕ
0,00%
7.58
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.19
ΕΛΤΟΝ
+1,36%
1.794
ΕΛΧΑ
+1,42%
2
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,89%
1.14
ΕΤΕ
+0,98%
8.28
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+2,51%
6.13
ΕΥΡΩΒ
+2,28%
2.373
ΕΧΑΕ
+1,48%
4.815
ΙΑΤΡ
+2,96%
2.09
ΙΚΤΙΝ
+0,44%
0.3395
ΙΛΥΔΑ
+1,18%
1.71
ΙΝΛΙΦ
+2,18%
4.69
ΙΝΛΟΤ
+3,73%
1.058
ΙΝΤΕΚ
-1,36%
5.82
ΙΝΤΕΤ
-2,24%
1.09
ΙΝΤΚΑ
+1,03%
2.95
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
330
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+2,28%
0.449
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.3
ΚΟΥΕΣ
+3,08%
6.36
ΚΡΙ
0,00%
16.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,81%
0.978
ΛΑΒΙ
+0,61%
0.82
ΛΑΜΔΑ
+2,19%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.93
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
-1,68%
1.76
ΛΟΥΛΗ
+0,63%
3.2
ΜΑΘΙΟ
-9,01%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
+1,78%
2.29
ΜΕΡΚΟ
0,00%
38.8
ΜΙΓ
-0,17%
2.89
ΜΙΝ
+1,98%
0.515
ΜΟΗ
+0,58%
20.92
ΜΟΝΤΑ
-0,55%
3.6
ΜΟΤΟ
+1,50%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.645
ΜΠΕΛΑ
+1,01%
26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.78
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.34
ΜΠΤΚ
+1,41%
0.72
ΜΥΤΙΛ
+0,72%
33.44
ΝΑΚΑΣ
+1,88%
3.26
ΝΑΥΠ
+0,25%
0.79
ΞΥΛΚ
+1,14%
0.266
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
0,00%
29
ΟΛΠ
+1,16%
30.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.56
ΟΠΑΠ
+2,38%
16.79
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.81
ΟΤΕ
+1,12%
14.5
ΟΤΟΕΛ
+0,38%
10.7
ΠΑΙΡ
+0,40%
1
ΠΑΠ
0,00%
2.51
ΠΕΙΡ
+3,80%
4.4
ΠΕΡΦ
+0,57%
5.29
ΠΕΤΡΟ
-0,73%
8.14
ΠΛΑΘ
+1,67%
3.95
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.35
ΠΡΕΜΙΑ
-0,63%
1.27
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
+1,51%
1.685
ΣΑΡ
0,00%
11.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,29%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.68
ΣΠΙ
+1,35%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
-0,35%
1.435
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,60%
1.67
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.5
ΦΡΙΓΟ
+3,00%
0.206
ΦΡΛΚ
+0,72%
4.2
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Σιδηρόδρομοι: Η πυκνότητα του ελληνικού δικτύου είναι η μικρότερη στην ΕΕ

Η πυκνότητα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, με μόλις 14 μέτρα ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο, είναι η μικρότερη στην ΕΕ, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε η Eurostat σήμερα Πέμπτη.

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή στατιστική υπηρεσία, το 2023 το σιδηροδρομικό δίκτυο της ΕΕ είχε 200.947χλμ σιδηροδρομικών γραμμών, με τις υψηλότερες πυκνότητες να βρίσκονται εντός και γύρω από κύριες πόλεις και άλλους πληθυσμιακούς κόμβους.

Η μεγαλύτερη πυκνότητα σιδηροδρομικού δικτύου καταγράφηκε στην Τσεχία, με 123,2 μέτρα σιδηροδρομικών γραμμών ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο. Άλλες χώρες της ΕΕ με υψηλή πυκνότητα ήταν το Βέλγιο (119,2μ/τ.χλμ), η Γερμανία (109,5μ/τ.χλμ) και το Λουξεμβούργο (104,8μ/τ.χλμ).

Οι χαμηλότερες πυκνότητες σιδηροδρομικού δικτύου εντοπίστηκαν στην Ελλάδα (14,0μ/τ.χλμ) και στη Φινλανδία (19,4μ/τ.χλμ). Χαμηλές πυκνότητες καταγράφηκαν επίσης στη Σουηδία (26,8μ/τ.χλμ), την Εσθονία (27,2μ/τ.χλμ), την Πορτογαλία (27,8μ/τ.χλμ), τη Λετονία (28,9μ/τ.χλμ) και την Ιρλανδία (29,8μ/τ.χλμ).

Σιδηρόδρομοι: Επέκταση των γραμμών υψηλής ταχύτητας στην ΕΕ

Στο σιδηροδρομικό δίκτυο της ΕΕ, οι σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας που έχουν σχεδιαστεί για ταχύτητα 250χλμ/ώρα γνώρισε σημαντική ανάπτυξη την τελευταία δεκαετία. Από το 2013 έως το 2023, επεκτάθηκε κατά 2.744χλμ (+47,2%) σε 8.556χλμ.

Το 2023, η Ισπανία πρωτοστάτησε με 3.190χλμ γραμμές υψηλής ταχύτητας, αύξηση 66% από 1.919χλμ το 2013, ακολουθούμενη από τη Γαλλία με 2.748χλμ (+35% από 2.036χλμ), τη Γερμανία με 1.163χλμ (+32% από 881 km) και την Ιταλία με 7%30χλμ (+32% από 881χλμ) 675χλμ). Το Βέλγιο κατέγραψε 211χλμ γραμμών υψηλής ταχύτητας και η Ολλανδία 90χλμ (και τα δύο αμετάβλητα από το 2013). Η Δανία αντιπροσωπεύει 57 χιλιόμετρα, που εγκαινιάστηκαν το 2019.

Διαβάστε επίσης

Κοινωνική κατοικία: Μπορεί να χαλαρώσει τη θηλιά της στεγαστικής κρίσης;

Ξεμένει σε 3 το πολύ μέρες από εισιτήρια το Μετρό Θεσσαλονίκης

GSI: Κρίσιμες επαφές στην Αθήνα για την ηλεκτρική διασύνδεση

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!