Γ.Δ.
1517.19 -0,24%
ACAG
+0,17%
5.91
AEM
-1,11%
4.395
AKTR
0,00%
5
BOCHGR
-0,80%
4.95
CENER
0,00%
9.21
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,12%
8.15
EVR
0,00%
1.5
NOVAL
+3,81%
2.45
OPTIMA
-0,60%
13.2
TITC
-0,92%
42.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+1,87%
1.848
ΑΒΕ
-0,90%
0.44
ΑΔΜΗΕ
+1,49%
2.72
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
0,00%
4.15
ΑΛΦΑ
+0,38%
1.7165
ΑΝΔΡΟ
+0,94%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-0,67%
10.32
ΑΣΚΟ
-0,64%
3.12
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
+9,40%
1.63
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,28%
0.718
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.31
ΒΙΟ
-0,89%
5.6
ΒΙΟΚΑ
+1,14%
1.775
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.465
ΒΙΟΤ
-9,42%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.28
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.16
ΔΑΑ
+1,51%
8.628
ΔΑΙΟΣ
+5,88%
3.6
ΔΕΗ
-0,46%
12.93
ΔΟΜΙΚ
+1,45%
2.79
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,82%
0.335
ΕΒΡΟΦ
-1,09%
1.82
ΕΕΕ
-0,12%
34.36
ΕΚΤΕΡ
+0,71%
1.712
ΕΛΒΕ
+1,82%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.19
ΕΛΛ
0,00%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,00%
2.235
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.505
ΕΛΣΤΡ
-2,27%
2.15
ΕΛΤΟΝ
+1,71%
1.78
ΕΛΧΑ
-0,40%
1.97
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,79%
1.14
ΕΤΕ
+0,15%
8.212
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.99
ΕΥΡΩΒ
-0,82%
2.307
ΕΧΑΕ
-0,11%
4.745
ΙΑΤΡ
+2,11%
1.935
ΙΚΤΙΝ
-0,75%
0.331
ΙΛΥΔΑ
+0,89%
1.7
ΙΝΛΙΦ
-0,44%
4.56
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.03
ΙΝΤΕΚ
-0,51%
5.87
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.115
ΙΝΤΚΑ
+0,51%
2.945
ΚΑΡΕΛ
+1,22%
332
ΚΕΚΡ
0,00%
1.28
ΚΕΠΕΝ
+1,15%
1.76
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.439
ΚΟΥΑΛ
-1,37%
1.298
ΚΟΥΕΣ
-1,14%
6.07
ΚΡΙ
+0,63%
16.1
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+1,25%
0.972
ΛΑΒΙ
-0,61%
0.815
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.71
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,54%
0.935
ΛΕΒΚ
-7,25%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
-3,35%
1.73
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.18
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.72
ΜΕΝΤΙ
-3,11%
2.18
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
39
ΜΙΓ
+0,53%
2.87
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΟΗ
+0,10%
20.68
ΜΟΝΤΑ
-0,55%
3.6
ΜΟΤΟ
-1,29%
2.685
ΜΟΥΖΚ
-1,52%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-0,77%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.78
ΜΠΡΙΚ
+1,77%
2.3
ΜΠΤΚ
0,00%
0.71
ΜΥΤΙΛ
-0,72%
33.28
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.18
ΝΑΥΠ
+0,25%
0.79
ΞΥΛΚ
-0,75%
0.263
ΞΥΛΠ
+7,93%
0.354
ΟΛΘ
+0,71%
28.4
ΟΛΠ
+0,33%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.54
ΟΠΑΠ
-1,44%
16.38
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,39%
0.805
ΟΤΕ
-1,03%
14.36
ΟΤΟΕΛ
+0,38%
10.7
ΠΑΙΡ
-0,80%
0.99
ΠΑΠ
-0,40%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,23%
4.252
ΠΕΡΦ
-0,76%
5.24
ΠΕΤΡΟ
+2,50%
8.2
ΠΛΑΘ
+0,64%
3.91
ΠΛΑΚΡ
+2,70%
15.2
ΠΡΔ
-9,14%
0.318
ΠΡΕΜΙΑ
+2,40%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,42%
6.35
ΠΡΟΦ
0,00%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.655
ΣΑΡ
-0,88%
11.26
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.35
ΣΙΔΜΑ
-0,97%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,35%
5.68
ΣΠΙ
+1,71%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,35%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,78%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,72%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
+1,97%
7.75
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.2
ΦΡΛΚ
+1,57%
4.195
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Ναυαγεί το deal μεταξύ Honda & Nissan: Η αιτία

Tις συνομιλίες συγχώνευσης με την ανταγωνίστρια Honda, ακύρωσε η Nissan, σύμφωνα με την εφημερίδα Nikkei, με το deal, που θα δημιουργούσε τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο, να οδηγείται σε «ναυάγιο».

Οι μετοχές της Nissan σημείωσαν πτώση άνω του 4%, πριν από τη διακοπή της διαπραγμάτευσης στο Χρηματιστήριο του Τόκιο μετά την αναφορά. Οι μετοχές της Honda, οι οποίες εξακολουθούσαν να διαπραγματεύονται, σημείωσαν άνοδο άνω του 8%, κάτι που φανερώνει την ανακούφιση των επενδυτών για την ακύρωση της συμφωνίας.

Εκπρόσωπος της Nissan δήλωσε στο Reuters, ότι η αναφορά της Nikkei «δεν βασίζεται σε πληροφορίες που ανακοίνωσε η Nissan. Στοχεύουμε να ολοκληρώσουμε τoν σχεδιασμό μας μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου και θα κάνουμε τότε τις ανακοινώσεις μας. Εκπρόσωπος της Honda δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είχε ακούσει τίποτα από τη Nissan σχετικά με απόφαση για αποχώρηση από το μνημόνιο συμφωνίας για τη συνεργασία τους.

Η Honda και η Nissan, που είναι αντίστοιχα η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, είχαν ανακοινώσει μέσα στο 2024, ότι βρίσκονταν σε συζητήσεις για συγχώνευση, προκειμένου να δημιουργηθεί, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο βάσει πωλήσεων, ενισχύοντας τη θέση τους σε μια βιομηχανία που αντιμετωπίζει τεράστιες απειλές από την BYD της Κίνας και άλλους νέους εισερχόμενους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων.

Ωστόσο, οι συνομιλίες περιπλέκονται από αυξανόμενες διαφορές και από τις δύο πλευρές, σύμφωνα με δύο πηγές του Reuters, που μίλησαν υπό το καθεστώς της ανωνυμίας.

Η Honda είχε εξετάσει το ενδεχόμενο να κάνει τη Nissan θυγατρική της, είπε μία από τις πηγές, προσθέτοντας ότι αυτή η προσέγγιση απέχει από το πνεύμα των συζητήσεων που αρχικά είχαν διαμορφωθεί ως συγχώνευση ίσων εταιρειών. Η εξέλιξη αυτή εγείρει νέα ερωτήματα σχετικά με το αν η πληγείσα Nissan μπορεί να αντεπεξέλθει στην τελευταία της κρίση χωρίς εξωτερική βοήθεια. Η Nissan βρίσκεται στη μέση ενός σχεδίου αναστροφής, στοχεύοντας να απολύσει 9.000 υπαλλήλους, το 20% δηλαδή της παγκόσμιας παραγωγικής της ικανότητας.

Η Honda, με αξία αγοράς σχεδόν πέντε φορές μεγαλύτερη από αυτή της Nissan, ανησυχούσε ολοένα και περισσότερο για την πρόοδο του μικρότερου ανταγωνιστή της στο σχέδιο αναστροφής, σύμφωνα με τη δεύτερη πηγή. «Η είδηση ότι η Nissan δεν ήθελε να γίνει θυγατρική της Honda φαίνεται να υπογραμμίζει ότι ο έλεγχος ήταν ένα αμφιλεγόμενο θέμα», δήλωσε ο Christopher Richter, ανώτερος αναλυτής αυτοκινήτων στην CLSA. «Χωρίς να έχει τον έλεγχο, η Honda φαίνεται να απομακρύνεται».

Διαβάστε επίσης

Στεγαστική κρίση: Τα σχέδια τραπεζών & servicers για να βρεθεί λύση

Ο Βέλγος εμπειρογνώμονας και το πόρισμα καταπέλτης για τα Τέμπη

Φόβοι για νέα κρίση τιμών ενέργειας από το ράλι του φυσικού αερίου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!