THEPOWERGAME
Το αποτύπωμά της στις αγορές των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης επιχειρεί να επεκτείνει η ελληνική εταιρεία διανομής προϊόντων τεχνολογίας Smart4all, η οποία βλέπει για το 2025 έσοδα της τάξης των 50 εκατ. ευρώ. Έχοντας ήδη ισχυρή παρουσία σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, η εταιρεία, που ελέγχει μερίδιο 15% στην εγχώρια αγορά διανομής smartphones, κοιτάζει προς τις αγορές της Ρουμανίας, της Αλβανίας και των Σκοπίων, ενώ, παράλληλα, διευρύνει το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, προσθέτοντας και νέες κατηγορίες, όπως οι «έξυπνες» μικροσυσκευές.
Με δεδομένη τη δυναμική της παρουσία σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, η εταιρεία προσβλέπει σε ρυθμό ανάπτυξης των εσόδων της κατά 10% το 2025, επίδοση την οποία σταθερά επιτυγχάνει την τελευταία πενταετία, έχοντας εδραιώσει τη θέση της ως ένας από τους κύριους παίκτες στην αγορά διανομής smartphones και άλλων τεχνολογικών προϊόντων.
Η Smart4All, όπως τόνισε χθες ο Γιώργος Σμπήτας, co founder και αναπληρωτής γενικός διευθυντής της εταιρείας, ακολουθεί σταθερά, από την ίδρυσή της το 2012, μια στρατηγική προσθήκης νέων συνεργασιών στη φαρέτρα της, εστιάζοντας στη διανομή προϊόντων τεχνολογίας, όπως κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, αξεσουάρ και tablets.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ίδιος, η Smart4all αναπτύσσεται σταθερά με ετήσιο ρυθμό 10% την τελευταία πενταετία: το 2020 τα έσοδά της ανήλθαν σε 32 εκατ. ευρώ, το 2024 έφτασαν τα 45 εκατ. ευρώ, ανάπτυξη που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ισχυρή της θέση στη διανομή smartphones, όπου κατέχει μερίδιο 15% της ελληνικής αγοράς.
Διεθνής επέκταση για τη Smart4all
Όπως εξήγησε ο συνιδρυτής της εταιρείας σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, πλέον το ενδιαφέρον της εταιρείας, πέρα από τη διεύρυνση των προϊόντων που διανέμει στις αγορές όπου έχει ήδη παρουσία, εκτείνεται στην περίμετρο των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης, όπου ήδη γίνονται τα πρώτα βήματα σε Σκόπια και Αλβανία, με την ανταπόκριση να είναι ιδιαίτερα θετική, ενώ το επόμενο στοίχημα δείχνει να είναι η Ρουμανία.
Η εταιρεία, από τα πρώτα της βήματα, κατάφερε να συνάψει σημαντικές συνεργασίες με μεγάλους κατασκευαστές, ενώ για το 2025 στοχεύει σε νέες συνεργασίες, τόσο στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας, καθώς και σε παράπλευρες αγορές, όπως οι έξυπνες συσκευές fitness και οι μαύρες και λευκές μικροσυσκευές.
Όπως είπαν χθες τα στελέχη της, η εταιρεία έχει καταφέρει να οικοδομήσει μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με πελάτες όπως η Lenovo, η Motorola, η Realme και η Oppo. Η Ελλάδα αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα επιτυχίας, καθώς η Smart4all συνέβαλε καθοριστικά στην άνοδο της Realme, που κατατάσσεται πλέον στην τέταρτη θέση στην εγχώρια αγορά smartphones.
«Βλέπουμε τη Smart4all ως τον βασικό συνδετικό κρίκο που ενώνει τους κατασκευαστές με τις μικρές και μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών», ανέφερε χθες ο κ. Σμπήτας, σημειώνοντας ότι ήδη η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερα από 700 μικρά σημεία πώλησης.
Διαβάστε επίσης
Εξάρχου: Στόχος της Aktor για αντεκτέλεστο 6 δισ. στα τέλη του 2025
Πρόγραμμα Απόλλων: Κληρώνει για την υπουργική απόφαση