THEPOWERGAME
Η ελληνική ξενοδοχειακή σκηνή αποκτά νέο δυναμικό παίκτη, καθώς η διεθνής αλυσίδα φιλοξενίας Aluma Hotels & Resorts κάνει το ντεμπούτο της στην Αθήνα. Η εταιρεία, που αποτελεί το διεθνές brand της ισραηλινής Isrotel και έχει ως σύμμαχο την επενδυτική εταιρεία Dayan Family Office, εισέρχεται στην ελληνική αγορά με τρία ξενοδοχεία υψηλών προδιαγραφών, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας στρατηγικής επένδυσης που αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ.
Με έδρα το Τελ Αβίβ, η Isrotel είναι μία Ισραηλινή ξενοδοχειακή αλυσίδα, με 24 μονάδες και περισσότερους από 6.000 εργαζομένους. Παράλληλα, ο όμιλος βρίσκεται σε φάση έντονης ανάπτυξης, στοχεύοντας να φτάσει τις 30 ξενοδοχειακές μονάδες μέχρι το 2025.
Η επιλογή της Ελλάδας ως πρώτης αγοράς εκτός Ισραήλ δεν είναι τυχαία. Η κοντινή απόσταση, το μεσογειακό κλίμα, ο πλούσιος πολιτισμός και η γαστρονομική παράδοση ήταν οι βασικοί παράγοντες που έκαναν την Αθήνα ιδανική για τη νέα επέκταση. Παράλληλα, η αυξημένη ζήτηση για ποιοτικές ξενοδοχειακές υπηρεσίες ενισχύει την ελκυστικότητα της ελληνικής πρωτεύουσας ως τουριστικού προορισμού.
Τα ξενοδοχεία της Aluma Hotels & Resorts στην Αθήνα
Η Aluma Hotels & Resorts έκανε το πρώτο της βήμα στην Αθήνα μέσα στο 2024, λανσάροντας δύο ξενοδοχεία, τα οποία έως τότε διαχειριζόταν η Brown Hotels.
Tο πρώτο είναι το Anise (πρώην Brown Spices), στην οδό Ευριπίδου, στην ιστορική περιοχή των μπαχαρικών της Αθήνας. Το ξενοδοχείο αντλεί έμπνευση από το ιδιαίτερο τοπικό στοιχείο και την constructive chic αισθητική, ενώ το όνομά του, που σημαίνει «γλυκάνισος», συνδέεται άμεσα με την τοποθεσία του. Περιλαμβάνει 63 δωμάτια και σουίτες, ενώ με την προγραμματισμένη επέκταση σε διπλανό κτίριο ο συνολικός αριθμός θα φτάσει τα 105 δωμάτια.
Το δεύτερο ξενοδοχείο είναι το Skylark (πρώην Lighthouse Brown Hotels), βρίσκεται στην πλατεία Ομονοίας, διαθέτει 199 δωμάτια και είναι ιδανικό για ταξιδιώτες που θέλουν να βρίσκονται στην καρδιά της πόλης. Διαθέτει Rooftop bar-restaurant με πανοραμική θέα προς την Ακρόπολη, πισίνα, spa και γυμναστήριο, καθώς και δύο αίθουσες συναντήσεων, χωρητικότητας 70 και 35 ατόμων.
Η τρίτη επένδυση της Aluma στην Αθήνα είναι το 5 αστέρων Adia, που αναμένεται να λειτουργήσει την άνοιξη του 2025. Το κτίριο των 9 ορόφων, που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Λυκούργου 18 και Σωκράτους 34, θα διαθέτει 215 δωμάτια και σουίτες. Σημειώνεται ότι το Adia αρχικά είχε σχεδιαστεί ως 4 αστέρων, αλλά τελικά αναβαθμίστηκε σε 5 αστέρων, με συνολική δυναμικότητα 412 κλινών (από 440 που προβλέπονταν αρχικά). Θα περιλαμβάνει δύο εστιατόρια, το ένα στο ισόγειο και το άλλο στο rooftop, πισίνα, spa, γυμναστήριο και αίθουσα εκδηλώσεων χωρητικότητας 70 ατόμων.
Με το βλέμμα στην επόμενη μέρα η Aluma
Η Aluma Hotels & Resorts δεν σταματά στην Αθήνα. Στα πλάνα της περιλαμβάνεται και η Θεσσαλονίκη, η οποία άλλωστε συνδέεται αεροπορικώς με το Ισραήλ. Στόχος της Aluma, όπως η ίδια αναφέρει, είναι η «παροχή αυθεντικής και ζεστής φιλοξενίας και εξαιρετικής εξυπηρέτησης σε επισκέπτες από κάθε γωνιά του κόσμου».
Ο CEO της Aluma Hotels, Moshe Ben Hayun, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η επένδυση στην Ελλάδα αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για εμάς. Επιλέξαμε την Αθήνα για το διεθνές μας ντεμπούτο λόγω της εγγύτητας με το Ισραήλ, του εξαιρετικού πολιτισμικού και γαστρονομικού περιβάλλοντος, καθώς και της συνεχώς αυξανόμενης τουριστικής ζήτησης. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ξεχωριστές εμπειρίες διαμονής, δημιουργώντας μοναδικές και αξέχαστες στιγμές για τους επισκέπτες μας».
Διαβάστε επίσης
ΕΚΤ: Η προεξοφλημένη μείωση επιτοκίων υπό την απειλή Τραμπ
Μένει πίσω η αποθήκευση: Το επενδυτικό ρίσκο και το κενό χρηματοδότησης