Γ.Δ.
1539.88 -0,28%
ACAG
+0,50%
6.04
AEM
+8,75%
4.35
BOCHGR
+0,40%
5.04
CENER
-2,83%
9.61
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,85%
8.16
EVR
-1,01%
1.47
NOVAL
-0,81%
2.46
OPTIMA
0,00%
13
TITC
-0,66%
45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+5,40%
1.952
ΑΒΕ
+0,22%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-0,93%
2.66
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,81%
4.3
ΑΛΦΑ
+2,47%
1.787
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.52
ΑΡΑΙΓ
-1,20%
10.72
ΑΣΚΟ
-0,90%
3.32
ΑΣΤΑΚ
+2,22%
7.38
ΑΤΕΚ
+8,86%
0.86
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,26%
0.776
ΑΤΤΙΚΑ
-0,84%
2.37
ΒΙΟ
-1,19%
5.79
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.89
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.54
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
+0,70%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,07%
18.5
ΔΑΑ
-0,80%
8.478
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,31%
12.91
ΔΟΜΙΚ
-1,58%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,97%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+1,62%
1.88
ΕΕΕ
+0,55%
33.18
ΕΚΤΕΡ
+0,66%
1.82
ΕΛΒΕ
-2,88%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.23
ΕΛΛ
-0,69%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.23
ΕΛΠΕ
-0,27%
7.4
ΕΛΣΤΡ
-1,32%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-2,51%
1.79
ΕΛΧΑ
-1,90%
2.06
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,66%
1.185
ΕΤΕ
-1,10%
8.426
ΕΥΑΠΣ
-0,58%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-0,84%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.41
ΕΧΑΕ
-0,51%
4.87
ΙΑΤΡ
-0,60%
1.665
ΙΚΤΙΝ
-2,75%
0.353
ΙΛΥΔΑ
-1,45%
1.705
ΙΝΚΑΤ
-0,38%
5.26
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,22%
4.58
ΙΝΛΟΤ
-1,83%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.1
ΙΝΤΕΤ
+1,33%
1.145
ΙΝΤΚΑ
-2,15%
3.19
ΚΑΡΕΛ
+2,42%
338
ΚΕΚΡ
-0,72%
1.38
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-0,22%
0.448
ΚΟΥΑΛ
-1,29%
1.376
ΚΟΥΕΣ
+0,48%
6.27
ΚΡΙ
-1,59%
15.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.78
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.85
ΛΑΜΔΑ
-0,43%
6.95
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-0,52%
0.965
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.61
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.03
ΜΑΘΙΟ
+2,78%
0.666
ΜΕΒΑ
+0,78%
3.86
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.34
ΜΕΡΚΟ
-2,56%
38
ΜΙΓ
-0,86%
2.885
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-1,31%
21.1
ΜΟΝΤΑ
-1,58%
3.73
ΜΟΤΟ
-0,71%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,47%
25.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-2,16%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,45%
34
ΝΑΚΑΣ
+1,95%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,77%
0.786
ΞΥΛΚ
-3,11%
0.28
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,72%
27.4
ΟΛΠ
+1,29%
31.5
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.56
ΟΠΑΠ
0,00%
16.45
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,63%
0.784
ΟΤΕ
-0,27%
14.56
ΟΤΟΕΛ
+0,72%
11.2
ΠΑΙΡ
+3,38%
1.07
ΠΑΠ
+0,79%
2.54
ΠΕΙΡ
+0,95%
4.468
ΠΕΡΦ
-0,93%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.32
ΠΛΑΘ
-0,74%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
+4,23%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-3,09%
1.254
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
-1,67%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
-0,58%
1.71
ΣΑΡ
+0,70%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.585
ΣΠΕΙΣ
+1,05%
5.78
ΣΠΙ
-1,57%
0.626
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-1,29%
1.53
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.27
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+3,00%
0.206
ΦΡΛΚ
+0,38%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.55

Στυλιανίδης: Συνάντηση με τον ΓΓ του IMO την Τρίτη, η ατζέντα

Όλες οι τελευταίες εξελίξεις στον ναυτιλιακό κλάδο θα εξεταστούν σε συνάντηση που θα έχει την Τρίτη στο Λονδίνο, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης με τον ΓΓ του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού Αrsenio Domingez.

Στη ατζέντα των συνομιλιών θα είναι το ανθρώπινο δυναμικό ναυτιλίας ενόψει των νέων κανονισμών και της τεχνολογίας στα πλοία, οι γεωπολιτικές εξελίξεις και ο αντίκτυπος στον ναυτιλιακό κλάδο αλλά και η απανθρακοποίηση της ναυτιλίας. Παράλληλα θα υπάρξει πλήρης συνεργασία σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του ΙΜΟ.

Η ναυτιλιακή βιομηχανία στοχεύει στη μείωση των εκπομπών άνθρακα και η εκπαίδευση για τα εναλλακτικά καύσιμα θα απαιτήσει επιμόρφωση σε τουλάχιστον 450.000 ναυτικούς μέχρι το 2030.

Αναφορικά με τη μείωση των εκπομπών ρύπων τα κράτη-μέλη εξετάζουν επί του παρόντος μια σειρά από προτεινόμενα δεσμευτικά «μεσοπρόθεσμα μέτρα» με σκοπό την υιοθέτησή τους στα τέλη του 2025, μεταξύ των οποίων: ένα τεχνικό στοιχείο, δηλαδή ένα παγκόσμιο πρότυπο ναυτιλιακών καυσίμων που θα ρυθμίζει τη σταδιακή μείωση της έντασης των αερίων του θερμοκηπίου και ένα οικονομικό στοιχείο, δηλ. έναν μηχανισμό τιμολόγησης των θαλάσσιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) έχει δεσμευθεί ότι μέσα στο 2025 η Ολομέλεια των κρατών-μελών θα υιοθετήσει ένα μέτρο αγοράς και ένα τεχνικό μέτρο, πάνω στα οποία θα βασισθεί η μετάβαση του κλάδου στο «καθαρό μηδέν» έως το 2050.

Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο για να συμβάλει στην επίτευξη μηδενικών ναυτιλιακών εκπομπών έως το 2050, συμμετέχει με περισσότερα από 47 κράτη σε πρωτοβουλία κατάθεσης κοινής πρότασης που θα αποτελέσει βασικό πυλώνα στις προσεχείς διαπραγματεύσεις του ΙΜΟ. Συγκεκριμένα, προτείνουν από κοινού έναν μηχανισμό τιμολόγησης των εκπομπών αερίων των πλοίων, για την διεθνή ναυλία.

Στην ατζέντα της συνάντησης θα βρεθεί και η πλήρης επαναλειτουργία της διώρυγας του Σουέζ μετά την εκεχειρία Χαμάς-Ισραήλ και τον τερματισμό των επιθέσεων των Χούθι εναντίον της Διεθνούς ναυτιλίας στην κρίσιμη ναυτιλιακή οδό της Ερυθράς Θάλασσας.

Ο κ. Στυλιανίδης την Τετάρτη 29/01 θα έχει συνάντηση και με τον Βρετανό υπουργό Ναυτιλίας Mike Kane όπου θα εξεταστεί η ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας – Ηνωμένου Βασιλείου σε διμερές και διεθνές επίπεδο, η απανθρακοποίηση της ναυτιλίας και οι γεωπολιτικές εξελίξεις. Στη διάρκεια της συνάντησης θα υπογραφεί Μνημόνιο Συνεργασίας στον ναυτιλιακό τομέα με το Ηνωμένο Βασίλειο.

Διαβάστε επίσης

Η Ελλάδα στον χάρτη του μη τραπεζικού δανεισμού: Οι νέες προκλήσεις

Ενισχύσεις 7,7 δισ. για 437.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Data centers: Ποιες περιοχές βγαίνουν μπροστά στην κούρσα για επενδύσεις

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!