THEPOWERGAME
Τροπολογία με την οποία θα δοθεί η νομική κάλυψη στους πρατηριούχους, προκειμένου να μη διαθέτουν καύσιμα σε οδηγούς μηχανών που δεν φορούν κράνος, καταθέτει το Υπουργείο Ανάπτυξης.
Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε, στις 16 Δεκεμβρίου ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης ανέλαβε την πρωτοβουλία και κατέθεσε την πρόταση να μην πωλούνται καύσιμα σε δικυκλιστές χωρίς κράνος. Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, όπως και η ομοσπονδία βενζινοπωλών, συμφώνησαν με την πρόταση και το υπουργείο Ανάπτυξης συνέταξε τη σχετική τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί μόλις το υπουργείο Μεταφορών καταθέσει τον νέο Κ.Ο.Κ. στη Βουλή.
Μιλώντας την Πέμπτη (23/1) στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, ο Τάκης Θεοδωρικάκος, τόνισε πως «επιτελείται πολύ σημαντικό κοινωνικό έργο σε αυτήν την επιτροπή». Και εξήγησε: «Θέλω μάλιστα να ευχαριστήσω για τη σκέψη και την πρωτοβουλία τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη. Γιατί δεν υπάρχει τίποτα σπουδαιότερο από την ανθρώπινη ζωή και την υγεία, από το να προστατεύουμε τους νέους ανθρώπους. Γιατί οι περισσότεροι που οδηγούν, είναι κυρίως νέα παιδιά που βρίσκονται σε ηλικία που αισθάνονται άτρωτοι. Πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να σώσουμε τις ανθρώπινες ζωές, γι’ αυτό και ανταποκριθήκαμε αμέσως».
Ο υπουργός Ανάπτυξης επεσήμανε ότι «αυτή η πρωτοβουλία αξίζει να αγκαλιαστεί από όλους. Είναι μια καλή ευκαιρία για μια πανεθνική καμπάνια, να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των πάντων, να συνδράμουν όλοι, για την αυτονόητη συνήθεια ότι φοράμε κράνος όταν είμαστε πάνω στο μηχανάκι. Ώστε να μην ξαναχάσουμε ούτε έναν συνάνθρωπό μας και πρέπει να συνδράμουμε όλοι».
Επίσης, ανέφερε πως αποτελεί μια πρωτοβουλία που είχε τη θετική ανταπόκριση από τους πρατηριούχους και «είναι μια πράξη που συνδυάζει μια κοινωνικά χρήσιμη ανθρώπινη ιδέα και παράλληλα δίνουμε και τη νομική κάλυψη στους πρατηριούχους για να μπορούν να την εφαρμόσουν».
Διαβάστε επίσης
Η αστρολογία γνωρίζει άνθηση, χάρη στην τεχνολογία και τους νεότερους θαυμαστές της
Τι είναι ο “Ασημένιος Τουρισμός” και πώς μπορεί να επωφεληθεί η Ελλάδα
Αποθήκευση CO2: Το χρηματοδοτικό κενό “αγκάθι” για τις επενδύσεις