THEPOWERGAME

Την απάντησή της για τις δυσλειτουργίες στο νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, που τέθηκε σε λειτουργία από χθες δίνει η ΗΔΙΚΑ, σημειώνοντας πως προέκυψαν τεχνικά ζητήματα, που πιθανόν θα επιλυθούν εντός των επόμενων ωρών.
Η ανακοίνωση
Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε., φορέας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης έθεσε χθες Δευτέρα 20/1/2025 σε λειτουργία, το νέο, αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, αφού είχε προηγηθεί δίμηνη περίοδος λειτουργίας τόσο του παλιού και του νέου συστήματος, μαζί με σχετικές ενημερώσεις και συναντήσεις με τους ιατρικούς Συλλόγους της χώρας.
Δυστυχώς από τις πρώτες ώρες λειτουργίας του, το νέο σύστημα παρουσίασε καθυστερήσεις και δυσλειτουργίες, με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να εξυπηρετήσει το σύνολο των συνταγών.
Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. καθώς και οι ανάδοχοι ΟΤΕ Α.Ε και Byte Computer Α.Β.Ε.Ε. βρίσκονται σε απόλυτη συνεργασία για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Αναγνωρίζουμε την ταλαιπωρία και επισημαίνουμε ότι οφείλεται σε τεχνικά ζητήματα που μέχρι χθες δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν, καθώς η δοκιμαστική περίοδος κύλησε ομαλά.
Εργαζόμαστε ώστε τα προβλήματα να επιλυθούν το συντομότερο δυνατόν και το σύστημα συνταγογράφησης να λειτουργεί και πάλι κανονικά εντός των επόμενων ωρών.
Διαβάστε επίσης
Πώς το deal ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με Masdar γύρισε την τάση στις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις
Μανώλης Λεδάκης: Μετά το ξενοδοχείο στολίδι της Δράμας, επεκτείνεται στην Κρήτη
ΥΠΕΝ: Εγκρίνει εγκατάσταση του πλωτού τερματικού LNG της Διώρυγα Gas