Γ.Δ.
1546.92 +1,13%
ACAG
-1,00%
5.96
BOCHGR
+1,60%
5.08
CENER
+0,51%
9.85
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
-0,85%
8.15
EVR
+1,37%
1.485
NOVAL
-0,61%
2.455
OPTIMA
-0,31%
12.96
TITC
0,00%
45.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.84
ΑΒΕ
-0,86%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,55%
2.695
ΑΚΡΙΤ
-1,31%
0.755
ΑΛΜΥ
-0,12%
4.25
ΑΛΦΑ
+1,98%
1.75
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,87%
10.9
ΑΣΚΟ
-0,90%
3.31
ΑΣΤΑΚ
+0,85%
7.16
ΑΤΕΚ
+9,72%
0.79
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,26%
0.776
ΑΤΤΙΚΑ
+6,76%
2.37
ΒΙΟ
+1,39%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,79%
1.895
ΒΙΟΣΚ
-0,95%
1.565
ΒΙΟΤ
-9,60%
0.226
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-5,83%
2.26
ΓΕΒΚΑ
+1,05%
1.45
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.7
ΔΑΑ
+1,63%
8.49
ΔΑΙΟΣ
-2,33%
3.36
ΔΕΗ
+1,71%
13.08
ΔΟΜΙΚ
-2,76%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-2,66%
1.83
ΕΕΕ
-0,18%
32.94
ΕΚΤΕΡ
+2,95%
1.812
ΕΛΒΕ
+1,96%
5.2
ΕΛΙΝ
0,00%
2.23
ΕΛΛ
+2,44%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,67%
2.225
ΕΛΠΕ
+0,07%
7.405
ΕΛΣΤΡ
-2,17%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,66%
1.834
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,42%
1.19
ΕΤΕ
+2,08%
8.524
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.42
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.92
ΕΥΡΩΒ
+1,42%
2.424
ΕΧΑΕ
+1,24%
4.91
ΙΑΤΡ
+0,60%
1.68
ΙΚΤΙΝ
-0,14%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.725
ΙΝΚΑΤ
+5,19%
5.27
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,43%
4.58
ΙΝΛΟΤ
+1,48%
1.096
ΙΝΤΕΚ
+1,83%
6.11
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+0,62%
3.265
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
330
ΚΕΚΡ
+4,48%
1.4
ΚΕΠΕΝ
+0,57%
1.76
ΚΟΡΔΕ
+0,45%
0.447
ΚΟΥΑΛ
+1,31%
1.39
ΚΟΥΕΣ
-0,16%
6.18
ΚΡΙ
-0,32%
15.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.78
ΚΥΡΙΟ
+2,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+0,36%
0.841
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.01
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+3,13%
0.264
ΛΟΓΟΣ
-4,24%
1.58
ΛΟΥΛΗ
-0,33%
3.03
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.648
ΜΕΒΑ
-2,35%
3.74
ΜΕΝΤΙ
-0,87%
2.29
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,06%
2.87
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+1,23%
21.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
+4,55%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+0,39%
25.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,88%
2.3
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+2,49%
34.56
ΝΑΚΑΣ
+2,03%
3.02
ΝΑΥΠ
-1,27%
0.78
ΞΥΛΚ
-2,41%
0.283
ΞΥΛΠ
-1,90%
0.31
ΟΛΘ
0,00%
27.5
ΟΛΠ
+1,78%
31.4
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.56
ΟΠΑΠ
+1,48%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.789
ΟΤΕ
+0,34%
14.67
ΟΤΟΕΛ
-0,89%
11.12
ΠΑΙΡ
+8,33%
1.04
ΠΑΠ
-1,95%
2.52
ΠΕΙΡ
+2,29%
4.413
ΠΕΡΦ
-0,37%
5.36
ΠΕΤΡΟ
+1,45%
8.4
ΠΛΑΘ
+0,37%
4.07
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-7,14%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+3,52%
1.294
ΠΡΟΝΤΕΑ
+1,55%
6.55
ΠΡΟΦ
-0,74%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
+5,17%
1.73
ΣΑΡ
0,00%
11.42
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,71%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,28%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-0,35%
5.74
ΣΠΙ
+5,61%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+0,97%
1.565
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.27
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,85%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,92%
7.65
ΦΡΙΓΟ
+4,74%
0.199
ΦΡΛΚ
-0,37%
3.995
ΧΑΙΔΕ
-8,33%
0.55

Travel & Leisure: Ισθμός της Κορίνθου, το κρυμμένο στολίδι της Ελλάδας

Τον Ισθμό της Κορίνθου παρουσιάζει η ιστοσελίδα Travel and Leisure ως ένα κρυμμένο στολίδι της Ελλάδας, που παραμένει σε μεγάλο βαθμό άγνωστο στους περισσότερους τουρίστες. Αν και η Ελλάδα είναι γνωστή για τους αρχαιολογικούς της θησαυρούς, η διώρυγα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, συνδυάζοντας ιστορία, φύση και ναυτιλία.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η Ελλάδα, που συνήθως αναφέρεται ως το λίκνο του δυτικού πολιτισμού, είναι πλούσια σε αρχαιολογικούς θησαυρούς, από τις μαρμάρινες στήλες του Παρθενώνα μέχρι το Μαντείο των Δελφών, όμως η Διώρυγα της Κορίνθου παραμένει κρυμμένο στολίδι. Πολλά από αυτά τα αξιοθέατα είναι τόσο δημοφιλή, που η Ελλάδα υιοθέτησε πρόσφατα μέτρα για να περιορίσει τα πλήθη των τουριστών της υψηλής περιόδου, αναφέρει το Travel and Leisure.

Στο ίδιο δημοσίευμα ο Ισθμός της Κορίνθου χαρακτηρίζεται ως ένα ναυτικό θαύμα μήκους 4 μιλίων που βρίσκεται 80 χιλιόμετρα δυτικά της Αθήνας. Η κατασκευή της διώρυγας ξεκίνησε αρχικά υπό τον Ρωμαίο αυτοκράτορα Νέρωνα το 67 μ.Χ., αλλά τελικά ολοκληρώθηκε το 1893. Με μήκος 6.346 μέτρα και πλάτος 24,6 μέτρα, είναι η στενότερη πλωτή διώρυγα στον κόσμο -και αυτό το αρχαίο θαύμα είναι μια ομορφιά που πρέπει να δείτε από κοντά, αναφέρει το δημοσίευμα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Margarita (@ritamargosharita)

Μια μικρή κρουαζιέρα, ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσετε τον Ισθμό της Κορίνθου

Ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσετε τη διώρυγα είναι με μια μικρή κρουαζιέρα, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα σκάφη είναι πολύ μεγάλα για να διανύσουν το πέρασμα. Οι επισκέπτες του ταξιδιού Abercrombie & Kent Adriatic Voyage, το οποίο περιλαμβάνει λιμάνια στην Κροατία, το Μαυροβούνιο και την Ελλάδα, μπορούν να ταξιδέψουν με το μεγαλύτερο πλοίο που μπορεί να διαπλεύσει τη διώρυγα της Κορίνθου. Το σκάφος κατηγορίας explorer έχει πλάτος 59 πόδια, αφήνοντας περίπου 11 με 5 πόδια χώρο για να «αναπνεύσει» κατά τη διέλευση.

«Το ωραίο είναι ότι αισθάνεσαι σαν να μπορείς να αγγίξεις τις πλευρές», δήλωσε στο Travel + Leisure η Susan Langley, αρχαιολόγος της ναυτιλίας και λέκτορας της Abercrombie & Kent. «Το εκπληκτικό είναι πόσο στενό είναι το κανάλι και ότι το πλοίο μας είναι πραγματικά η χωρητικότητα αυτού που μπορεί να αντέξει. Όλα τα μεγάλα πλοία πρέπει να το παρακάμψουν».

Σύμφωνα με τον Langley, η ύπαρξη ενός τρόπου διέλευσης από την Πελοπόννησο θα ήταν μια τεράστια εξοικονόμηση χρόνου και εξόδων, «τότε που έπρεπε να βασίζονται στα πανιά ή στο ανθρώπινο δυναμικό για να κωπηλατήσουν».

Σήμερα, ωστόσο, η Διώρυγα της Κορίνθου εξυπηρετεί κυρίως αλιευτικά σκάφη, μικρά εμπορικά πλοία και μπουτίκ γραμμές κρουαζιέρας. Η Abercrombie & Kent, ωστόσο, φροντίζει να μετατρέψει τη διέλευση σε μια εορταστική εμπειρία. Καθώς το πλοίο περνάει μέσα από τη διώρυγα, οι επισκέπτες παρατάσσονται στο κατάστρωμα, με ποτήρια σαμπάνιας στο χέρι, και γοητεύονται από τους βραχώδεις, καλυμμένους με φυτά τοίχους, που δίνουν την αίσθηση ότι βρίσκονται τόσο κοντά ώστε να μπορείς να τους αγγίξεις.

Η μοναδική χλωρίδα και πανίδα στο πέρασμα είναι εξίσου συναρπαστική με την ιστορία του. Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να εντοπίσουν μια ποικιλία διαφορετικών ειδών άγριας ζωής στους αμμόλιθους και τους ασβεστολιθικούς βράχους, από αλεπούδες που τρέχουν και φωλιάζουν, μέχρι συκιές, θάμνους κάπαρης και άκανθο -τα οδοντωτά φύλλα αυτού του εμβληματικού φυτού βρίσκονται συχνά σκαλισμένα στην κορυφή των πανταχού παρόντων κορινθιακών κιόνων της Ελλάδας.

Για τους ταξιδιώτες που αναζητούν κάτι μακριά από την πεπατημένη, το πέρασμα της Διώρυγας της Κορίνθου με την Abercrombie & Kent είναι μια αξέχαστη εμπειρία, που συνδυάζει τη ναυτική ιστορία με τη συγκλονιστική φυσική ομορφιά -και το καλύτερο απ’ όλα, είναι κάτι που οι περισσότεροι τουρίστες δεν έχουν την ευκαιρία να δουν.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Christophe Marquet Tofke (@tofkea3)

Διαβάστε επίσης

Κομισιόν: Τρεις ελληνικοί πρωταθλητές στις πράσινες τεχνολογίες της Ευρώπης

Κίμπαλ Μασκ: Ποιος είναι ο λιγότερο διάσημος αδελφός του Έλον Μασκ

Οι 4 δοκιμασίες της ΕΕ στην ατζέντα για το κλίμα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!