THEPOWERGAME
Χρονιά-ορόσημο αποδείχθηκε για την Toyota, το 2024, στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε ιστορικό ρεκόρ σε επίπεδο μεριδίου αγοράς, 17,4%, με πάνω από 25.500 πωλήσεις, υψηλότερα κατά 39% έναντι του 2023, επιβεβαιώνοντας την ηγετική της θέση στη χώρα μας.
Οι κορυφαίες επιδόσεις της Toyota στη χώρα μας το 2024 ήταν:
- Συνολικά, 25.626 οχήματα ταξινομήθηκαν το 2024, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της TOYOTA στην Ελλάδα.
Στην κατηγορία των επιβατικών οχημάτων:
- Ηγήθηκε με 23.521 ταξινομήσεις, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση +43% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
- Κατέκτησε την 1η θέση, τόσο στο κανάλι της λιανικής, όσο και στο κανάλι των μαζικών πωλήσεων: Κανάλι Λιανικής: Μερίδιο Αγοράς 23,3%/Κανάλι Μαζικών: Μερίδιο Αγοράς 12,3%
Η εταιρεία διατήρησε την πρωτοκαθεδρία της στην ελληνική αγορά, κυριαρχώντας στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες με τα εξής μοντέλα:
- Toyota Yaris Cross: Το κορυφαίο μοντέλο της χρονιάς, Νο.1 στην κατηγορία B-SUV και συνολικά σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς.
- Toyota Yaris: Νο.1 στην κατηγορία, B, παραμένοντας η αγαπημένη επιλογή των Ελλήνων.
- Toyota C-HR: Νο.1 στην κατηγορία C-SUV, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της Toyota στα SUV.
- Toyota Hilux: Νο.1 στην κατηγορία των Pick-up, το icon της κατηγορίας.
Toyota: Πολυτεχνολογική στρατηγική πολλαπλών διαδρομών
Η εταιρεία, με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στις εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες, πρωτοπορεί στη βιώσιμη κινητικότητα, επενδύοντας σε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων, με όραμα πέρα από τις μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Μέσα από την Multi-Pathway στρατηγική πολλαπλών τεχνολογιών, ο πελάτης επιλέγει την τεχνολογία χαμηλών ή μηδενικών ρύπων, στην κατηγορία που ταιριάζει στον ίδιο. Την ίδια στιγμή, η Toyota έχει εξασφαλίσει την κυρίαρχη σχέση αξίας τιμής σε κάθε κατηγορία και κάθε τεχνολογία, εκδημοκρατίζοντας όλες τις επιλογές και καθιστώντας τις προσιτές σε όλους.
- 5η Γενιά Full Hybrid (Hybrid Dynamic Force)
- 3η γενιά Plug-in Hybrid (PHEV)
- Τεχνολογία Αμιγώς Ηλεκτρικών,
ενώ η 2ης γενιάς οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV) θα ξεκινήσουν τη διάθεσή τους εντός του 2025 και στην Ελληνική αγορά, σε ειδικά projects.
Κάθε τεχνολογία, δε, συνοδεύεται από την εγγύηση Toyota που καλύπτει κάθε υβριδική ή ηλεκτρική μπαταρία έως 11 έτη ή 1.000.000 χλμ.
Με τον πελάτη στο επίκεντρο: Going Beyond
Με στόχο την διαρκή αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, η αυτοκινητοβιομηχανία εγκαινίασε το New Retail Concept, ένα σύγχρονο μοντέλο εκθέσεων που εστιάζει στην προσωποποιημένη και ποιοτική εξυπηρέτηση. Με προτεραιότητα την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, η Toyota παραμένει αφοσιωμένη στην κάλυψη των αναγκών κάθε πελάτη, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και προσφέροντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους.
Το New Retail Concept έχει ήδη εφαρμοστεί σε 19 εκθέσεις ανά την Ελλάδα, ενώ το σύνολο του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου θα έχει αναβαθμιστεί έως το τέλος του 2025.
Προσανατολισμένο στις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή και το 2025
Το 2024 ήταν μια χρονιά γεμάτη επιτυχίες και αξέχαστες στιγμές για την εταιρεία. Η Toyota, ως υπερήφανος εταίρος μετακίνησης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024», συμμετείχε στην εμβληματική λαμπαδηδρομία και υποστήριξε το σύνολο των αγώνων με λύσεις βιώσιμης μετακίνησης. Παράλληλα, η Toyota Ελλάς συμμετείχε για 4η συνεχή χρονιά ως mobility partner του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, αποδεικνύοντας έμπρακτα την στήριξή της στον εθνικό μας αγώνα.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς, κ. Hermann Riedl, δήλωσε για την επιτυχία του 2024: «Η Toyota Ελλάς σημείωσε ακόμη μία χρονιά ισχυρών επιδόσεων, πετυχαίνοντας ρεκόρ μεριδίου αγοράς 17,4% και με πάνω από 25.500 νέα οχήματα στους ελληνικούς δρόμους.
Με τον πελάτη στο επίκεντρο της δραστηριότητάς μας, παρουσιάσαμε μία σειρά από διαφορετικές τεχνολογίες, καλύπτοντας τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Παράλληλα, προσφέραμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών, μέσα από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο των Εμπόρων μας. Το 2025, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή, αναβαθμίζοντας συνεχώς το μείγμα των διαθέσιμων κινητήρων χαμηλών ή μηδενικών ρύπων, ενώ ειδικότερα στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών, πρόκειται να παρουσιάσουμε 3 νέα μοντέλα».
Διαβάστε επίσης
Λουί Ντρέιφους: Ποιος είναι ο Όμιλος τιτάνας των αγροδιατροφικών εμπορευμάτων
Με “προίκα” 8 δισ. το νέο επίδομα ανεργίας
ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Σε 87,91% ανήλθε το ποσοστό της Masdar