Γ.Δ.
1501.4 +0,56%
ACAG
+1,00%
6.09
BOCHGR
+0,84%
4.82
CENER
+0,10%
9.82
CNLCAP
-0,69%
7.15
DIMAND
+0,61%
8.2
EVR
+1,69%
1.5
NOVAL
+0,43%
2.355
OPTIMA
-0,78%
12.8
TITC
+0,12%
41.55
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,33%
1.794
ΑΒΕ
-0,86%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-1,45%
2.72
ΑΚΡΙΤ
-1,88%
0.785
ΑΛΜΥ
-2,92%
4.16
ΑΛΦΑ
+1,76%
1.7305
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,59%
10.17
ΑΣΚΟ
-0,63%
3.16
ΑΣΤΑΚ
-2,74%
7.1
ΑΤΕΚ
+9,32%
0.645
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-0,76%
0.784
ΑΤΤΙΚΑ
+0,45%
2.23
ΒΙΟ
+1,58%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+1,29%
1.97
ΒΙΟΣΚ
+1,28%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,64%
2.28
ΓΕΒΚΑ
-1,37%
1.445
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,43%
18.32
ΔΑΑ
+0,67%
8.154
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+1,87%
12.52
ΔΟΜΙΚ
+0,50%
3.01
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
-3,59%
1.88
ΕΕΕ
-0,31%
32.12
ΕΚΤΕΡ
+0,11%
1.798
ΕΛΒΕ
-2,42%
4.84
ΕΛΙΝ
-1,32%
2.24
ΕΛΛ
-0,34%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.2
ΕΛΠΕ
+0,20%
7.695
ΕΛΣΤΡ
+1,92%
2.12
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.874
ΕΛΧΑ
+2,34%
2.185
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,83%
1.2
ΕΤΕ
+1,07%
8.106
ΕΥΑΠΣ
+1,18%
3.42
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+0,09%
2.335
ΕΧΑΕ
-1,06%
4.67
ΙΑΤΡ
+3,43%
1.66
ΙΚΤΙΝ
-0,14%
0.363
ΙΛΥΔΑ
+1,10%
1.835
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.685
ΙΝΚΑΤΔ
-23,45%
0.016
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.55
ΙΝΛΟΤ
-1,11%
1.074
ΙΝΤΕΚ
+0,33%
6.07
ΙΝΤΕΤ
-2,07%
1.185
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.13
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-0,21%
0.465
ΚΟΥΑΛ
-0,85%
1.408
ΚΟΥΕΣ
+1,32%
6.13
ΚΡΙ
0,00%
15.8
ΚΤΗΛΑ
+2,70%
1.9
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+0,64%
0.785
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-5,45%
1.04
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+0,34%
2.95
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-2,83%
3.78
ΜΕΝΤΙ
-1,70%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,34%
2.94
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
+0,48%
21.1
ΜΟΝΤΑ
-2,12%
3.7
ΜΟΤΟ
+4,11%
2.91
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,81%
25.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,73%
33.06
ΝΑΚΑΣ
-0,65%
3.04
ΝΑΥΠ
-3,75%
0.77
ΞΥΛΚ
-0,68%
0.294
ΞΥΛΠ
+9,58%
0.366
ΟΛΘ
+4,03%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
29.35
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.797
ΟΤΕ
+0,55%
14.66
ΟΤΟΕΛ
-2,69%
10.84
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-1,19%
2.5
ΠΕΙΡ
+2,12%
4.197
ΠΕΡΦ
0,00%
5.64
ΠΕΤΡΟ
+0,97%
8.3
ΠΛΑΘ
-0,48%
4.145
ΠΛΑΚΡ
+2,13%
14.4
ΠΡΔ
+3,85%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
+1,55%
6.55
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.69
ΣΑΡ
0,00%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,40%
0.363
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.88
ΣΠΙ
-0,32%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,31%
1.605
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.654
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,81%
0.202
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Εgnatia Aviation: Επενδύσεις 9 εκατ. σε νέα αεροσκάφη και κτίρια στο Lydia Aerodrome

Ένα επενδυτικό πρόγραμμα άνω των 9 εκατ. ευρώ υλοποιεί η «Egnatia Aviation», για την προμήθεια 12+3 γαλλικών αεροσκαφών Elixir και την κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων, στην έκταση του LGKM Lydia Aerodrome, στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας. Η εταιρεία, που συνεργάζεται με την Aegean, στο πλαίσιο του προγράμματος υποτροφιών της, πρόσφατα υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την Ακαδημία Εκπαίδευσης Πτήσεων της Emirates (EFTA), ανοίγοντας νέες προοπτικές συνεργασίας με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Emirates, η flyDubai, η Αir Arabia.

Ο όμιλος «Egnatia Aviation», που δραστηριοποιείται στην εκπαίδευση υποψήφιων πιλότων, στη λειτουργία και τη διαχείριση Αεροδρομίου Γενικής Αεροπορίας και στη συντήρηση αεροσκαφών, δημιουργήθηκε το 2006 από τους κ. Γιώργο Ζωγραφάκη και Δημήτρη Λυμπεράκη και έφτασε σήμερα να αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη Σχολή Εκπαίδευσης Επαγγελματιών Πιλότων Αερογραμμών της Ευρώπης και την πρώτη στην Ελλάδα, έχοντας το συγκριτικό πλεονέκτημα λειτουργίας δικού του αεροδρομίου.

Οι σημαντικότερες συνεργασίες της «Εgnatia Aviation» αφορούν μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, μέσω των προγραμμάτων εκπαίδευσης των μελλοντικών τους πιλότων. Τέτοιες συνεργασίες είναι με τις Aegean Αirlines, Wizz Air και Iraqi Airways, ενώ η εταιρεία έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με την Qatar Airways και την Air Arabia, από τις οποίες είναι και εγκεκριμένη. Η πρόσφατη έναρξη συνεργασίας με την EFTA των ΗΑΕ δημιουργεί νέες προοπτικές ανάπτυξης καινούργιων συνεργασιών.

Lydia Aerodrome: Ένα σύγχρονο αεροδρόμιο

Κρίσιμο και καθοριστικό στάδιο στην ανάπτυξη της «Εgnatia Aviation», που είναι εγκεκριμένη από την ΕΑSA, αποτέλεσε η μίσθωση του παλιού στρατιωτικού αεροδρομίου στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας, από το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας. Η εξασφάλιση της έκτασης του παλιού αεροδρομίου ήταν το σημείο εκκίνησης ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος, η πρώτη φάση του οποίου, ύψους περίπου 4 εκατ. ευρώ, έχει ήδη ολοκληρωθεί. Στην ολοκλήρωσή του, το επενδυτικό αυτό πρόγραμμα θα προσεγγίσει τα 13 εκατ. ευρώ (αντί των προϋπολογισμένων 10 εκατ.), ενώ εάν συνυπολογισθεί η επένδυση στα 12+3 (με την προαίρεση) μονοκινητήρια Elixir, τότε η συνολική επένδυση θα προσεγγίσει τα 20 εκατ. ευρώ.
Όπως είπε στο powergame.gr ο διευθυντής ανάπτυξης της Egnatia Aviation, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, η εταιρεία κατά την α’ φάση του επενδυτικού της προγράμματος ανακατασκεύασε πλήρως και αναβάθμισε τον διάδρομο προσαπογειώσεων, κατασκεύασε παράλληλο τροχόδρομο, ανακαίνισε τον πύργο ελέγχου και τις υπάρχουσες κτιριακές εγκαταστάσεις, ανακαίνισε και επέκτεινε το υπόστεγο συντήρησης αεροσκαφών, δημιούργησε 28 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών.

Η Εgnatia Aviation σήμερα διαθέτει 18 ιδιόκτητα αεροσκάφη της Diamond και 4 εξομοιωτές πτήσεων της Alsim. Από το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα έχουν αποφοιτήσει 2.650 πιλότοι. Σήμερα στη Σχολή της «Egnatia Aviation» φοιτούν περί τους 200 υποψήφιους πιλότους, που παρακολουθούν εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαρκείας 18 μηνών. Το 80% των σπουδαστών είναι αλλοδαποί και το 20% Έλληνες. Από τους ξένους, το 30% είναι Ευρωπαίοι -Ρουμάνοι, Πολωνοί, Βούλγαροι, μία ομάδα Βέλγων σπουδαστών- και οι υπόλοιποι προέρχονται από χώρες της Μέσης Ανατολής.

Τα νέα έργα του επενδυτικού προγράμματος της Εgnatia Aviation

Αυτήν την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η β’ φάση του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας, που αφορά την κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων για τη Σχολή Εκπαίδευσης Πιλότων, αλλά και terminal, που θα χρησιμοποιείται τόσο από την Egnatia Aviation, όσο και από άλλους χρήστες του αεροδρομίου.

Οι επενδύσεις τις β’ φάσης ανέρχονται σε περίπου 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ στο ίδιο ύψος επένδυσης έχουν προϋπολογιστεί τα έργα της επόμενης, γ’ φάσης. Η γ’ φάση, που θα αρχίσει να υλοποιείται έπειτα από έναν, ενάμιση χρόνο, περιλαμβάνει: κατασκευή συγκροτήματος καταλυμάτων για τους σπουδαστές, δυναμικότητας 192 κλινών σε μονόκλινα δωμάτια, υποστηρικτικούς κοινόχρηστους χώρους, αθλητικές εγκαταστάσεις και ένα μικρό εμπορικό κατάστημα με είδη ανάγκης.

«Υπάρχει μεγάλη ζήτηση από την αεροπορική βιομηχανία για νέους πιλότους. Οι εταιρείες ζητούν τόσο άνδρες, όσο και γυναίκες πιλότους, αλλά δυστυχώς δεν είναι πολλές αυτές που θέλουν να ενταχθούν στο επάγγελμα, παρ’ ότι οι σπουδάστριες που φοίτησαν και φοιτούν στη Σχολή μας, διακρίνονται για τις επιδόσεις τους», τόνισε ο κ. Τριανταφυλλίδης, προσθέτοντας ότι στους σκοπούς της Egnatia Aviation είναι η εκπαίδευση επαγγελματιών άλλων κλάδων, που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα των αερομεταφορών.

Διαβάστε επίσης

“Κόκκινα” δάνεια: Πώς έφτασαν σε χαμηλό 15ετίας και το προφίλ των ρυθμίσεων

Υπερκαλύφθηκε το 10ετές ομόλογο, η Ελλάδα αντλεί 4 δισ. ευρώ

Ρευματοκλοπές: Το ακριβό τίμημα για τους καταναλωτές, τι προτείνει ο ΕΣΠΕΝ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!