Γ.Δ.
1495.79 +0,37%
ACAG
+0,67%
5.98
BOCHGR
0,00%
4.76
CENER
-1,61%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,61%
8.15
EVR
+0,34%
1.48
NOVAL
+0,85%
2.36
OPTIMA
0,00%
12.7
TITC
+5,24%
42.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+5,11%
1.77
ΑΒΕ
+0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+1,28%
2.76
ΑΚΡΙΤ
-3,75%
0.77
ΑΛΜΥ
+0,70%
4.3
ΑΛΦΑ
+0,06%
1.7
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,20%
10.22
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,26%
0.59
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,34%
0.788
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.22
ΒΙΟ
+0,53%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,25%
1.97
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.24
ΓΕΒΚΑ
+1,39%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.44
ΔΑΑ
-0,22%
8.142
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,82%
12.36
ΔΟΜΙΚ
+1,69%
3.01
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,52%
0.335
ΕΒΡΟΦ
-0,50%
1.98
ΕΕΕ
+0,12%
32.54
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.85
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
-1,33%
2.22
ΕΛΛ
+0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,68%
2.23
ΕΛΠΕ
0,00%
7.7
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.09
ΕΛΤΟΝ
+0,85%
1.908
ΕΛΧΑ
+0,70%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,61%
1.22
ΕΤΕ
+0,05%
8.024
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.93
ΕΥΡΩΒ
+1,66%
2.324
ΕΧΑΕ
+0,11%
4.705
ΙΑΤΡ
-0,63%
1.585
ΙΚΤΙΝ
+1,54%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
-0,81%
1.83
ΙΝΚΑΤ
-0,11%
4.695
ΙΝΚΑΤΔ
-25,25%
0.0151
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.56
ΙΝΛΟΤ
+1,11%
1.09
ΙΝΤΕΚ
+0,50%
6.04
ΙΝΤΕΤ
-0,81%
1.22
ΙΝΤΚΑ
+2,26%
3.165
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
+2,62%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.463
ΚΟΥΑΛ
-1,27%
1.4
ΚΟΥΕΣ
-0,49%
6.07
ΚΡΙ
+0,31%
15.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+1,92%
0.796
ΛΑΜΔΑ
-0,83%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-3,74%
1.03
ΛΕΒΚ
+0,72%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+2,11%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,85%
2.905
ΜΙΝ
0,00%
0.535
ΜΟΗ
-0,09%
21.06
ΜΟΝΤΑ
+1,93%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,24%
2.855
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,47%
25.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.77
ΜΠΡΙΚ
+1,87%
2.18
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,24%
33.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.98
ΝΑΥΠ
0,00%
0.804
ΞΥΛΚ
+0,67%
0.3
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,37%
27.1
ΟΛΠ
-1,34%
29.5
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.55
ΟΠΑΠ
+1,15%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.8
ΟΤΕ
-0,95%
14.61
ΟΤΟΕΛ
+0,18%
11.12
ΠΑΙΡ
+2,75%
1.12
ΠΑΠ
-0,39%
2.54
ΠΕΙΡ
+0,32%
4.134
ΠΕΡΦ
+1,05%
5.8
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.32
ΠΛΑΘ
+1,09%
4.16
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
-8,89%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,78%
6.5
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
+1,18%
1.72
ΣΑΡ
-0,19%
10.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.595
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.96
ΣΠΙ
+1,29%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+3,18%
1.62
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,64%
1.24
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,85%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,96%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,50%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Η Tesla ξεπερνά την Audi στις παγκόσμιες πωλήσεις για πρώτη φορά

Η Tesla σημείωσε σημαντική επιτυχία το 2024, ξεπερνώντας την Audi της Volkswagen AG στις παγκόσμιες πωλήσεις, παρότι τα οχήματα που πούλησε ήταν λιγότερα του αναμενόμενου. Η Tesla παρέδωσε 1,79 εκατομμύρια οχήματα, έναντι 1,67 εκατομμυρίων της Audi, σημειώνοντας το προβάδισμά της στην αγορά των premium αυτοκινήτων.

Η Audi σημείωσε μείωση πωλήσεων κατά 12% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω χαμηλής ζήτησης στην Ευρώπη και την Κίνα, καθώς και ασθενούς ενδιαφέροντος για τα ηλεκτρικά της μοντέλα, σημειώνει το Bloomberg. Οι παραδόσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων της Audi μειώθηκαν κατά 8%, φτάνοντας μόλις τις 164.000 μονάδες. Αντίθετα, το Model Y της Tesla κατατάχθηκε ανάμεσα στα κορυφαία σε πωλήσεις οχήματα παγκοσμίως, με την εταιρεία να ανανεώνει το μοντέλο φέτος για περαιτέρω ενίσχυση.

Οι προκλήσεις για Tesla και Audi

Παρά τη συνολική επιτυχία της, η Tesla αντιμετώπισε την πρώτη ετήσια πτώση παραδόσεων σε πάνω από μια δεκαετία, ενώ διατήρησε οριακά το προβάδισμά της έναντι της BYD Co., της κινεζικής εταιρείας που την ανταγωνίζεται σκληρά. Οι αλλαγές στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων σε χώρες της Ευρώπης συνέβαλαν σε αυτή την πτώση.

Η Audi, με στόχο την ανάκαμψη, ανακοίνωσε ότι θα ανανεώσει τα μοντέλα A7 και Q3, ενώ θα εισάγει περισσότερα plug-in υβριδικά οχήματα. Παρόλα αυτά, η εταιρεία σχεδιάζει να κλείσει εργοστάσιο στις Βρυξέλλες λόγω χαμηλής ζήτησης για το ηλεκτρικό Q8 e-tron, που σημείωσε μειωμένες πωλήσεις.

Ο rόλος της Κίνας και της Ευρώπης

Η ασθενής ανάκαμψη της κινεζικής αγοράς, σε συνδυασμό με την αυξημένη πίεση από τους τοπικούς κατασκευαστές, δημιούργησε προβλήματα στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Στην Ευρώπη, η μείωση των κρατικών επιδοτήσεων για ηλεκτρικά οχήματα οδήγησε σε υποτονικές πωλήσεις.

Η Tesla, αν και αντιμετώπισε προκλήσεις, κατάφερε να επωφεληθεί από τις δυσκολίες των καθιερωμένων παικτών. Αντίθετα, η Audi και άλλες γερμανικές μάρκες καλούνται να αντιμετωπίσουν την αβεβαιότητα στις βασικές τους αγορές και να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Διαβάστε επίσης

Κουπόνια και επιδόματα άνω των 2,2 δισ. από ΕΣΠΑ και Ταμείο Ανάκαμψης

Έρικ Μορεκάμπε: 20.000 λίρες για τα γυαλιά του κωμικού ηθοποιού

Τα 5 μεγάλα ερωτήματα για τον ενεργειακό τομέα φέτος

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!