THEPOWERGAME
Νέο όμορφο και ποιοτικό δημιούργημα από τους Γάλλους αποτελεί το Renault Captur LPG.
Γιατί όμως πρέπει να επιλέξω το συγκεκριμένο μοντέλο;
Σε μια εποχή που η αυτοκίνηση αναζητά ένα πιο βιώσιμο στίγμα, η Renault δεν λέει όχι στην υγραεριοκίνηση.
Ειδικά αν έχεις την κίνηση με υγραέριο σε εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ, το οποίο προσθέτει τρομερή αυτονομία με 40 λίτρα LPG (πέραν των 48 λίτρων βενζίνης) και εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης.
Όπως γράφει το caranddriver, το εσωτερικό σε υποδέχεται σε μια οδηγοκεντρική υλοποίηση με μαλακά πλαστικά σχεδόν παντού, στην κονσόλα, όμορφα υλικά, καλή πρακτικότητα, χώρους πολύ καλούς, με τα πίσω καθίσματα να κινούνται κατά τον διαμήκη άξονα και μόνον ένα…«τσικ» παρακάτω αντιληπτή ποιότητα στις λεπτομέρειες:
ιδού, είναι αυτό που θα θέλαμε. Η επιλογή χρήσης υγραερίου ή αμόλυβδης βενζίνης γίνεται με πιεστικό μπουτόν στα αριστερά του τιμονιού (θα θέλαμε να δείχνει λίγο πιο… Renault), ενώ υπάρχει και διακόπτης Eco για έξτρα μείωση της κατανάλωσης μέσω του περιορισμού απόδοσης της μέγιστης ροπής.
Η απόδοση μέγιστης ισχύος και ροπής είναι «διπλά», καθώς η εταιρεία έχει χαρτογραφήσει το τρικύλινδρο turbo μοτέρ των 999 cc να αποδίδει 91 ίππους με καύσιμο βενζίνη και 100 ίππους με LPG.
Η ροπή αντίστοιχα είναι 160 / 3.750 και 170 / 3.500. Τα στοιχεία δικαιώνονται με το πάτημα του δεξιού πεντάλ.
Οδηγικά, το αυτοκίνητο έχει ένα εξαιρετικό πάτημα με γαλλική άνεση και… γερμανική ακρίβεια.
Καταπληκτική ποιότητα κύλισης με ταχύτητα σχεδόν 130 km/h, όμορφο στήσιμο για εντός ή εκτός ασφάλτου κίνηση με τα Continental Eco Contact διαστάσεων 215/60-R17.
Με 11,9 L/100 km κατανάλωση με τέρμα… γκάζι (υγραέριο, για να μην μπερδευόμαστε) έχουμε ένα κόστος χρήσης σχεδόν 9,5 ευρώ ανά 100 km, που μπορεί να φτάσει σε ακόμα πιο…ιστορικά χαμηλά, αν κινηθείτε ήπια.