Γ.Δ.
1506.61 +1,33%
ACAG
0,00%
5.9
BOCHGR
+1,09%
4.63
CENER
+2,93%
9.83
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-2,59%
8.28
EVR
-0,34%
1.485
NOVAL
-0,64%
2.335
OPTIMA
0,00%
12.8
TITC
+0,38%
39.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,01%
1.728
ΑΒΕ
-3,24%
0.448
ΑΔΜΗΕ
+0,56%
2.695
ΑΚΡΙΤ
+9,72%
0.79
ΑΛΜΥ
+0,56%
4.515
ΑΛΦΑ
+3,18%
1.7025
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,22%
10.6
ΑΣΚΟ
-0,65%
3.04
ΑΣΤΑΚ
+1,71%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.462
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.74
ΑΤΤ
+0,77%
0.784
ΑΤΤΙΚΑ
-1,29%
2.3
ΒΙΟ
-0,17%
5.86
ΒΙΟΚΑ
+1,46%
2.08
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.625
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,68%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-0,71%
1.395
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
18.52
ΔΑΑ
+0,85%
8.058
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+1,12%
12.63
ΔΟΜΙΚ
+1,84%
3.05
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,61%
0.33
ΕΒΡΟΦ
+1,88%
1.895
ΕΕΕ
+0,24%
33.38
ΕΚΤΕΡ
-0,53%
1.88
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-2,13%
2.3
ΕΛΛ
+0,34%
14.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.305
ΕΛΠΕ
+1,31%
7.73
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-0,85%
1.87
ΕΛΧΑ
+2,16%
2.125
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,81%
1.245
ΕΤΕ
+3,12%
8.002
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.26
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
+2,19%
2.334
ΕΧΑΕ
+2,21%
4.855
ΙΑΤΡ
+2,83%
1.635
ΙΚΤΙΝ
+1,27%
0.359
ΙΛΥΔΑ
+6,39%
2.33
ΙΝΚΑΤ
+0,94%
4.84
ΙΝΛΙΦ
+1,49%
4.76
ΙΝΛΟΤ
+0,38%
1.05
ΙΝΤΕΚ
+1,79%
6.24
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
+1,29%
1.175
ΙΝΤΚΑ
-1,45%
3.055
ΚΑΡΕΛ
+2,98%
346
ΚΕΚΡ
-0,78%
1.275
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.446
ΚΟΥΑΛ
+6,20%
1.37
ΚΟΥΕΣ
+2,04%
6.01
ΚΡΙ
+0,96%
15.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
+1,20%
1.01
ΛΑΒΙ
-0,86%
0.807
ΛΑΜΔΑ
-1,21%
7.36
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-2,88%
1.01
ΛΕΒΚ
+4,00%
0.26
ΛΕΒΠ
-20,00%
0.208
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+2,86%
2.88
ΜΑΘΙΟ
-1,97%
0.598
ΜΕΒΑ
-0,51%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,18%
2.27
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,50%
2.96
ΜΙΝ
+0,98%
0.515
ΜΟΗ
+0,66%
21.3
ΜΟΝΤΑ
+0,26%
3.85
ΜΟΤΟ
-1,27%
2.73
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+2,94%
26.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+2,35%
2.18
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,98%
34.88
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
-3,38%
0.8
ΞΥΛΚ
+0,69%
0.292
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,91%
22.2
ΟΛΠ
-1,15%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+3,29%
2.51
ΟΠΑΠ
+1,59%
15.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,24%
0.817
ΟΤΕ
0,00%
14.68
ΟΤΟΕΛ
+1,87%
10.88
ΠΑΙΡ
+4,62%
0.996
ΠΑΠ
-2,05%
2.39
ΠΕΙΡ
+3,23%
4.15
ΠΕΡΦ
-1,18%
5.87
ΠΕΤΡΟ
+1,21%
8.34
ΠΛΑΘ
+0,13%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.6
ΠΡΔ
+4,35%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
-2,50%
1.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+2,67%
5.39
ΡΕΒΟΙΛ
+1,45%
1.75
ΣΑΡ
+0,37%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,83%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+0,67%
6
ΣΠΙ
-0,31%
0.638
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
+1,25%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,59%
0.208
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.855
ΧΑΙΔΕ
+10,34%
0.64

ΣΥΡΙΖΑ: Άλλο ένα περιστατικό δυσλειτουργίας στο μετρό

Ο ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει «άλλο ένα περιστατικό στο μετρό στον σταθμό Μοναστηράκι, όπου ο συρμός παρέμεινε για αρκετά λεπτά ακινητοποιημένος κι εντέλει εκκενώθηκε, με αποτέλεσμα τον έντονο συνωστισμό στις πλατφόρμες αποβίβασης – επιβίβασης» το πρωί του Σαββάτου, κάνοντας έκκληση «να στηρίξει τα μέσα σταθερής τροχιάς η κυβέρνηση».

Αναλυτικά το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης του ΣΥΡΙΖΑ:

«Το τελευταίο διάστημα, τα περιστατικά δυσλειτουργίας στα μέσα σταθερής τροχιάς της Αττικής έχουν πληθύνει ανησυχητικά. Ένα ακόμα σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου (4/1) στη Γραμμή 3 του Μετρό, στον σταθμό Μοναστηράκι, όπου ο συρμός παρέμεινε για αρκετά λεπτά ακινητοποιημένος κι εντέλει εκκενώθηκε, με αποτέλεσμα τον έντονο συνωστισμό στις πλατφόρμες αποβίβασης – επιβίβασης.

Υπενθυμίζουμε πως μόνο τις μέρες των εορτών, εκτός από το παραπάνω περιστατικό, έχουν συμβεί και τα εξής:

  • Στις 30 Δεκεμβρίου 2024, συρμός της Γραμμής 1 του μετρό της Αθήνας έβγαζε καπνούς στον σταθμό του Μοσχάτου.
  • Την 1η Ιανουαρίου 2025 άνοιξαν εν κινήσει όλες οι πόρτες συρμού στη Γραμμή 1 του μετρό στη διαδρομή μεταξύ των σταθμών Άνω Πατήσια – Περισσός.
  • Στις 3 Ιανουαρίου 2025 αποσύρθηκε ακόμα ένας συρμός από τη Γραμμή 1, καθώς δεν έκλεινε με ασφάλεια μια από τις πόρτες του.

Όλες αυτές οι δυσλειτουργίες, εκ των οποίων κάποιες ήταν και εξαιρετικά επικίνδυνες για τους επιβαίνοντες, είναι ενδεικτικές της αδιαφορίας της κυβέρνησης για τα Μέσα Μεταφοράς και τις δημόσιες συγκοινωνίες. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη και το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αγνοούν επιδεικτικά τις καταγγελίες των σωματείων του κλάδου, που κάνουν λόγο για απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό, έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών.

Σε όλα αυτά πρέπει να συνυπολογιστούν και οι δυσλειτουργίες του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο εγκαινίασε με τυμπανοκρουσίες και πανηγυρισμούς ο κ. Μητσοτάκης, τον περασμένο Οκτώβρη. Λίγες μέρες μετά, οι επιβάτες αναγκάστηκαν να περπατήσουν μέσα σε τούνελ και να εξέλθουν από καπάκι αποχέτευσης, λόγω βλάβης σε συρμό (14/12).

Η τακτική της κυβέρνησης εντείνει το κλίμα ανησυχίας και οδηγεί τις δημόσιες συγκοινωνίες στην απαξίωση, τη στιγμή που τα κυκλοφοριακά προβλήματα εντείνονται καθημερινά. Η άμεση ενίσχυση των δημόσιων μέσων μεταφοράς με το απαραίτητο προσωπικό και τις υλικοτεχνικές υποδομές, θα έπρεπε να αποτελεί πρώτη προτεραιότητα. Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, οι νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες του κ. Μητσοτάκη οδηγούν στην αντίθετη κατεύθυνση».

Διαβάστε επίσης

Τα ηχηρά ξενοδοχειακά openings του 2025

Τα “ψιλά γράμματα” στο Σπίτι μου 2

Οι λεπτομέρειες των νέων επενδύσεων της AKTOR στις ΑΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!