THEPOWERGAME
Τις περισσότερες ευρυζωνικές συνδέσεις σταθερής κατάφερε ο ΟΤΕ μέσα στο 2023. Σύμφωνα με τα πεπραγμένα της ΕΕΤΤ, κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς ο ΟΤΕ κατάφερε συνολικά 294.902 νέες συνδέσεις σε σύνολο 540.900 νέων συνδέσεων. Πέτυχε έτσι μερίδιο 55%, έχοντας από πίσω της τη Vodafone με μερίδιο 25% (134.734 νέες συνδέσεις) και τη Nova με μερίδιο 20% (111.960 νέες συνδέσεις).
Ο ΟΤΕ ήταν επίσης ο ταχύτερος στις νέες ευρυζωνικές συνδέσεις. Χρειάστηκε κατά μέσο όρο 6,04 ημέρες για να πετύχει τις προαναφερόμενες νέες αυτές συνδέσεις. Δεύτερος ταχύτερος πάροχος νέων συνδέσεων αναδείχθηκε η Vodafone με μέσο όρο 6,05 ημέρες. Δηλαδή πολύ κοντά στις επιδόσεις του ΟΤΕ. Τρίτος κατετάγη η Nova με μέσο όρο ενεργοποίησης μιας σύνδεσης τις 8,4 ημέρες. Έτσι η εταιρεία ήταν περίπου 38% πιο αργή από τους ανταγωνιστές της
Σύμφωνα με τα Πεπραγμένα της ΕΕΤΤ, το 2023 τις λιγότερες (αναλογικά) βλάβες παρουσίασε το δίκτυο του ΟΤΕ (4,7%) και τις περισσότερες το δίκτυο της Vodafone (17,7%). Στη δεύτερη θέση κατετάγη η Nova η οποία παρουσίασε βλάβες στο 16,8% των συνδέσεών της.
Η Nova ωστόσο ήταν η ταχύτερη στην άρση των βλαβών. Ο μέσος χρόνος αποκατάστασης μιας βλάβης ανέρχεται σε 24 ώρες παρά κάτι, ενώ στον ΟΤΕ ο αντίστοιχος δείκτης καταγράφεται στις 24 ώρες ακριβώς. Πιο αργή ήταν η Vodafone, αφού σε ετήσια βάση απαίτησε κατά μέσο όρο 41 ώρες για την αποκατάσταση μιας βλάβης.
Το ότι η Nova είναι η πιο γρήγορη στην αποκατάσταση βλαβών, φαίνεται και από ένα δεύτερο δείκτη που παρουσιάζει η ΕΕΤΤ και ο οποίος μετρά το ποσοστό αποκατάστασης των βλαβών μέσα σε μια ημέρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕΤΤ, το 65,3% των βλαβών της Nova αποκαθίσταται εντός 24ώρου, όταν στον ΟΤΕ ο ίδιος δείκτης ανέρχεται στο 35% και στη Vodafone στο 21,8%.
Αναφορικά με τα βλαβοληπτικά κέντρα, το πιο αποτελεσματικό είναι εκείνο του ΟΤΕ (το 13788), ακολουθεί της Nova (13700), της Vodafone (13840) και τέλος της Cosmote (13738). Το τελευταίο πλέον δεν υφίσταται μετά την απορρόφηση της Cosmote από τον ΟΤΕ την 1η Ιανουαρίου 2024.
Η αποτελεσματικότητα των βλαβοληπτικών κέντρων μετριέται με το ποσοστό των αναπάντητων κλήσεων προς αυτά. Όσο πιο μικρό είναι το συγκεκριμένο ποσοστό, τόσο πιο αποτελεσματικό είναι το κέντρο. Στον ΟΤΕ το ποσοστό των αναπάντητων κλήσεων ανέρχεται σε λιγότερο από 5%, στην Nova περίπου στο 5% και στην Vodafone φτάνει το 15%.
Τέλος τους μικρότερους χρόνους απόκρισης σημειώνονται στο βλαβοληπτικό κέντρο της Nova. H μέση απόκριση του βλαβοληπτικού είναι κάτω από 100 δευτερόλεπτα, όταν στον ΟΤΕ φτάνει τα 120 δευτερόλεπτα και στην Vodafone ξεπερνά τα 150 δευτερόλεπτα.
Διαβάστε επίσης
Εισφορές: Τι αλλάζει από 1ης Ιανουαρίου για 1,6 εκατ. επαγγελματίες & αγρότες
Γαλλία: Η σύνθεση της νέας κυβέρνησης Φρανσουά Μπαϊρού
Irida Al Technologies: Η διεθνής επέκταση και η δασοπροστασία