THEPOWERGAME
Από τις αρχές του 2025, τα συστήματα αλουμινίου της «ELVIAL A.E.», θα έχουν ψηφιακό διαβατήριο, καθώς σε κάθε τελική κατασκευή θα υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης QR code, με ένα μοναδικό κωδικό, στον οποίο θα είναι αποθηκευμένα όλα τα χαρακτηριστικά του κουφώματος.
Όπως είπε στο powergame.gr η πρόεδρος της εταιρείας, Τάνια Τζίκα, η «ELVIAL» είναι η πρώτη ελληνική βιομηχανία αλουμινίου που δίνει digital passport στα προϊόντα της, προσαρμοζόμενη έγκαιρα στην Ευρωπαϊκή Οδηγία, η οποία, στο πλαίσιο των προδιαγραφών βιωσιμότητας, προβλέπει εφαρμογή του «DPP» από το 2026.
Το 2024 εξελίχθηκε ικανοποιητικά για την «ELVIAL», καθώς οι πωλήσεις σε όγκους αυξήθηκαν κατά 7%, έναντι εκείνων της προηγούμενης χρονιάς. Η θετική αυτή μεταβολή, σύμφωνα με την κα. Τζίκα, ήταν μία επιτυχία της εταιρείας καθώς το 70% της παραγωγής της εξάγεται σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης ήταν εξαιρετικά χαμηλοί. Σημειωτέον ότι το μεγαλύτερο μέρος των εξαγωγών της «ELVIAL» κατευθύνεται στη γερμανική αγορά, ενώ ισχυροί πελάτες της εταιρείας βρίσκονται σε Αυστρία, Γαλλία, Λουξεμβούργο, Βέλγιο και Ολλανδία.
Η πρόεδρος της εταιρείας επισήμανε ότι θετικά κινήθηκε το 2024 η αγορά των Βαλκανίων, με τις πωλήσεις ειδικά στη Σερβία να έχουν πάει πολύ καλά. Στη Σερβία η «ELVIAL» δραστηριοποιείται με την εμπορική θυγατρική της «ELVIAL Doo», ενώ έχει και δύο πολύ σημαντικές εμπορικές συνεργασίες.
Αύξηση πωλήσεων και νέος κύκλος επενδύσεων για την ΕLVIAL
Το 2024, ο κύκλος εργασιών της ΕLVIAL A.E. προβλέπεται ότι θα διαμορφωθεί στα 128 εκατ. ευρώ, έναντι των 121,28 εκατ. ευρώ της περυσινής χρονιάς, αυξημένος κατά 5,7%. Τα προ φόρων αποτελέσματα υπολογίζεται ότι θα ανέλθουν κοντά στα 8 εκατ. ευρώ, έναντι 9,76 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 18%, λόγω χρηματο-οικονομικών εξελίξεων, δίχως τις οποίες τα προ φόρων κέρδη της εταιρείας θα ήταν στην περιοχή των 12 εκατ. ευρώ. Τα ΕΒΙΤDA το 2024, διαμορφώνονται περίπου στα 14,5 εκατ. ευρώ, έναντι 19,33 εκατ. το 2023.
Η «ELVIAL», που υλοποιεί το ένα μετά το άλλο, επενδυτικά προγράμματα επέκτασης και αναβάθμισης των παραγωγικών της δομών, έχει καθαρό δανεισμό μόλις 2 εκατ. ευρώ , όπως επισήμανε η πρόεδρος της Εταιρείας.
Όμως, εάν ληφθούν υπόψη τα ταμειακά διαθέσιμα της Εταιρείας, που ανέρχονται σε 28,6 εκατ. ευρώ όπως και η ισχυρή κεφαλαιακή της βάση, στην πραγματικότητα , τα μακροπρόθεσμα δάνεια της «ΕLVIAL», που ανέχονται σε 30,5 εκατ. ευρώ, ουσιαστικά μηδενίζονται.
Go Digital και Experience Center
Κατά το 2024 άρχισε να υλοποιείται το νέο επενδυτικό πρόγραμμα της επιχείρησης που έχει προϋπολογιστεί στα 16 εκατ. ευρώ και αφορά στην περαιτέρω ψηφιοποίηση των λειτουργιών της εταιρείας, αλλά και στη δημιουργία δύο Experience Centers, ενός στη Δυτική Θεσσαλονίκη και ενός ακόμη, στο Βελιγράδι. Ήδη έχει αγοραστεί ακίνητο με υπάρχον κτίσμα, στη Δυτική Θεσσαλονίκη, στο Δερβένι, για τη δημιουργία του δεύτερου Experience Center της ELVIAL, μετά από αυτό που ήδη επιτυχημένα λειτουργεί στην Αττική. Το ακίνητο των 4.000 τ.μ. θα περιλαμβάνει show room, γραφειακούς χώρους και χώρους υποστηρικτικών υπηρεσιών. Για τη δημιουργία του Experience Center στο Δερβένι, η επένδυση συνολικά θα αγγίξει τα 3 εκατ. ευρώ.
«Eίμαστε αισιόδοξοι για το 2025, καθώς υπάρχουν συζητήσεις για σημαντικές εμπορικές συνεργασίες. Αλλά σε τούτη τη φάση, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να παρουσιάσουμε τις καινοτόμες λύσεις της εταιρείας, για τη σύγχρονη αρχιτεκτονική. Αυτό θα κάνουμε και με τη συμμετοχή μας στη BAU του Μονάχου, κορυφαία έκθεση Αρχιτεκτονικής, Δομικών Υλικών και Συστημάτων.
«Στη ΒΑU, θα παρουσιάσουμε το συρόμενο σύστημα GHOST G60 HI2, αλλά και την εφαρμογή του digital passport, το οποίο θα περιέχει όλα τα χαρακτηριστικά του τελικού κουφώματος , που θα αποκαλύπτονται με το απλό σκανάρισμα του QR code. Ο καταναλωτής θα έχει όλη την πληροφορία για το προϊόν που αγοράζει και, ο εγκαταστάτης σημαντικότατη διευκόλυνση σε περιπτώσεις επιδιορθώσεων βλαβών. Στην «ELVIAL» , κατέληξε η κα. Τζίκα, «προσπαθούμε με τη χρήση της τεχνολογίας, να παράγουμε ποιοτικά, καλαίσθητα, λειτουργικά και εύχρηστα προϊόντα για τον καταναλωτή».
Διαβάστε επίσης
Helleniq Energy: Στα 208 εκατ. το τίμημα για το 35% της ΔΕΠΑ
Η RWE κατέχει πλέον έργα ΑΠΕ ισχύος 10 GW στις ΗΠΑ