Γ.Δ.
1452.8 -0,80%
ACAG
+1,22%
5.81
BOCHGR
+0,22%
4.55
CENER
-0,97%
9.23
CNLCAP
+2,78%
7.4
DIMAND
+0,48%
8.34
NOVAL
-0,21%
2.34
OPTIMA
+0,31%
12.94
TITC
+1,41%
39.45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,65%
1.548
ΑΒΕ
-1,09%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+0,20%
2.52
ΑΚΡΙΤ
+0,72%
0.695
ΑΛΜΥ
-0,33%
4.495
ΑΛΦΑ
-1,40%
1.585
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,48%
10.3
ΑΣΚΟ
+0,34%
2.91
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,88%
0.674
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.25
ΒΙΟ
+0,36%
5.54
ΒΙΟΚΑ
-0,54%
1.855
ΒΙΟΣΚ
+2,70%
1.52
ΒΙΟΤ
-3,33%
0.29
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.355
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,22%
18.38
ΔΑΑ
-0,32%
7.994
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-1,43%
11.75
ΔΟΜΙΚ
+3,76%
2.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-6,69%
0.307
ΕΒΡΟΦ
+0,94%
1.61
ΕΕΕ
-0,89%
33.3
ΕΚΤΕΡ
+6,70%
1.848
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
+3,96%
2.1
ΕΛΛ
0,00%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,73%
1.924
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.285
ΕΛΣΤΡ
+1,46%
2.08
ΕΛΤΟΝ
+1,08%
1.876
ΕΛΧΑ
-1,33%
1.934
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,86%
1.17
ΕΤΕ
-1,55%
7.6
ΕΥΑΠΣ
+2,19%
3.26
ΕΥΔΑΠ
+0,69%
5.87
ΕΥΡΩΒ
-0,36%
2.195
ΕΧΑΕ
-0,54%
4.565
ΙΑΤΡ
+2,99%
1.55
ΙΚΤΙΝ
-2,75%
0.3355
ΙΛΥΔΑ
+0,52%
1.94
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΛΙΦ
+0,84%
4.79
ΙΝΛΟΤ
-1,01%
0.98
ΙΝΤΕΚ
+1,53%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-0,85%
2.905
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-2,07%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,33%
1.48
ΚΟΡΔΕ
+0,95%
0.425
ΚΟΥΑΛ
-0,87%
1.134
ΚΟΥΕΣ
-1,20%
5.75
ΚΡΙ
-1,97%
14.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
+0,53%
0.763
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+0,35%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+2,40%
3.84
ΜΕΝΤΙ
+3,81%
2.18
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,20%
2.875
ΜΙΝ
-3,14%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,26%
20.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
0,00%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-2,83%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.73
ΜΠΡΙΚ
-0,47%
2.11
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,35%
34.24
ΝΑΚΑΣ
-2,76%
2.82
ΝΑΥΠ
-2,15%
0.818
ΞΥΛΚ
-1,46%
0.27
ΞΥΛΠ
-8,24%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
+1,33%
30.4
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.34
ΟΠΑΠ
-2,41%
15.4
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,64%
0.79
ΟΤΕ
-1,47%
14.71
ΟΤΟΕΛ
+1,74%
10.54
ΠΑΙΡ
+0,40%
0.992
ΠΑΠ
+0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
-0,98%
3.846
ΠΕΡΦ
-1,46%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+1,46%
8.34
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-9,66%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
+3,89%
1.735
ΣΑΡ
-0,55%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,69%
5.82
ΣΠΙ
-7,30%
0.508
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.77
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,96%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.15
ΦΡΙΓΟ
-2,65%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,13%
3.775
ΧΑΙΔΕ
+4,42%
0.59

Game of Money Festival: Πώς να μεταμορφώσετε τη σχέση σας με το χρήμα

Ο Ken Honda θα είναι ένας από τους βασικούς ομιλητές στο Game of Money Festival που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 21 και 22 Δεκεμβρίου 2024. Σκεφτείτε τη σχέση σας με τα χρήματα. Τα βλέπετε ως πηγή χαράς και ασφάλειας ή μήπως σας προκαλούν άγχος και ανασφάλεια; Ο Ken Honda, ένας από τους πιο επιδραστικούς οικονομικούς συμβούλους στον κόσμο, υποστηρίζει ότι θα πρέπει τα χρήματα να αντιμετωπίζονται με μια οπτική: όχι ως αριθμοί, αλλά ως ενέργεια που αντικατοπτρίζει τις επιλογές και τα συναισθήματά.

Ο Ken Honda θα είναι ένας από τους βασικούς ομιλητές στο Game of Money Festival μαζί με δύο ακόμη αναγνωρισμένους ειδικούς στον τομέα της οικονομίας και της προσωπικής ανάπτυξης που θα μοιραστούν συμβουλές και προσεγγίσεις για τη διαχείριση των χρημάτων και την ευημερία.

Η βασική του πρόταση, όπως έχει διατυπωθεί, είναι απλή και άμεση: τα χρήματα μπορούν να φέρουν ευτυχία, αν τα διαχειριζόμαστε με ευγνωμοσύνη και σεβασμό. «Ξεκινήστε παρατηρώντας πώς κερδίζετε και πώς ξοδεύετε. Μπορείτε να μετατρέψετε κάθε συναλλαγή σε μια θετική εμπειρία, ευχαριστώντας για όσα λαμβάνετε ή προσφέρετε», αναφέρει.

Η θεωρία του Honda, γνωστή ως Happy Money, διαχωρίζει τα χρήματα σε δύο κατηγορίες:

  • Happy Money, που κερδίζονται και ξοδεύονται με χαρά, δημιουργώντας αίσθηση πληρότητας.
  • Unhappy Money, που συνδέονται με φόβο, άγχος ή ενοχές, επιβαρύνοντας την ψυχολογία μας.

«Η αλλαγή ξεκινά από τη νοοτροπία μας. Αντί να κυνηγάτε συνεχώς περισσότερα, εστιάστε στο πώς τα χρήματα μπορούν να εξυπηρετήσουν τους στόχους και τις αξίες σας», αναφέρει.

Ο Ken Honda ξεκίνησε την καριέρα του ως επιχειρηματίας. Στα 29 του, είχε ήδη πετύχει οικονομική ανεξαρτησία πουλώντας την εταιρεία του. Αντί όμως να συνεχίσει να συσσωρεύει πλούτο, έκανε στροφή: αφιερώθηκε στη διδασκαλία. Στην Ιαπωνία, είναι γνωστός ως ο “Warren Buffett της Ιαπωνίας”, όχι επειδή αναζητά χρηματιστηριακά κέρδη, αλλά επειδή εστιάζει στη σοφή διαχείριση των χρημάτων. Η εμπειρία του, όπως αναφέρει ο ίδιος, τον δίδαξε ότι ο πλούτος χωρίς συναισθηματική ισορροπία δεν φέρνει ευτυχία.

Seth Godin: Δημιουργώντας τη νέα εποχή του Μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ δεν είναι μόνο διαφήμιση και πωλήσεις, αλλά η δημιουργία εμπειριών, ιστοριών και αξιών. Αυτό αναφέρει ο Seth Godin, ομιλητής στο Game of Money Festival, με πάνω από 20 best-sellerβιβλία, όπως το Purple Cow και το This Is Marketing, καλεί να ξανασκεφτούμε τον τρόπο που προσεγγίζουμε την αγορά.

Το κλειδί της επιτυχίας, σύμφωνα με τον Godin, είναι η διαφορετικότητα. Αντί να ανταγωνίζεστε με τους ίδιους όρους, γίνετε τόσο μοναδικοί ώστε να ξεχωρίζετε. Η «μοβ αγελάδα» – μια ιδέα που εισήγαγε στο ομώνυμο βιβλίο του – συμβολίζει την ανάγκη για πρωτοτυπία και αυθεντικότητα. «Στη νέα εποχή, δεν πουλάτε μόνο προϊόντα. Πουλάτε ιστορίες που συνδέουν τους ανθρώπους με το brand σας».

Η φιλοσοφία του Godin δεν είναι εύκολη υπόθεση για όλους. Ενώ λειτουργεί άψογα για start-ups και ευέλικτες εταιρείες, μπορεί να φαίνεται δύσκολη για παραδοσιακές επιχειρήσεις με αυστηρούς πόρους και διαδικασίες. Ωστόσο, η έμφαση του στη δημιουργικότητα και την καινοτομία είναι διαχρονική και προσαρμόσιμη.

«Στη σημερινή εποχή της τεχνητής νοημοσύνης και της εξατομίκευσης, το κοινό δεν αναζητά απλώς προϊόντα. Θέλει σύνδεση και κοινότητες που μοιράζονται κοινές αξίες». Ο Godin προτρέπει να σταματήσουμε να κυνηγάμε πελάτες και να επικεντρωθούμε στη δημιουργία εμπιστοσύνης. Όπως λέει ο ίδιος: «Ο κόσμος δεν χρειάζεται περισσότερα προϊόντα. Χρειάζεται περισσότερη σύνδεση».

Με σπουδές στο management και μια καριέρα που ξεκίνησε από τον κόσμο της τεχνολογίας, ο Seth Godin εξελίχθηκε σε έναν από τους πιο επιδραστικούς στοχαστές επιχειρηματικότητας. Οι εμπειρίες του τον οδήγησαν να αμφισβητήσει το παραδοσιακό μάρκετινγκ και να δημιουργήσει μια φιλοσοφία που συνδυάζει την καινοτομία με την ανθρωπιά.

Η φιλοσοφία του είναι μια πρόσκληση για δράση: μη μένετε θεατές στις αλλαγές της αγοράς. Γίνετε οι ίδιοι η αλλαγή.

Benjamin Fry: Να κατανοήσουμε το «γιατί» πίσω από τις καταναλωτικές μας συνήθειες

Ο Benjamin Fry, ομιλητής στο Game of Money Festival, κορυφαίος ψυχολόγος και ειδικός στη σχέση χρημάτων και ψυχικής υγείας, προτείνει ότι η οικονομική μας συμπεριφορά δεν καθορίζεται από τη λογική, αλλά από τα συναισθήματα, τα τραύματα και τις ανεκπλήρωτες ανάγκες μας. Μέσα από την καριέρα του, που εκτείνεται από κλινικές συμβουλευτικής έως την τηλεόραση, έχει αναδείξει πως τα οικονομικά προβλήματα συχνά συνδέονται με ψυχικές δυσκολίες. Συστήνει ότι η αυτογνωσία είναι το κλειδί για την οικονομική σταθερότητα και την ψυχολογική ισορροπία, υποστηρίζοντας πως για να ξεπεράσουμε τα προβλήματα με το χρήμα, πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε το «γιατί» πίσω από τις καταναλωτικές μας συνήθειες.

Με την τηλεοπτική του εκπομπή «Spendaholics», ο Fry κατάφερε να φωτίσει τις ψυχολογικές ρίζες της υπερκατανάλωσης, βοηθώντας ανθρώπους να διαχειριστούν όχι μόνο τα χρέη τους, αλλά και τους συναισθηματικούς μηχανισμούς που οδηγούν σε αυτά. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα χρήματα είναι μια αντανάκλαση της συναισθηματικής μας κατάστασης και οι αποφάσεις που παίρνουμε όταν ξοδεύουμε ή επενδύουμε επηρεάζονται βαθιά από το παρελθόν μας, ακόμα κι αν δεν το συνειδητοποιούμε.

Η προσέγγισή του έχει ευρείες εφαρμογές, από την προσωπική ανάπτυξη μέχρι την επιχειρηματική στρατηγική. Οι επιχειρήσεις που κατανοούν τους ψυχολογικούς λόγους πίσω από την καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών μπορούν να δημιουργήσουν βαθύτερες σχέσεις μαζί τους, ενώ τα άτομα που καταλαβαίνουν τα κίνητρα πίσω από τις δικές τους αγορές μπορούν να επιτύχουν οικονομική και ψυχική ισορροπία.

Η κεντρική του φιλοσοφία παραμένει απλή, αλλά βαθιά: «Αν δεν καταλάβεις γιατί ξοδεύεις, δεν θα καταλάβεις ποτέ γιατί νιώθεις εγκλωβισμένος».

Διαβάστε επίσης

Σπριντ ενόψει εορτών στο λιανεμπόριο μετά τον Μαραθώνιο

Παρίσι: Τα καλύτερα εστιατόρια Michelin που πρέπει να επισκεφθείς

Το σχέδιο της νέας Elpedison για διπλασιασμό πελατειακής βάσης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!