Γ.Δ.
1492.59 +0,16%
ACAG
+0,17%
5.95
BOCHGR
0,00%
4.76
CENER
-1,31%
9.78
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
+0,12%
8.21
EVR
+0,34%
1.48
NOVAL
+1,07%
2.365
OPTIMA
0,00%
12.7
TITC
+2,24%
41
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+4,63%
1.762
ΑΒΕ
+0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,37%
2.715
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,23%
4.28
ΑΛΦΑ
-0,06%
1.698
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,29%
10.21
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,26%
0.59
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+1,56%
0.782
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.22
ΒΙΟ
+0,35%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,27%
1.95
ΒΙΟΣΚ
-0,95%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+4,46%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,69%
1.45
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.36
ΔΑΑ
-0,88%
8.088
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,57%
12.33
ΔΟΜΙΚ
+1,01%
2.99
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,42%
0.322
ΕΒΡΟΦ
-0,75%
1.975
ΕΕΕ
-0,43%
32.36
ΕΚΤΕΡ
-0,99%
1.804
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,23%
2.21
ΕΛΠΕ
-0,32%
7.675
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-0,74%
1.878
ΕΛΧΑ
-0,70%
2.135
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,61%
1.22
ΕΤΕ
0,00%
8.02
ΕΥΑΠΣ
+0,89%
3.42
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.92
ΕΥΡΩΒ
+1,57%
2.322
ΕΧΑΕ
0,00%
4.7
ΙΑΤΡ
+0,94%
1.61
ΙΚΤΙΝ
-0,70%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-0,81%
1.83
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.69
ΙΝΚΑΤΔ
-26,24%
0.0149
ΙΝΛΙΦ
-1,30%
4.54
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.084
ΙΝΤΕΚ
+1,00%
6.07
ΙΝΤΕΤ
-1,22%
1.215
ΙΝΤΚΑ
+0,48%
3.11
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
-1,12%
1.32
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.463
ΚΟΥΑΛ
-0,71%
1.408
ΚΟΥΕΣ
-1,15%
6.03
ΚΡΙ
-1,26%
15.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-0,98%
1.01
ΛΑΒΙ
+0,64%
0.786
ΛΑΜΔΑ
-1,11%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,93%
1.08
ΛΕΒΚ
+0,72%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+1,75%
2.9
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,34%
2.92
ΜΙΝ
-6,54%
0.5
ΜΟΗ
-0,66%
20.94
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.63
ΜΟΤΟ
-0,89%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,47%
25.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+1,40%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,24%
33.06
ΝΑΚΑΣ
+3,36%
3.08
ΝΑΥΠ
0,00%
0.804
ΞΥΛΚ
+0,67%
0.3
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,74%
27.2
ΟΛΠ
-1,84%
29.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.56
ΟΠΑΠ
+1,09%
15.77
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.799
ΟΤΕ
-1,08%
14.59
ΟΤΟΕΛ
-1,26%
10.96
ΠΑΙΡ
+2,75%
1.12
ΠΑΠ
-0,78%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,34%
4.107
ΠΕΡΦ
-1,05%
5.68
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.32
ΠΛΑΘ
+0,36%
4.13
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
-8,89%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,78%
6.5
ΠΡΟΦ
-0,75%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+1,76%
1.73
ΣΑΡ
0,00%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,83%
0.363
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.595
ΣΠΕΙΣ
-2,00%
5.88
ΣΠΙ
+1,29%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+3,18%
1.62
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,64%
1.24
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,73%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,96%
0.21
ΦΡΛΚ
-1,50%
3.94
ΧΑΙΔΕ
+6,19%
0.6

Οι Έλληνες προτιμούν το κρεοπωλείο έναντι του σούπερ μάρκετ

Οπαδοί του κρεοπωλείου της γειτονιάς έναντι του σούπερ μάρκετ είναι οι Έλληνες καταναλωτές για το κρέας που αγοράζουν, σύμφωνα με επίκαιρες έρευνες που υλοποιήθηκαν από την εταιρεία δημοσκοπήσεων «Interview» για λογαριασμό των εταιρειών «Kasalias Food Industry Consultants» και των σωματείων Κρεοπωλών Ν. Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου.

Όπως αποκαλύπτουν τα ευρήματα οι καταναλωτές προτιμούν το κοτόπουλο, ενώ «ψηφίζουν» εγχώρια κρέατα και προσανατολίζονται στις προσφορές.

Αναλυτικότερα, σε πανελλαδικό επίπεδο οι καταναλωτές σε ποσοστό 46% τρώνε δύο με τρία γεύματα κρέατος την εβδομάδα, με τα ποσοστά στην Αττική να είναι 43,5% και στη Θεσσαλονίκη 46,2%. Το 56,5% δηλώνει ότι δεν έχει μειώσει την κατανάλωση κρέατος τα τελευταία δύο χρόνια.

Κρέας: Επιμένουν στην ποιότητα οι Έλληνες καταναλωτές

Αναφορικά με το από πού αγοράζουν, το 60,1% των ερωτηθέντων σε πανελλαδικό επίπεδο προτιμά το κρεοπωλείο της γειτονιάς, ενώ ακολουθεί το σούπερ μάρκετ με 27,9%. Παράλληλα σημαντικό μερίδιο 10,9% κατέχουν στην Αθήνα, όπου κυρίως αναπτύσσονται, οι εξειδικευμένες υπεραγορές κρέατος.

Οι Έλληνες επιμένουν ποιοτικά στο ζήτημα της επιλογής του κρέατος, με επτά στους δέκα (69,9%) να απαντούν ότι υπάρχει διαφορά στην ποιότητα ενός ελληνικού κρέατος και του εισαγόμενου. Ωστόσο, την ίδια ώρα το 75,2% θα αγόραζε ένα κρέας με διαφορετική χώρα προέλευσης, εάν υπήρχε η βεβαιότητα ότι είναι ανώτερο ποιοτικά.

Πάνω από ένας στους δύο καταναλωτές (ποσοστό 54,4%) θα αγόραζε κρέας που είναι σε προσφορά, ενώ λίγοι είναι εκείνοι που προτιμούν το κρέας σε δισκάκι. Το τελευταίο, το 82,5% δεν το προτιμά ποτέ ή σπάνια.

Κρέας: Ευχάριστη έκπληξη τα στοιχεία για τους νέους καταναλωτές

Στην έρευνα που αφορά στους νέους ηλικιακά καταναλωτές (18-35 ετών) αποκαλύπτεται μεταξύ άλλων ότι το 72,9% αυτών δεν αγοράζει ποτέ έτοιμα ψημένα γεύματα κρέατος από κρεοπωλείο ή σούπερ μάρκετ (κοτόπουλα, μπιφτέκια, ρολά κ.α.). Μάλιστα οι νέοι καταναλωτές δεν αγοράζουν σε ποσοστό 61,7% προϊόντα κρέατος «ready to cook» (έτοιμα για μαγείρεμα), αλλά ούτε και κατεψυγμένα προϊόντα (κοτομπουκιές, προψημένο κατεψυγμένο γύρο κ.α.).

Επίσης οι νέοι δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην ποιότητα και σε ποσοστό 72,9% θα αγόραζαν κρέας από κάποιο κατάστημα εάν ήταν πιστοποιημένο με σύστημα ποιότητας. Διερευνώντας το κριτήριο «ποιότητα», στην τρέχουσα έρευνα εμφανίζονται για πρώτη φορά ως προαπαιτούμενα η καλή μεταχείριση των ζώων, οι συνθήκες εκτροφής, οι διατροφικές πληροφορίες και οι πληροφορίες που προέρχονται από τις σημάνσεις των προϊόντων.

Οι νέοι καταναλωτές τέλος, όταν μαγειρεύουν κρέας ή προϊόντα κρέατος επιλέγουν τις συνταγές τους εμπιστευόμενοι σε ποσοστό 40,5% το οικογενειακό περιβάλλον και τους φίλους και έπονται με ποσοστό 26,6% οι τυχαίες συνταγές στο διαδίκτυο ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σημειώνεται ότι σε γεύμα εργασίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή, παρουσιάσθηκαν και αναλύθηκαν τα προβλήματα, οι ευκαιρίες και οι απειλές του πρωτογενούς τομέα και αναπτύχθηκαν προτάσεις για την ανασυγκρότηση του και τις συνέργειες που μπορούν να αναπτυχθούν με όλα τα κανάλια διανομής (Retailers, εστίαση, τουρισμός, εστιατόρια του εξωτερικού κλπ).

Το γεύμα εργασίας οργανώθηκε από την Total Support, μια συνέργεια μεταξύ των εταιριών BizTec, Mik 3 & Kasalias, με σκοπό την παροχή κορυφαίων τεχνολογικών λύσεων στην βιομηχανία τροφίμων. Αναλύθηκε το πλάνο ανάπτυξης και όλο το πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει από την ανάλυση των αναγκών των αγορών στόχων μέχρι την ψηφιοποιήση των λειτουργιών μιας παραγωγικής μονάδας.

Διαβάστε επίσης

Υπεράκτια αιολικά: Ποιοι ξένοι όμιλοι ενδιαφέρονται για την Ελλάδα

Ανοίγει το “Σπίτι μου 2”: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις αιτήσεις

Ελληνικός Χρυσός: 4,6 εκατ. για περιβαλλοντικές επενδύσεις το 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!