Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Hellenic Train: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ

Την απόφασή της να αντλήσει κεφάλαια μέσω αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Hellenic Train, με στόχο την ενίσχυση της χρηματοοικονομικής της σταθερότητας και τη χρηματοδότηση του επενδυτικού της σχεδίου.

Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας είχε καταστεί αρνητικό μετά και από τις ζημίες χρήσεως του 2023. Συνεπώς, η διοίκηση και ο μέτοχος, αντιλαμβανόμενοι την ανάγκη ενίσχυσης της κεφαλαιακής διάρθρωσης της Hellenic Train και κατόπιν υιοθέτησης των μέτρων, όπως ορίζονται από τις προϋποθέσεις του άρθρου 119 Ν. 4548, προέβη στην κείμενη απόφαση. Η απόφαση, που εγκρίθηκε από τον μόνο μέτοχο της εταιρείας, Trenitalia S.p.A., στις 27/11/2024, περιλαμβάνει την έκδοση 3.096.000 νέων μετοχών ονομαστικής αξίας €16,15 έκαστη. Παράλληλα με την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, αποφασίσθηκε η μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής εταιρείας, από €16,15 έκαστη, σε €1,19 έκαστη, ώστε το ποσό της μείωσης να συμψηφισθεί με σωρευμένες ζημίες. Δεδομένου του συμψηφισμού, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται πλέον σε €6,2 εκατ.

Από το ποσό της αύξησης:

  • €35 εκατ. θα συμψηφίζονται με υφιστάμενες υποχρεώσεις προς τον μέτοχο, Trenitalia S.p.A. και αφορούν κυρίως την απόκτηση των τρένων υψηλής ταχύτητας ETR – 470,
  • €15 εκατ. έχουν ήδη καταβληθεί και πιστωθεί σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας από τον μοναδικό μέτοχο, Trenitalia S.p.A., για τη στήριξη των λειτουργικών δραστηριοτήτων της εταιρείας.

Η αύξηση κεφαλαίου αποτελεί μέρος μόνο ενός ευρύτερου πλάνου χρηματοδότησης, το οποίο στοχεύει:

  • Στην τόνωση της χρηματοοικονομικής σταθερότητας, παρέχοντας ευελιξία για την υλοποίηση στρατηγικών επενδύσεων, που θα συμβάλουν στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου της Ελλάδας.

Η Hellenic Train επιβεβαιώνει την προσήλωσή της στις κανονιστικές απαιτήσεις του κράτους, διασφαλίζοντας την οικονομική της βιωσιμότητα και την αποτελεσματική διαχείριση των πόρων της για τη στήριξη των μελλοντικών της σχεδίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, κ. Roberto Rinaudo, δήλωσε σχετικά: «Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου επιβεβαιώνει την αφοσίωση της Trenitalia στην ανάπτυξη της Hellenic Train. Αυτή η σημαντική επένδυση ενισχύει τις οικονομικές μας δυνατότητες και μας επιτρέπει να προχωρήσουμε δυναμικά στην υλοποίηση του επενδυτικού μας σχεδίου. Το όραμά μας είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου και ασφαλούς σιδηροδρόμου, αντάξιου των προσδοκιών των επιβατών και των μετόχων μας».

Διαβάστε επίσης

Σιδηρόδρομος: Πώς μετά από 24 δισ. το τρένο πάει πιο αργά από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη

Οι ασφαλέστερες πόλεις στον κόσμο για το 2025: Η 1η ευρωπαϊκή

ΕΛΕΤΑΕΝ: Η “μάχη” για τον ηλεκτρικό χώρο και η στροφή στα αιολικά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!